Gå til innhold

Hvorfor kan menn gå i bar overkropp når det er varmt, men kvinner kan ikke gå i bh ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor kan ikke jeg som voksen mann i 30-årene gå med bare legger i formelle sammenhenger og samtidig bli tatt på alvor?

Hvorfor må jeg med dress og slips i bryllup/begravelse/jobbintervju?

Anonymkode: 48bde...631

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes like lite om at feite menn går i bar overkropp som at kvapsete kvinner går i bikini. Om det er mennesker som er pen å se på er det uproblematisk med både bar overkropp og BH. 

Stortsett er det kvinner selv som rakker ned på når jenter som er mer attraktiv enn dem selv går lettkledd. 

Anonymkode: 40f56...3a6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Det er ingen forskjell på bikini og et sett med undertøy.

2. ingen bryr seg, så lenge du ikke sender ut signaler om usikkerhet.

Anonymkode: f9364...a04

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For da begynner vi menn å ta på tissen vår.

Anonymkode: be71e...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ble veldig paff da hun kommenterte min påkledning på en litt sur måte. 

Jeg burde svart tilbake at; "din mann går jo med bar overkropp, og han ser jo ut som han skal føde hvert øyeblikk"!

Ts

Anonymkode: 54a69...688

Hadde du kommentert det hadde du fremståd frekk og særdeles umoden.

Voksne folk snakker vel ikke slik til andre? Jeg hadde virkelig satt deg på plass om du hadde vært frekk nok til å si noe slikt til meg.

Okei, alle er kanskje ikke siltynne som deg, men det gir deg ingen rett til å snakke nedsettende om andre sin kropp. Der går det en grense mellom hva som er greit å si og hva som ikke er greit. Din holdning her sier mer om deg 🙄

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier dette, men en normalvektig person i bar overkropp som er et mer behagelig syn å se på, enn en som er så korpulent at han/hun nesten bikker fremover.

Ts

Bare nei.

Usansett kropp, så skal man kle seg skikkelig.

Å gå rundt i undertøy slik du gjør er ikke greit om man er tynn, høy, slank, feit, rund, kort, det er ikke greit uansett i offentlighet.

Kropp har da ingenting å si her, man skal da for faen kle seg dannet og ikke gå rundt i undertøyet.

Synes holdningene dine er labre. Ironisk hvordan du blir støtt av andre som reagerer på at du går i undertøy, når du selv har så nedsettende holdninger om andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden):

Hadde du kommentert det hadde du fremståd frekk og særdeles umoden.

Voksne folk snakker vel ikke slik til andre? Jeg hadde virkelig satt deg på plass om du hadde vært frekk nok til å si noe slikt til meg.

Okei, alle er kanskje ikke siltynne som deg, men det gir deg ingen rett til å snakke nedsettende om andre sin kropp. Der går det en grense mellom hva som er greit å si og hva som ikke er greit. Din holdning her sier mer om deg 🙄

Bare nei.

Usansett kropp, så skal man kle seg skikkelig.

Å gå rundt i undertøy slik du gjør er ikke greit om man er tynn, høy, slank, feit, rund, kort, det er ikke greit uansett i offentlighet.

Kropp har da ingenting å si her, man skal da for faen kle seg dannet og ikke gå rundt i undertøyet.

Synes holdningene dine er labre. Ironisk hvordan du blir støtt av andre som reagerer på at du går i undertøy, når du selv har så nedsettende holdninger om andre. 

Hva synes du om damens kommentar da? Var ikke den frekk?

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Må si det er ekstremt sjeldent jeg ser menn gå rundt i bar overkropp.

De ytterst få jeg ser gjør det, er typiske kongen av campingplassen eller andre overvektige harrytasser.

Anonymkode: 46799...203

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg lurer på:

Hvorfor bryr du deg om at noen menn glor, og ei gretten sur kjærring kommenterer antrekket ditt? Jeg fikk en gang en kommentar av en gammal mann fordi jeg gikk med brune pensko etter kl. 17. Kan ikke si det har påvirket meg skovalget mitt noe særlig i ettertid.

Jeg hadde også sett diskre om jeg møtte ei med ok kropp i blonde-bh. Fordi jeg liker pupper og liker sexy undertøy. Det blir som om du hadde sett diskre på en mann som jogget forbi med sixpack. (Det gjør jeg også forsåvidt, selv om jeg er heterofil mann).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg antar de reagerte fordi du valgte å gå på tur i et lite egnet tur-plagg .

Som å møte noen på høyfjellet i croks.

Neste gang: ta på trenings-bh. Eller bare ta av hele saken og gå i bar overkropp. Det er ikke i Norge lov til å ha egne regler for klær for kvinner og menn. Så en dame har lov til å gå toppløs alle steder der menn har lov. Det er kun vane som gjør at kvinner stiller i topp i basseng, på fjellet etc. (mitt treningssenter har påbud om påkledd overkropp, så noen steder har du ikke lov. Men det er ikke fordi du er dame - forbyr man bar overkropp må man gjøre det for alle kjønn).

Anonymkode: 070f7...a28

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17.11 skrev (9 timer siden):

Jeg hadde sikkert sett to ganger dersom det var en blonde-bh,  men det hadde handlet mest om at det var litt uforventet.

Har aldri reagert når jeg har sett noen i shorts og sports-bh på tur i marka. Egentlig er det bare her på forumet jeg hører om folk som syns det er så grusomt harry og oppmerksomhetssøkende.

Enig. Hadde kanskje sett to ganger om jeg møtte en person i blonde-bh, men hadde nok tenkt mer i retning at det er rått hun tørr og pusher normene i riktig retning enn noe negativt 😊

Anonymkode: df27a...0c7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo.

Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett.

Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han.

Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten.

Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer.

Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg.

Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på?

I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen.

Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd.

Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær!

ja noe snodig. altså med mindre bhen var gjennomsiktig ser jeg ikke problemet. Skjønner ikke hvorfor bikinitopp er greit men ikke en bh som dekker like mye. For seriøst hadde du harr bikinitopp hadde de ikke reagert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er horete 

Anonymkode: 8796b...43e

😴😴😴😴

Anonymkode: df27a...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det er horete 

hvorfor er ikke han horete da?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

hvorfor er ikke han horete da?

Du kan gjøre starte en internasjonal spørreundersøkelse og finne ut om det er mannebryster eller kvinnebryster som er mest seksuelt tennende? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (43 minutter siden):

ja noe snodig. altså med mindre bhen var gjennomsiktig ser jeg ikke problemet. Skjønner ikke hvorfor bikinitopp er greit men ikke en bh som dekker like mye. For seriøst hadde du harr bikinitopp hadde de ikke reagert

Min blondebh var ikke gjennomsiktig og dekket like mye som en bh av stoff.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva synes du om damens kommentar da? Var ikke den frekk?

Ts

Unødvendig kanskje, men ikke frekk. Hun påpekte kun at hun synes det var upassende med så lite klær.

Det er ikke det samme som å kalle en mann gravid og latterliggjøre han  for den kroppen han har, det hadde vært frekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):

Unødvendig kanskje, men ikke frekk. Hun påpekte kun at hun synes det var upassende med så lite klær.

Det er ikke det samme som å kalle en mann gravid og latterliggjøre han  for den kroppen han har, det hadde vært frekt.

Jo det var en frekk kommentar sagt på en sur måte.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min blondebh var ikke gjennomsiktig og dekket like mye som en bh av stoff.

Ts

ja da skjønner jeg på lik linje med deg ikke problemet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du kan gjøre starte en internasjonal spørreundersøkelse og finne ut om det er mannebryster eller kvinnebryster som er mest seksuelt tennende? 

nå viste ikke ts puppene.hun dekte de med en bh

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...