Gå til innhold

LIKESTILLING

Gjest Gjest_Siri_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siri_*

Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig [b]bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:)

Skal han være bstemt samtidig som du skal ha kontrollen? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barne- og familiemedister

Kommaet gjør at setningen i sin opprinnelse faktisk gir mening, Fighter. La meg være dame og ta kontroll betyr noe annet enn la meg være dame, og ta kontroll.

Et lite tegn for menneskeheten, et stort skritt for en fan av fordums dyder.

På den annen side: Hvem er det som liker ordentlige kvinnfolk?

;)

Endret av Statsmedister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjemper fortsatt for likestilling, jeg, og det kommer jeg til å gjøra helt til vi har fått det.

kjeften di førkje.. kom deg tilbake på kjøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:)

Det er bra du vet hvordan ordentlige damer er. Vil mye heller være annenrangs dame med en mann som respekterer meg, så det så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg vaske sengetøy.. ånei ånei se hva samfunnet har redusert meg til! uffameg hva SKAL jeg gjøre!  :ler:

Ja, ikke sant? Hva blir det neste? At du må vaske dine egne klær også?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*

Helt enig!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du vet hvordan ordentlige damer er. Vil mye heller være annenrangs dame med en mann som respekterer meg, så det så! ;)

:klappe: Så enig så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...