Brunhilde Skrevet 1. oktober 2023 #41 Del Skrevet 1. oktober 2023 Må jeg, så må jeg, men jeg har som regel litt papir i lomma. Og en pose til eventuell søppel. Om jeg ikke har pose så legger jeg papiret pent under en stein, det blir jo borte etter hvert. (Jada, bare hyl i vei, jeg tisser ihvertfall ikke på kirkegården!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Goldenretriever Skrevet 1. oktober 2023 #42 Del Skrevet 1. oktober 2023 Har alltid hundeposer til søppel i tursekken, enten det er dopapir eller bananskall. Har jeg ikke papir rister jeg litt på meg, og lever greit med en dråpe i trusen om det skulle skje. Litt mose kan være til hjelp, men ser nøye på hva jeg tar 😅 Litt på siden, men på langtur har jeg ofte tynne truseinnlegg i stoff. Lett å kunne bytte fremfor å bytte hele trusen når man slår leir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #43 Del Skrevet 1. oktober 2023 Fru Uperfekt skrev (På 1.10.2023 den 16.18): Neppe https://www.gravplassveileder.no/stedet/gravplassforskriften--9-om-adferd-pa-gravplass/ Ekspander Joda, om ingen ser deg er nok dette helt greit. Anonymkode: 7fd78...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 2. oktober 2023 #44 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 21.21): og så legger dere igjen dass-papir og alt mulig søppel i naturen også da? Anonymkode: f24b1...aff Ekspander Papir råtner . Plastikk gjør det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 3. oktober 2023 #45 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep seksualiserende innlegg, innlegg kun bestående av lenker og avsporinger, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #46 Del Skrevet 16. desember 2023 Jeg har ikke noe imot å tisse ute, jeg har siden jeg har vært liten kunne stå å tisse på do(blir litt søl) men jeg har aldri vært skeptisk til å tisse ite da det føles helt naturlig. Jeg er en jente som liker å gå lange turer i naturen så har ingen problemer med å tisse ute og heller ikke foran folk, jeg tisser når jeg må og noen ganger skjer det i buksa eller i soveposen også men som regel drar jeg ned buksa og bare tisser! Anonymkode: 0dc4f...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå