Gå til innhold

Når klar for storbarn avdeling?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Telle til 7? Altså, vår gutt på 2,5 år teller til 20 på norsk og til 10 på engelsk. Snakker i setninger på rundt 9 ord. Så ja, vil ikke akkurat si at din ligger noe særlig langt fremme. 

Anonymkode: f166f...63e

"Mitt barn er flinkere enn ditt barn"... 

Var denne kommentaren skikkelig nødvendig. Flott hvis barnet ditt kan telle og snakke i setninger, da kan du være fornøyd med det, og gi gode råd til de rundt deg i stedet for å være kjip og blærete... 

Ts, snakk med barnehagen om tankene dubhar rundt det med bytte eller ikke bytte, hva du observerer hjemme og lytt til det de sier i Barnehagen. De jobber med dette og har oversikt over alle barna, hvilket nivå de er på og hva de er klare for. De kommer til å ta rett valg for ditt barn 🥰

Anonymkode: e4680...f0e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

"Mitt barn er flinkere enn ditt barn"... 

Var denne kommentaren skikkelig nødvendig. Flott hvis barnet ditt kan telle og snakke i setninger, da kan du være fornøyd med det, og gi gode råd til de rundt deg i stedet for å være kjip og blærete... 

Ts, snakk med barnehagen om tankene dubhar rundt det med bytte eller ikke bytte, hva du observerer hjemme og lytt til det de sier i Barnehagen. De jobber med dette og har oversikt over alle barna, hvilket nivå de er på og hva de er klare for. De kommer til å ta rett valg for ditt barn 🥰

Anonymkode: e4680...f0e

Jeg er i utgangspunktet helt enig. Bortsett fra det faktum at tre barn skal holdes igjen. Uavhengig av om alle er på samme nivå. Med andre ord vil ikke vurderingen være basert bare på barnet, men de må holde noen igjen. 

Anonymkode: 83766...546

AnonymBruker
Skrevet

I vår barnehage skjedde endringer slik at barnet mitt (født augist 2019) som egentlig skulle på storbarnavdeling måtte på småbarnsavdeling i stedet (barn fra 2019, 2020 og 2021). Jeg mente det ikke var riktig for utviklingen, og vi endte opp med å bytte barnehage.

Min førstefødte (født på høsten) vokste veldig da hen kom på storbarnsavdeling, og trivdes mye bedre enn småbarnsavdeling. Det hadde jeg ikke trodd.

Anonymkode: 9ac8b...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...