Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #21 Del Skrevet 20. oktober 2002 Lurer på hva hun mener jeg. Kanskje det er det hun mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2002 #22 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kanskje det...... @lfa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #23 Del Skrevet 20. oktober 2002 Nysgjerrigheten tok overhånd.............kremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #24 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jasså, du bare måtte du også? Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. oktober 2002 #25 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg simpelthen bare eeelsker sladder! :D Men det var ikke så gøy å bli lurt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 20. oktober 2002 #26 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg fant den!! Ha! Du gjemte den ikke så godt Hege! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. oktober 2002 #27 Del Skrevet 20. oktober 2002 Men Hege da :D Dumma her gikk jo rett på.. nysgjerrig..? neeeida :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2002 #28 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg fant den!! Ha! Du gjemte den ikke så godt Hege! Fant du noe sladder her da? Ikke? Da er den fremdeles skjult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #29 Del Skrevet 24. oktober 2002 HEHEHE...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 24. oktober 2002 #30 Del Skrevet 24. oktober 2002 :oops: Var ikke her jeg, :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. oktober 2002 #31 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hehe..du får heller ta en tur innom den åpne sladretråden da, Fiola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 24. oktober 2002 #32 Del Skrevet 24. oktober 2002 :o :o Vet dere hva jeg hørte her om dagen eller, om folk her på KG??? :o :o Jo, at de aller fleste er kjempehyggelige, intelligente, ressurssterke og hysterisk morsomme kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 24. oktober 2002 #33 Del Skrevet 24. oktober 2002 :D godt jeg har bra syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. oktober 2002 #34 Del Skrevet 25. oktober 2002 * Thea tasser stiiiiiiiiille ut for hun har ikke vært her hun* :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. oktober 2002 #35 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hørte deg,Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. oktober 2002 #36 Del Skrevet 25. oktober 2002 Søren å, men den pruppen måtte ut akkurat da. Trodde jeg smøg den ut jeg men den gang ei. Tror kanskje fise-ringen begynner å bli litt slapp :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. oktober 2002 #37 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hva er dette da? *innom og myser* Noe bra sladder å plukke opp her, eller? Hvem har gjort hva, når og med hvem? Jeg har ikke vært her!!! Bæææææææ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. oktober 2002 #38 Del Skrevet 25. oktober 2002 Nå har jeg våget meg inn her også....... (titter meg litt engstelig over skulderen)]for i dag fant jeg noe i avisa som gjorde meg modigere........ Jeg fant en liten notis i lokalavisa (typisk altså - når noe er viktig gjemmes det bort i en liten notis laaaaangt inne i avisa)...... Altså - der sto det at en eller annen psykologitype fra USA hadde forsket - og funnet ut - AT SLADDER ER SUNDT! Og når det står i avisa, tror jeg selvsagt på det. Denne psykologtypen hadde funnet ut at man lever både lengre og bedre hvis man slader litt, så nå skal jeg kaste meg ut i det og sladre i vei.... Jeg regner med at dere alle har hørt mumle, hvisek, mumle eller hva med denne: mumle, mumle, mumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 15. november 2002 #39 Del Skrevet 15. november 2002 tihi.. klarte ikke å holde meg jeg heller.. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirkeline Skrevet 15. november 2002 #40 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg bare sier det; nyskjerrig-perer.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå