Hulderen Skrevet 19. juli 2022 #21 Del Skrevet 19. juli 2022 Maestro skrev (4 timer siden): Jeg får det til, men liker det bare ikke. Er ikke hver gang jeg klarer og sette den helt riktig heller. Bruker kun tampong når jeg blir dratt med på svømming av venninnen min. Men det er faktisk under tvil. Trør snart inn i 30 åra. Første gang jeg fikk mensen, så var den gang dama til pappa med for vi var på bobilferie. Hun rota frem en tampax.. Jeg var 11! Hva tenkte den dama med? De er jo svære som beist det der!! Tampax er jo mye lettere å sette inn pga innføringshylsen, så det var jo ikke dumt. Jeg brukte tampax selv de første årene med mens. Den er også lettere å trekke ut, siden den ikke er like bred som OB. Kanskje du skulle prøve de nå, i voksen alder? Velg den med minst oppsugingskapasitet, siden du blør lite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #22 Del Skrevet 19. juli 2022 Sikkert noen menn som syns det er vanskelig også. Anonymkode: 68c3b...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #23 Del Skrevet 19. juli 2022 13 minutter siden, Hulderen said: Tampax er jo mye lettere å sette inn pga innføringshylsen, så det var jo ikke dumt. Jeg brukte tampax selv de første årene med mens. Den er også lettere å trekke ut, siden den ikke er like bred som OB. Kanskje du skulle prøve de nå, i voksen alder? Velg den med minst oppsugingskapasitet, siden du blør lite. Jeg syns det er mye verre, for hylsen er så grådig stor. Holder meg til O.B. Anonymkode: 4450b...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. juli 2022 #24 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg sliter også med å få til å bruke tampong😢 Mannen må ofte hjelpe meg å få den inn. Så bruker det ytterst sjeldent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #25 Del Skrevet 19. juli 2022 Er du Thai? Anonymkode: 224dd...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #26 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg får det til, men liker det ikke. For meg er følelsen av å dra den ut igjen helt jævlig. Som at det bygger seg opp et vakuum, og jeg føler underlivet skal eksplodere eller noe. Og det med den gule ob, minste størrelsen. Har ikke brukt tamponger på sikkert 10 år. Er i 30-årene. Anonymkode: 989ae...b24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #27 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg brukte det hele tiden som tenåring/20 åring for da var det mere fuktighet der. Nå er jeg 40 og det føles bare ubehagelig. Klarer meg fint med bind. Anonymkode: 5af85...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #28 Del Skrevet 21. juli 2022 Klarer det heller ikke. Blir nødløsning hvis basseng. Anonymkode: bc0a3...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #29 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 2.08): Tampongen fungerer vel som en dildo? Anonymkode: 4abe9...64c Hallo hvor idiot går det an å bli Anonymkode: d8b57...eca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #30 Del Skrevet 21. juli 2022 Bruker kun bind jeg og klarer meg fint med det. Anonymkode: d8b57...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #31 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg liker heller ikke tamponger. Kan ikke skjønne hvorfor det er så populært. Ekkelt å både sette inn og dra ut. Mer søl blir det også enn med bind. Bruker det kun hvis jeg skal bade under mensen, noe som skjer sjeldent. Anonymkode: 5e9c2...bdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #32 Del Skrevet 21. juli 2022 Tenker det er vanskelig for dere som blør veldig lite. For meg som blør mye må også kutte tampongen de siste dagene av mensen da det kommer veldig lite blod, hvis ikke må jeg ha den inne lang tid. Å få den å sitte riktig er noe man må trene på men man må trene når det er vått. Det tok meg ca 3 år før jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det. Hadde nesten gitt opp når jeg så en venninne gjøre det på en annen måte. Nå plopper den bare på plass liksom. Det tar 1 minutt å skifte tampong nå og trenger ikke tørke meg eller sitte ned for del. Hvis man får inn en penis eller et finger i vaginaen så er det plass til en tampong også, men det må være vått. Når det ikke er vått nok så føles den og gjør vondt og det er vanskeligere å få den på riktig plass. Anonymkode: 8d05b...d15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #33 Del Skrevet 21. juli 2022 Bruker nesten aldri tampong, men sverger til tampax når jeg gjør det. Anonymkode: b23fe...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #34 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg brukte hovedsakelig bare tamponger tidligere, og jeg blør mye så jeg hadde ofte bind også i tillegg. Men etter fødsel klarte jeg ikke bruke det mer. Har fått litt fremfall som ikke blir bedre, men som ikke er alvorlig nok til å få gjort noe med kirurgisk. Anonymkode: b18a7...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #35 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg bruker også bare Tampax. Kjøper på normal for der har de de med innføringshylse i papp. OB er vanskelige å få inn. Anonymkode: a97d6...f29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #36 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg bruker det og ekstremt sjelden. Bare de få gangene jeg må, da jeg skal bade. Men da bruker jeg minste størrelse tampax, og det innføringshylsteret er da ikke stort. Så lenge du velger minste størrelse. Jeg blør og lite, synes jeg og hele tiden kjenner den inni meg, synes det er vondt både og ta den inn og ut. Anonymkode: 377fe...5d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #37 Del Skrevet 21. juli 2022 Du har en ganske fascinerende måte å skrive på. Minne meg litt om barneskolen og MSN. Ass. kåte deg opp. Hvor gammel er du? Anonymkode: a2a84...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #38 Del Skrevet 21. juli 2022 Klarer det heller ikke, bruker bare bind Anonymkode: 8b916...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #39 Del Skrevet 21. juli 2022 Klarer ikke det jeg heller. Nyser veldig mye når jeg har mensen og det føles som den jævelen hopper ut når jeg gjør nyser. Og så klør den uansett hvor langt opp jeg stapper den.. og så tenker jeg veldig mye på toxic sjokk syndrom som jeg lærte om før jeg fikk mensen og hele tiden har assosiert med tamponger som sitter i for lenge. Hvor lenge er for lenge, liksom? Bare mas. Takler det ikke. Nei takk, holder meg til bind Anonymkode: a8e50...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 21. juli 2022 #40 Del Skrevet 21. juli 2022 Trodde bare jeg som var sånn. Klarer det ikke, så holder meg til bind selv om jeg blør mye på grunn av endometriose eller hva det heter. Men skifter ofte og går på p-piller slik at jeg kan ta pause fra mensen når jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå