AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #21 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig noen med kjønnssykdommer. Du burde teste deg etter du har besøkt hedershull. Anonymkode: a6b41...8be Æreshull, heter det. Anonymkode: 2e627...b8e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #22 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Æreshull, heter det. Anonymkode: 2e627...b8e Det gjør det ikke! Heder = glory, ære = honor. Anonymkode: a6b41...8be
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #23 Skrevet 5. september 2023 Har litt problemer med å forstå at noen kan finne på å suge en pikk som henger ut gjennom et hull i en vegg? Aner jo ingenting om hva den har vært borti før du bare putter den i munnen sånn helt uten videre. Anonymkode: f1063...cd9
EnduranceMax Skrevet 5. september 2023 #24 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 19.53): Selv kunne jeg (som er kvinne) ha tenkt meg å ligge med min underkropp ut av et hull i veggen der ulike menn kan forsyne seg med både slikking og knulling. Helt seriøst, har sett filmer fra Tsjekkia av det. Det tenner meg enormt. Viktig da at ingen ser ansiktet mitt😌 Anonymkode: 702dc...cda Bare å ta kontakt, har et hull i veggen som kan brukes 😘
EnduranceMax Skrevet 5. september 2023 #25 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 9.14): Dette har jeg fått prøve i praha, var på en sexclub som var veldig ok. Siden jeg reiste alene så valgte jeg å prøve det, hadde tenkt på det leeenge Å ha sex "anonymt" er noe jeg liker i dag, møtes kun for akten om du skjønner...trenger ikke skje så ofte. 1-2 ganger pr mnd. Å bli knullet etter hverandre på denne måter var helt euforisk, var vel 3 menn. Med kondom såklart, men spenningen var så intens at orgamse var null problem for min del. Husker godt sistemann, han spruta meg over magen etter han tok av kondomet. Jeg kom rett før han dro den ut for andre gang 🥰 Etterpå tok jeg en drink i baren(drakk ikke før sexen)....kledde på meg igjen, Så til hotellet der jeg bestille mat på rommet og lo for meg selv hva jeg hadde holdt på med. Jeg var 30år, dette er 5år siden. Ingen kunne tenkt dette om meg. Min hemmelighet, om jeg ville gjort det igjen? JA! Det kommer nok til å skje også, men kun på sexclub utenfor norge. Nå i dag koser jeg meg med sextreff via nettet av og til. Anonymkode: b1ba8...b61 Bare å sende melding så kan man jo kanskje treffes 👹
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå