AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #21 Skrevet 19. juli 2022 Det kan jo være at oppdretter ønsker å velge rett valp til rett kjøper? Tror dere det? Anonymkode: 1697f...e54
Arx Skrevet 20. juli 2022 #22 Skrevet 20. juli 2022 Jeg ville snakket med oppdretter på det første kullet, det er ikke mulig å gi noen garantier når de er valper, alle utvikler seg forskjellig, men min erfaring er at en god oppdretter til en viss grad kan skille mellom hunder som vil gjøre det bra på utstilling kontra de som bør selges som familiehunder. Min kommer fra mor som er champion og far er aldri stilt, broren hennes er multi champion i en haug med land. Min har fått exc på utstilling og kunne nok fått CK ihvertfall om jeg stilte videre, men jeg er ikke så interessert i å stille.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #23 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er ikke mas. Mas virker forøverlig som en veldig fin hunderase. Anonymkode: 1697f...e54 Mas har hatt en enorm etterspørsel siste tiden, dette gir dessverre useriøse mulighet til å styre løpet litt. Vær litt obs, om du finner noen på rasegrupper på Facebook som har valper fra disse oppdretterene er det lurt å ta kontakt med de å høre om hvordan de følte handel og oppfølging har vært. Dette med tanke på at de 2 rasene du ser på er sjeldne. Og om det er ledig valp i kull en er det lov å spørre seg om hvorfor den er ledig 🤷🏻♀️ Anonymkode: 0220a...10d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #24 Skrevet 20. juli 2022 Hvis du skal stille ut bør du vente på kull nummer to. Jeg skjønner godt at oppdretteren ikke ønsker å love bort valper som ikke er født ennå, og at hen ikke ønsker å ha en nummerert «venteliste». De som har det er ofte useriøse som bare det. Valper skal selges til det riktige hjemmet, ikke til den som har det laveste nummeret. Anonymkode: eb82f...28a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #25 Skrevet 20. juli 2022 Vent på kull nr 2. Nysgjerrig på hvilke raser dette er. Anonymkode: 01736...36e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå