AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Del Skrevet 16. juli 2022 var på en fest i utlandet med noen venninner, på party stedet var det flere glory hole med peniser hengende ut av dem. tok oral på en av dem og han kom på liksom 3 sekunder?, litt ekkelt men lurer på hva slags menn dette er bak glory hole generelt? kåte griser? eldre eller yngre? penisen virket ikke som å tilhøre en gammel mann, noen tanker? Anonymkode: 3a7fa...eb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. juli 2022 #2 Del Skrevet 16. juli 2022 Jeg har ingen tanker.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Del Skrevet 16. juli 2022 🤣 Anonymkode: febb3...717 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Del Skrevet 16. juli 2022 Tenker er du mann selv ts? Anonymkode: 45614...152 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Del Skrevet 16. juli 2022 Kan anbefale: Glory Hole Theme Park - "Where Strangers Become Friends". Anonymkode: 4425d...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Del Skrevet 16. juli 2022 Æsj noe så ekkelt. Lurer på hvor den penisen har vært før du puttet den i munnen Anonymkode: 15e90...569 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #7 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Æsj noe så ekkelt. Lurer på hvor den penisen har vært før du puttet den i munnen Anonymkode: 15e90...569 Sikker i endetarmen til festdeltaker. Ingenting er som litt "ass juice". Anonymkode: 4425d...1ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #8 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): penisen virket ikke som å tilhøre en gammel mann, noen tanker? Tja. Du var neppe edru, så hvordan vurderte du alderen på penisen? Anonymkode: 616d0...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Del Skrevet 16. juli 2022 Æsj Anonymkode: 01667...cc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. juli 2022 #10 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg tenker at den som har penis og den som suger penis har noen felles personlighetstrekk og lystmønster. Jeg skriver ikke dette for å dømme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Del Skrevet 17. juli 2022 Selv kunne jeg (som er kvinne) ha tenkt meg å ligge med min underkropp ut av et hull i veggen der ulike menn kan forsyne seg med både slikking og knulling. Helt seriøst, har sett filmer fra Tsjekkia av det. Det tenner meg enormt. Viktig da at ingen ser ansiktet mitt😌 Anonymkode: 702dc...cda 5 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selv kunne jeg (som er kvinne) ha tenkt meg å ligge med min underkropp ut av et hull i veggen der ulike menn kan forsyne seg med både slikking og knulling. Helt seriøst, har sett filmer fra Tsjekkia av det. Det tenner meg enormt. Viktig da at ingen ser ansiktet mitt😌 Anonymkode: 702dc...cda 👆 Anonymkode: fedf8...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #13 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Selv kunne jeg (som er kvinne) ha tenkt meg å ligge med min underkropp ut av et hull i veggen der ulike menn kan forsyne seg med både slikking og knulling. Helt seriøst, har sett filmer fra Tsjekkia av det. Det tenner meg enormt. Viktig da at ingen ser ansiktet mitt😌 Anonymkode: 702dc...cda Dette har jeg fått prøve i praha, var på en sexclub som var veldig ok. Siden jeg reiste alene så valgte jeg å prøve det, hadde tenkt på det leeenge Å ha sex "anonymt" er noe jeg liker i dag, møtes kun for akten om du skjønner...trenger ikke skje så ofte. 1-2 ganger pr mnd. Å bli knullet etter hverandre på denne måter var helt euforisk, var vel 3 menn. Med kondom såklart, men spenningen var så intens at orgamse var null problem for min del. Husker godt sistemann, han spruta meg over magen etter han tok av kondomet. Jeg kom rett før han dro den ut for andre gang 🥰 Etterpå tok jeg en drink i baren(drakk ikke før sexen)....kledde på meg igjen, Så til hotellet der jeg bestille mat på rommet og lo for meg selv hva jeg hadde holdt på med. Jeg var 30år, dette er 5år siden. Ingen kunne tenkt dette om meg. Min hemmelighet, om jeg ville gjort det igjen? JA! Det kommer nok til å skje også, men kun på sexclub utenfor norge. Nå i dag koser jeg meg med sextreff via nettet av og til. Anonymkode: b1ba8...b61 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #14 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 9.14): Dette har jeg fått prøve i praha, var på en sexclub som var veldig ok. Siden jeg reiste alene så valgte jeg å prøve det, hadde tenkt på det leeenge Å ha sex "anonymt" er noe jeg liker i dag, møtes kun for akten om du skjønner...trenger ikke skje så ofte. 1-2 ganger pr mnd. Å bli knullet etter hverandre på denne måter var helt euforisk, var vel 3 menn. Med kondom såklart, men spenningen var så intens at orgamse var null problem for min del. Husker godt sistemann, han spruta meg over magen etter han tok av kondomet. Jeg kom rett før han dro den ut for andre gang 🥰 Etterpå tok jeg en drink i baren(drakk ikke før sexen)....kledde på meg igjen, Så til hotellet der jeg bestille mat på rommet og lo for meg selv hva jeg hadde holdt på med. Jeg var 30år, dette er 5år siden. Ingen kunne tenkt dette om meg. Min hemmelighet, om jeg ville gjort det igjen? JA! Det kommer nok til å skje også, men kun på sexclub utenfor norge. Nå i dag koser jeg meg med sextreff via nettet av og til. Anonymkode: b1ba8...b61 Dette har jeg så lyst til å gjøre også, men jeg kommer bare av slikking… Så du hvilke folk som var til stede før du la deg til rette? Jeg tenner på tanken at det er eldre menn, gjerne menn jeg aldri ville ha tatt i ellers. Tanken på å bli brukt og sett på er så deilig… Jeg har veldig lyst til å gjennomføre dette også! Anonymkode: 702dc...cda 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #15 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette har jeg så lyst til å gjøre også, men jeg kommer bare av slikking… Så du hvilke folk som var til stede før du la deg til rette? Jeg tenner på tanken at det er eldre menn, gjerne menn jeg aldri ville ha tatt i ellers. Tanken på å bli brukt og sett på er så deilig… Jeg har veldig lyst til å gjennomføre dette også! Anonymkode: 702dc...cda Lar meg ikke slikke på denne måten...av fremmede, vil ikke ha sykdommer. Så ditt valg om du vil slikkes. Jeg så jo folka der, men vet jo ikke direkte hvem som tok meg. Da så jeg bare litt over penis...opp mot navlen cirka. Lå litt på skrå om du skjønner. Men de var nok 40-50åra+. Var så kåt etter førstemann var ferdig at jeg ikke tenkte på noe annet å bli knulla 😊 Smart å legge opp noe slikt til dager der man er mest kåt...for min del rundt eggløsning. Anonymkode: b1ba8...b61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2022 #16 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 22.28): Æsj noe så ekkelt. Lurer på hvor den penisen har vært før du puttet den i munnen Anonymkode: 15e90...569 Det kan du vel strengt tatt lure på om alle peniser du noen gang har suget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #17 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg tipper prisbeviste horemenn på rundt 60. De som kjøper tannløse crack-horer på gata og bor på det billigste, syfilisbefengte horehuset i Mosambik. De er hetero, men kjøper ladyboys i Pattaya for å spare noen kroner. Når de får høre at man kan bli sugd uten kondom HELT GRATIS strømmer de til. Anonymkode: e2257...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søkende mann Skrevet 5. september 2023 #18 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 9.14): Dette har jeg fått prøve i praha, var på en sexclub som var veldig ok. Siden jeg reiste alene så valgte jeg å prøve det, hadde tenkt på det leeenge Å ha sex "anonymt" er noe jeg liker i dag, møtes kun for akten om du skjønner...trenger ikke skje så ofte. 1-2 ganger pr mnd. Å bli knullet etter hverandre på denne måter var helt euforisk, var vel 3 menn. Med kondom såklart, men spenningen var så intens at orgamse var null problem for min del. Husker godt sistemann, han spruta meg over magen etter han tok av kondomet. Jeg kom rett før han dro den ut for andre gang 🥰 Etterpå tok jeg en drink i baren(drakk ikke før sexen)....kledde på meg igjen, Så til hotellet der jeg bestille mat på rommet og lo for meg selv hva jeg hadde holdt på med. Jeg var 30år, dette er 5år siden. Ingen kunne tenkt dette om meg. Min hemmelighet, om jeg ville gjort det igjen? JA! Det kommer nok til å skje også, men kun på sexclub utenfor norge. Nå i dag koser jeg meg med sextreff via nettet av og til. Anonymkode: b1ba8...b61 Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #19 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 22.11): men lurer på hva slags menn dette er bak glory hole generelt? kåte griser? eldre eller yngre? penisen virket ikke som å tilhøre en gammel mann, noen tanker? Mest sannsynlig noen med kjønnssykdommer. Du burde teste deg etter du har besøkt hedershull. Anonymkode: a6b41...8be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #20 Del Skrevet 5. september 2023 Er drittkjedelig. En ser jo ingenting. Anonymkode: 2e627...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå