Gå til innhold

Damer som tisser ute

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må jeg, så må jeg, men jeg har som regel litt papir i lomma. Og en pose til eventuell søppel. Om jeg ikke har pose så legger jeg papiret pent under en stein, det blir jo borte etter hvert. (Jada, bare hyl i vei, jeg tisser ihvertfall ikke på kirkegården!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Goldenretriever

Har alltid hundeposer til søppel i tursekken, enten det er dopapir eller bananskall. 

Har jeg ikke papir rister jeg litt på meg, og lever greit med en dråpe i trusen om det skulle skje. Litt mose kan være til hjelp, men ser nøye på hva jeg tar 😅

Litt på siden, men på langtur har jeg ofte tynne truseinnlegg i stoff. Lett å kunne bytte fremfor å bytte hele trusen når man slår leir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 21.21):

og så legger dere igjen dass-papir og alt mulig søppel i naturen også da?       

Anonymkode: f24b1...aff

Ekspander  

Papir råtner . Plastikk gjør det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep seksualiserende innlegg, innlegg kun bestående av lenker og avsporinger, og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg har ikke noe imot å tisse ute, jeg har siden jeg har vært liten kunne stå å tisse på do(blir litt søl) men jeg har aldri vært skeptisk til å tisse ite da det føles helt naturlig. Jeg er en jente som liker å gå lange turer i naturen så har ingen problemer med å tisse ute og heller ikke foran folk, jeg tisser når jeg må og noen ganger skjer det i buksa eller i soveposen også men som regel drar jeg ned buksa og bare tisser! 

Anonymkode: 0dc4f...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...