LessMiserable Skrevet 17. juli 2022 #1 Del Skrevet 17. juli 2022 Vi kan forklare indre skjønnhet som en sum av de usynlige egenskapene til en person. Intelligens, sympati, vennlighet og empati, – den slags ting er indre skjønnhetskonsepter. Dette betyr at det ikke bare er vekt og utseendet som bestemmer. Er det andre som tenker som meg her? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Del Skrevet 17. juli 2022 Helt enig. Det er vår essens som er viktig, den vi er på innsiden. Alle blir gamle og alle skal dø, men sjelen er evig. Det er den vi må "pynte", ikke kroppen. 💎 Anonymkode: 61b8f...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Del Skrevet 17. juli 2022 Noen er også stygge på innsiden, spesielt syke mennesker som har en manisk trang til å lyve bare for at andre skal komme med reaksjoner. Det er den samme typen mennesker som stikker en pinne i en maurtue for å se reaksjonene, eller nyter å se dyr lide bare for reaksjoner. Ted Bundy var sånn, men så var han også en ensom sjel som tok ut sine mangler på andre mennesker og dyr. Anonymkode: aba54...431 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt enig. Det er vår essens som er viktig, den vi er på innsiden. Alle blir gamle og alle skal dø, men sjelen er evig. Det er den vi må "pynte", ikke kroppen. 💎 Anonymkode: 61b8f...5dc Det er synd at det ikke er flere på kvinneguiden som leter etter det gode i folk. Dette skulle vært et sted hvor vi damer kan heie på hverandre. Men jo flere positive sjeler det er her jo bedre blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Del Skrevet 17. juli 2022 LessMiserable skrev (13 minutter siden): Det er synd at det ikke er flere på kvinneguiden som leter etter det gode i folk. Dette skulle vært et sted hvor vi damer kan heie på hverandre. Men jo flere positive sjeler det er her jo bedre blir det. Sånn som du heiet på Kristin Gjelsvik da du omtalte henne som en egoistisk bitch tidligere i kveld? Anonymkode: 47e1c...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Del Skrevet 17. juli 2022 Ja er helt enig med deg. Det er den indre skjønnhet og godhet som er best og betyr noe. Anonymkode: c1af1...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 18. juli 2022 #7 Del Skrevet 18. juli 2022 Gud er Vakker, stor V. Lys, Godhet, Kjærlighet ≈ Gud Også Sjelen er vakker og ren... Men ingen er lik Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sånn som du heiet på Kristin Gjelsvik da du omtalte henne som en egoistisk bitch tidligere i kveld? Anonymkode: 47e1c...bf6 Eller sånn som hun tenker å slutte på prevensjon uten å fortelle mannen? Anonymkode: bfd04...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 5.41): Eller sånn som hun tenker å slutte på prevensjon uten å fortelle mannen? Anonymkode: bfd04...22a Jeg har sluttet på p-piller fordi jeg heller vil risikere å bli gravid enn å få blodpropp. Han kan bruke kondom hvis han vil, men han må respektere at legen og jeg tar beslutninger om min helse. Denne tråden handler om skjønnhet til orientering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Del Skrevet 19. juli 2022 LessMiserable skrev (6 timer siden): Jeg har sluttet på p-piller fordi jeg heller vil risikere å bli gravid enn å få blodpropp. Han kan bruke kondom hvis han vil, men han må respektere at legen og jeg tar beslutninger om min helse. Denne tråden handler om skjønnhet til orientering. Farene for å få blodpropp er mange hanger høyere når man er gravid enn når man tar p-piller. Anonymkode: 6388e...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Del Skrevet 19. juli 2022 LessMiserable skrev (9 timer siden): Jeg har sluttet på p-piller fordi jeg heller vil risikere å bli gravid enn å få blodpropp. Han kan bruke kondom hvis han vil, men han må respektere at legen og jeg tar beslutninger om min helse. Denne tråden handler om skjønnhet til orientering. Det er ikke sant. I en annen tråd vil du ha en baby og derfor skal du lure mannen din. Du skrev og videre at du hadde snakket med din svigermor og hun ville også at dere skulle få baby…. Glemmer litt her du eller? Anonymkode: 14adb...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 20. juli 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er ikke sant. I en annen tråd vil du ha en baby og derfor skal du lure mannen din. Du skrev og videre at du hadde snakket med din svigermor og hun ville også at dere skulle få baby…. Glemmer litt her du eller? Anonymkode: 14adb...5d5 Mannen min vet ikke om min beslutning om å slutte med prevensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #13 Del Skrevet 20. juli 2022 LessMiserable skrev (2 timer siden): Mannen min vet ikke om min beslutning om å slutte med prevensjon. Din beslutning? Det skal være en felles beslutning om å få barn… Anonymkode: 14adb...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå