Tiuren Skrevet 21. juli 2022 #41 Del Skrevet 21. juli 2022 22 hours ago, Maleficenta said: hvorfor er ikke han horete da? Det er han jo, men det er så jækla mye dårligere marked... Faktisk så dårlig at ingen tenker på at det eksisterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 22. juli 2022 #42 Del Skrevet 22. juli 2022 On 7/20/2022 at 1:46 PM, AnonymBruker said: Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo. Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett. Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han. Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten. Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer. Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg. Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på? I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen. Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd. Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær! Anonymkode: 54a69...688 Fordi menns kropper og kvinners kropper er ulike, og kvinners bryster er seksuelle på en måte menns overkropp ikke er. Når du går rundt i bh så går du i undertøy, og jeg gjetter at typen din også ville fått en reaksjon dersom han tok av shortsen og gikk i bare underbuksa, selv om lengden var den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #43 Del Skrevet 22. juli 2022 Kvinner med ære dekker seg til, de andre er rasister som ikke har respekt for andre kulturer å norge er mange kulturer Anonymkode: d5d83...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juli 2022 #44 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kvinner med ære dekker seg til, de andre er rasister som ikke har respekt for andre kulturer å norge er mange kulturer Anonymkode: d5d83...387 når ble det rasistisk å ikke dekke seg til? I vår kultur er det ikke vanlig å dekke seg til på sommeren. skal ikke vår kultur også respekteres på lik linje med din? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. juli 2022 #45 Del Skrevet 22. juli 2022 Kipling skrev (40 minutter siden): Fordi menns kropper og kvinners kropper er ulike, og kvinners bryster er seksuelle på en måte menns overkropp ikke er. Når du går rundt i bh så går du i undertøy, og jeg gjetter at typen din også ville fått en reaksjon dersom han tok av shortsen og gikk i bare underbuksa, selv om lengden var den samme. en veltrent mannekropp er der da mange som snur seg etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #46 Del Skrevet 22. juli 2022 Maleficenta skrev (1 time siden): når ble det rasistisk å ikke dekke seg til? I vår kultur er det ikke vanlig å dekke seg til på sommeren. skal ikke vår kultur også respekteres på lik linje med din? norge har mange kulturer å da viser man respekt, jenter uten klær viser ikke respekt for islam å det er rasisme. Anonymkode: d5d83...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #47 Del Skrevet 22. juli 2022 Synes folk generelt kan kle på seg på offentlige steder. Vil hverken se menn i bar overkropp eller kvinner i undertøy. Stranden er selvsagt ok. Anonymkode: dde72...6a6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #48 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 13.58): Hadde du hatt på en sports-bh eller bikinitopp så hadde nok ingen tenkt på det. Vanlig bh er undertøy. Mannen din hadde nok fått like mange blikk hvis han gikk i bokseren og ikke i shorts Anonymkode: cce20...229 Feil. Da jeg hadde en bade/bikini BH og shorts på meg da jeg gikk i sentrum på sommeren, kommenterte enn eldre mann noe slik "er det virkelig så varmt" og så noe annet mens hans pekte. Jeg bor i nord, men den dagen var varm. Det var en vanlig bikinitopp fra Change i klassisk stil. Ikke for utfordrende eller gjennomsiktig. Anonymkode: 2aa62...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #49 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): norge har mange kulturer å da viser man respekt, jenter uten klær viser ikke respekt for islam å det er rasisme. Anonymkode: d5d83...387 Lol troll😂 Anonymkode: ac25d...6fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #50 Del Skrevet 23. juli 2022 Er jo simpelthen bare kultur. Forhåpentligvis beveger vi oss i riktig retning så alle kan gå toppløse. Inkludert muslimske kvinner Anonymkode: ea688...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #51 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 14.40): Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier dette, men en normalvektig person i bar overkropp som er et mer behagelig syn å se på, enn en som er så korpulent at han/hun nesten bikker fremover. Ts Anonymkode: 54a69...688 Behagelig syn? Er det dét du tror det dreier seg om? Anstendigheten blir ikke mer eller mindre på grunn av folks kroppstørrelse. Mvh fatsokirken Anonymkode: 1178b...cd9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #52 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Behagelig syn? Er det dét du tror det dreier seg om? Anstendigheten blir ikke mer eller mindre på grunn av folks kroppstørrelse. Mvh fatsokirken Anonymkode: 1178b...cd9 Enig! Enten er det ok å gå i baris/toppløs for alle eller ingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #53 Del Skrevet 23. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Er jo simpelthen bare kultur. Forhåpentligvis beveger vi oss i riktig retning så alle kan gå toppløse. Inkludert muslimske kvinner Anonymkode: ea688...5ff Ja, de må gjerne ha hijab sålenge de er toppløs på sommeren. Ikke noe rarere enn hijab+bunad det. Anonymkode: aa885...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 23. juli 2022 #54 Del Skrevet 23. juli 2022 Ser sjelden folk i bar overkropp lenger. Var normalt her før, jeg bor i ei bygd. Har selv gått fjelltur i kort shorts og sports bh for det var så varmt, husker ikke helt om vi traff noen på veien 🤷🏼 Er noen kvarter siden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 23. juli 2022 #55 Del Skrevet 23. juli 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Feil. Da jeg hadde en bade/bikini BH og shorts på meg da jeg gikk i sentrum på sommeren, kommenterte enn eldre mann noe slik "er det virkelig så varmt" og så noe annet mens hans pekte. Jeg bor i nord, men den dagen var varm. Det var en vanlig bikinitopp fra Change i klassisk stil. Ikke for utfordrende eller gjennomsiktig. Anonymkode: 2aa62...a5f "I sentrum"?? Midt i en by er det feil å gå så lettkledd uansett. Mann eller kvinne. Men denne tråden handler ikke om det, men om fjellturer. Som altså ikke er det samme som å gå rundt i en bykjerne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #56 Del Skrevet 23. juli 2022 Bikini er greit. Blonde-bh ute blant folk er bare rart og flaut. Anonymkode: 86f8b...6de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #57 Del Skrevet 23. juli 2022 Kipling skrev (12 timer siden): Fordi menns kropper og kvinners kropper er ulike, og kvinners bryster er seksuelle på en måte menns overkropp ikke er. Kvinners bryster er for å produsere melk til babyer, at menn syns det er seksuelt og derfor ønsker å dekke til andre er ikke kvinners problem - det er menn som eier det problemet og må renske opp i egne rekker. Inntil da så kan vi f.eks innføre øyebind på menn om de skal ut i det offentlige rom. Anonymkode: 3ff83...888 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 23. juli 2022 #58 Del Skrevet 23. juli 2022 Fordi blondeundertøy er laget for å være litt sexy, for sin partner. Innenfor husets fire vegger. Litt anstendighet burde man vel ha? Når dét er sagt, så syns jeg heller ingenting om damer i bikini eller menn i bar overkropp på butikken/sentrum/restaurant osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 23. juli 2022 #59 Del Skrevet 23. juli 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinners bryster er for å produsere melk til babyer, at menn syns det er seksuelt og derfor ønsker å dekke til andre er ikke kvinners problem - det er menn som eier det problemet og må renske opp i egne rekker. Inntil da så kan vi f.eks innføre øyebind på menn om de skal ut i det offentlige rom. Anonymkode: 3ff83...888 Nei. Dersom den eneste funksjonen var å mate et barn så ville puppen vært en brøkdel av størrelsen den faktisk er hos de fleste kvinner, slik den er hos dyr som faktisk bare bruker den til å mate de små. Mennesker har mye større pupper, og de er større rett og slett fordi de har en funksjon i konkurransen mellom kvinner om å tiltrekke seg menn. Store pupper er reklame som sier "plukk meg, bare se hvor sunn og fruktbar jeg er" Og jo, det er deres problem dersom dere vil leve I et samfunn. Hvis du vil flytte ut i et skjul uti ødemarken så kan du går rundt ikke bare toppløs men helt naken om du ønsker, men hvis du vil leve I et samfunn må du forholde deg til andre, og den overveldende majoriteten av folk skjønner at puppene er seksuelle kroppsdeler. Kanskje menn burde begynne å gå rundt med kølla hengende ute, den brukes tross alt mest til å ruinere med, og hvis du ikke liker det kanskje du kan ha bind for øynene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #60 Del Skrevet 23. juli 2022 Epictetus skrev (11 timer siden): "I sentrum"?? Midt i en by er det feil å gå så lettkledd uansett. Mann eller kvinne. Men denne tråden handler ikke om det, men om fjellturer. Som altså ikke er det samme som å gå rundt i en bykjerne. Bikinitopp og magetopp med shorts er ikke lettkledd. Har gjort det mange ganger uten problem. Det er kun noen få rare folk som bryr seg. Anonymkode: 2aa62...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå