Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 18. november 2005 #1 Del Skrevet 18. november 2005 Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 18. november 2005 #2 Del Skrevet 18. november 2005 Det va nå som fan da, ingen rødstrømper som bit på???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. november 2005 #3 Del Skrevet 18. november 2005 Tråden er ryddet og flyttet Trille (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2005 #4 Del Skrevet 21. november 2005 Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig [b]bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:) ← Skal han være bstemt samtidig som du skal ha kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 21. november 2005 #5 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Kommaet gjør at setningen i sin opprinnelse faktisk gir mening, Fighter. La meg være dame og ta kontroll betyr noe annet enn la meg være dame, og ta kontroll. Et lite tegn for menneskeheten, et stort skritt for en fan av fordums dyder. På den annen side: Hvem er det som liker ordentlige kvinnfolk? Endret 21. november 2005 av Statsmedister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 23. november 2005 #6 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg kjemper fortsatt for likestilling, jeg, og det kommer jeg til å gjøra helt til vi har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #7 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg kjemper fortsatt for likestilling, jeg, og det kommer jeg til å gjøra helt til vi har fått det. ← sier meg enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 24. november 2005 #8 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg kjemper fortsatt for likestilling, jeg, og det kommer jeg til å gjøra helt til vi har fått det. ← kjeften di førkje.. kom deg tilbake på kjøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 24. november 2005 #9 Del Skrevet 24. november 2005 Hehe, føler du deg trua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 24. november 2005 #10 Del Skrevet 24. november 2005 hehe.. ja uff min selvfølelse som mann blir helt borte nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. november 2005 #11 Del Skrevet 24. november 2005 Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:) ← Det er bra du vet hvordan ordentlige damer er. Vil mye heller være annenrangs dame med en mann som respekterer meg, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 24. november 2005 #12 Del Skrevet 24. november 2005 Nå skal jeg vaske sengetøy.. ånei ånei se hva samfunnet har redusert meg til! uffameg hva SKAL jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. november 2005 #13 Del Skrevet 24. november 2005 Nå skal jeg vaske sengetøy.. ånei ånei se hva samfunnet har redusert meg til! uffameg hva SKAL jeg gjøre! ← Ja, ikke sant? Hva blir det neste? At du må vaske dine egne klær også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 24. november 2005 #14 Del Skrevet 24. november 2005 Nå er jeg dritlei av å høre damer syte over manns-sjåvinisme, likestilling og faens oldemor. Gi meg en mann med skitne hender, svett og herlig bestemt. La meg være dame, og ta kontroll. Det er det ordentlige kvinnfolk liker:) ← Helt enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. november 2005 #15 Del Skrevet 24. november 2005 Helt enig!!! ← Surprise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #16 Del Skrevet 24. november 2005 Det er bra du vet hvordan ordentlige damer er. Vil mye heller være annenrangs dame med en mann som respekterer meg, så det så! ← Så enig så enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå