Gå til innhold

Larve i havregrynet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant en larve i havregrynposen. Den var ny og jeg brøt "forseglingen" så den har vel kommet slik fra mølla, evt sneket seg innunder bretten? Masse sånn spindelvevlignende greier og en larve. Er det hysterisk av meg å kaste hele pakken? Fikk helt avsmak på hele greia😅 

Finner du ofte larver og biller og sånt i tørrvarer?

Anonymkode: 9ee53...813

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaster hele pakken og gir beskjed til butikken der jeg kjøpte det om funnet.

SÅ tømmer jeg skapet og sjekker alt av tørrvarer før jeg støvsuger godt og setter på plass igjen (når jeg er sikker på at alt er ok.)

• Liker 2
Gjest mariama
Skrevet (endret)

Ikke hysterisk! Jeg hadde også kastet alt (etter å ha tatt bilde), gått ut med søpla med en gang, og tatt en grundig sjekk og skapvask rundt resten av tørrvarene.

Og sendt en høflig klage/gjør oppmerksom på til produsenten.

Har kun opplevd melbiller én gang. Det var helt jævlig, og jeg måtte kaste alt av tørrvarer. Etter det har jeg oppbevart alt i tette plastbokser for å være sikker på at jeg har isolert tilfellet om jeg skulle få med noe slikt igjen.

Endret av mariama
AnonymBruker
Skrevet
mariama skrev (2 timer siden):

Ikke hysterisk! Jeg hadde også kastet alt (etter å ha tatt bilde), gått ut med søpla med en gang, og tatt en grundig sjekk og skapvask rundt resten av tørrvarene.

Og sendt en høflig klage/gjør oppmerksom på til produsenten.

Har kun opplevd melbiller én gang. Det var helt jævlig, og jeg måtte kaste alt av tørrvarer. Etter det har jeg oppbevart alt i tette plastbokser for å være sikker på at jeg har isolert tilfellet om jeg skulle få med noe slikt igjen.

Ja, har heldigvis det meste i tett boks og denne pakken var jo hel så usannsynlig at noe har kommet ut. Tror og håper jeg da. Må kjøpe noen flere bokser!

Anonymkode: 9ee53...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...