AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #1 Del Skrevet 19. juli 2022 Har aldri vært veltrent. Selv ikke da jeg var tenåring og egentlig i nokså god form følte jeg meg veltrent og sprek. Føler du deg sterk og uovervinnelig? Våkner opp uten vondter og med masse energi til å gripe dagen? Anonymkode: 0c1b7...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #2 Del Skrevet 19. juli 2022 Ja, jeg merker enorm forskjell på hvorvidt jeg er trent eller i øvre del av normalsjiktet (bmi). Jeg er mer spretten, ingen vondt i korsrygg og nakke som jeg ellers har, er langt mer fleksibel (jeg ante ikke at styrke har enormt mye å si med fleksibiliteten!) Dessuten sover jeg bedre når jeg trener jevnlig, jeg får finere hud med naturlig glød, humøret blir bedre og jeg føler meg ikke deprimert som jeg ellers har lett for å havne utpå. Jeg har mer energi gjennom dagen og dermed mer motivasjon på jobb og i fritiden, så jeg blir både mer sosial og får gjort mer av prosjekter og hobbyer. For min del er det som natt og dag, og det ble til slutt motivasjonen jeg trengte for å holde det gående. Selv om jeg har lett for å stoppe, og så må jeg tvinge meg selv inn i rytmen igjen... Og det er vanskelig. Det er faktisk lettest å ikke stoppe opp i treninga, da føles det deilig etter første to ukene! Anonymkode: 469fd...339 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #3 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, jeg merker enorm forskjell på hvorvidt jeg er trent eller i øvre del av normalsjiktet (bmi). Jeg er mer spretten, ingen vondt i korsrygg og nakke som jeg ellers har, er langt mer fleksibel (jeg ante ikke at styrke har enormt mye å si med fleksibiliteten!) Dessuten sover jeg bedre når jeg trener jevnlig, jeg får finere hud med naturlig glød, humøret blir bedre og jeg føler meg ikke deprimert som jeg ellers har lett for å havne utpå. Jeg har mer energi gjennom dagen og dermed mer motivasjon på jobb og i fritiden, så jeg blir både mer sosial og får gjort mer av prosjekter og hobbyer. For min del er det som natt og dag, og det ble til slutt motivasjonen jeg trengte for å holde det gående. Selv om jeg har lett for å stoppe, og så må jeg tvinge meg selv inn i rytmen igjen... Og det er vanskelig. Det er faktisk lettest å ikke stoppe opp i treninga, da føles det deilig etter første to ukene! Anonymkode: 469fd...339 Åh, ingen korsryggsmerter høres ut som en drøm🥰 Anonymkode: 0c1b7...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Del Skrevet 20. juli 2022 Det føles bra, med masse overskudd. Blir ikke sliten lengre. Har av og til noe vondter pga skade da, og ofte støl. Anonymkode: cb5ca...ebc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. juli 2022 #5 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, jeg merker enorm forskjell på hvorvidt jeg er trent eller i øvre del av normalsjiktet (bmi). Jeg er mer spretten, ingen vondt i korsrygg og nakke som jeg ellers har, er langt mer fleksibel (jeg ante ikke at styrke har enormt mye å si med fleksibiliteten!) Dessuten sover jeg bedre når jeg trener jevnlig, jeg får finere hud med naturlig glød, humøret blir bedre og jeg føler meg ikke deprimert som jeg ellers har lett for å havne utpå. Jeg har mer energi gjennom dagen og dermed mer motivasjon på jobb og i fritiden, så jeg blir både mer sosial og får gjort mer av prosjekter og hobbyer. For min del er det som natt og dag, og det ble til slutt motivasjonen jeg trengte for å holde det gående. Selv om jeg har lett for å stoppe, og så må jeg tvinge meg selv inn i rytmen igjen... Og det er vanskelig. Det er faktisk lettest å ikke stoppe opp i treninga, da føles det deilig etter første to ukene! Anonymkode: 469fd...339 Henger meg på denne. Merker svært stor forskjell, noe som overrasket meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juli 2022 #6 Del Skrevet 21. juli 2022 Følte meg met energisk og i bedre humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. juli 2022 #7 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 21.23): Har aldri vært veltrent. Selv ikke da jeg var tenåring og egentlig i nokså god form følte jeg meg veltrent og sprek. Føler du deg sterk og uovervinnelig? Våkner opp uten vondter og med masse energi til å gripe dagen? Anonymkode: 0c1b7...0b1 Det var deilig å være veltrent. Jeg kunne løpe i stor fart over stokk og stein. Det var moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #8 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg har ingen vondter, og mye energi. Jeg var i dårlig form en periode, på grunn av sykdom. Det var stor forskjell. Korsryggen kranglet litt innimellom, søvnen var mye dårligere, psyken/humøret var dårligere. Husker vi var på storbytur, og det føltes strevsomt å gå rundt en hel dag. Jeg ble varm og sliten av å støvsuge hele huset. Tok meg sammen igjen da jeg innså at jeg hadde begynt å sette meg ned for å ta på sko selv om jeg bare var i 30-årene. Anonymkode: 99e22...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #9 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg er slank og i veldig god form, men jeg har en del vondter likevel. Hadde sikkert vært verre hvis jeg ikke trente såpass mye som jeg gjør. Elsker å trene og være i god form😄 Anonymkode: 32860...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #10 Del Skrevet 21. juli 2022 Kan ikke si jeg merker noe forskjell mellom nå, og da jeg drev med friidrett. Har den samme energien og livsgleden som den gang. Merker at jeg blir anpusten om jeg går i trapper eller oppoverbakker, for eksempel. Det er vell det eneste. Er i midten av 30-årene, så har vell noe med det å gjøre. Alderen har ikke helt tatt meg enda. Anonymkode: 32003...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #11 Del Skrevet 21. juli 2022 Litt rart at flere her tydeligvis virker overrasket over treningens positive effekt på fysikk og psyke? Det er da en selvfølge at kropp og hode har det bedre med en sunn livsstil? Anonymkode: 710ad...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #12 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt rart at flere her tydeligvis virker overrasket over treningens positive effekt på fysikk og psyke? Det er da en selvfølge at kropp og hode har det bedre med en sunn livsstil? Anonymkode: 710ad...79c Alle kan vel teorien. Det vi beskriver er å praktisk kjenne det på kroppen. Og med det få en a-ha opplevelse. Hadde livet vært så enkelt som at man automatisk gjorde det man visste var best hele tiden ville vi alle vært supermennesker. Anonymkode: 99e22...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #13 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle kan vel teorien. Det vi beskriver er å praktisk kjenne det på kroppen. Og med det få en a-ha opplevelse. Hadde livet vært så enkelt som at man automatisk gjorde det man visste var best hele tiden ville vi alle vært supermennesker. Anonymkode: 99e22...7ed Tror du misforstår, gitt. Jeg VET jo at det er bedre for meg å spise brokkoli enn sjokoladekake. Det betyr ikke at jeg alltid tar det beste valget. Men jeg blir likevel ikke overrasket over hvor mye bedre jeg føler meg (og ser ut!) når jeg har vært flink med kostholdet en periode. Det er som sagt en selvfølge og ingen a-ha-opplevelse. Anonymkode: 710ad...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #14 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror du misforstår, gitt. Jeg VET jo at det er bedre for meg å spise brokkoli enn sjokoladekake. Det betyr ikke at jeg alltid tar det beste valget. Men jeg blir likevel ikke overrasket over hvor mye bedre jeg føler meg (og ser ut!) når jeg har vært flink med kostholdet en periode. Det er som sagt en selvfølge og ingen a-ha-opplevelse. Anonymkode: 710ad...79c Flott at du klarer å fikse kostholdet "innimellom" Men hva var ditt bidrag i denne tråden, som handler om å være veltrent? Anonymkode: 99e22...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå