Gå til innhold

Løiten lys


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå, savner Løiten Lys!! *sukk* Bodde ca. 200m unna Løiten Brænderi på Løten i 2år, jeg, og da var jeg fast kunde hos dem hver måned sånn ca. den 12... hehe.. Gikk med en del penger der, men de har ufattelig mange fine lys da!!

Er det noen som har vært på Løiten Brænderi i det siste? Hvordan er det der nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømmen er lett å finne..

bare se etter et digert kjøpesenter så finner du det,

Løiten lys ligger på baksiden av senteret ved elva. (eller vha man skal kalle det vannet som renner der`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor 15 min unna løiten lys, den på løten brænderi. Så jeg er der ganske regelmessig, utrolig mye fint der ja. Må ta meg en tur snart og, for nå er det full juleutstilling. Og det pleier og være utrolig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Jeg bor litt mer enn 10 mil unna, men har tenkt meg en tur dit før jul. Er så glad i lys. Mange av de lysene der er så fine at jeg ikke har "råd" til å brenne opp de. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den og ikke ha råd til og brenne de opp. Men jeg begynte og få så mange at jeg måtte faktisk starte og bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de nettside? Får man kjøpt lysene over hele landet?

Løiten Lys

De har ikke nettbutikk.

Var på den på Strømmen i helga. Veldig mye fint, det var vanskelig å bestemme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøsses flere løten folk jo!! jada jeg digger løiten lys jeg også. stadig innom når jeg er i løten, hvilket ikke er så ofte som jeg skulle ønske. Je lengte hemmat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke nettbutikk.

Var visst ikke helt min stil heller, så da gjør det ikke noe.

Deilig med alt man slipper å kjøpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det snakkes mye om at det er så dyrt; hva ligger prisene på?

Du finner ting i alle prisklasser. Fra en femtilapp og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var visst ikke helt min stil heller, så da gjør det ikke noe.

Deilig med alt man slipper å kjøpe  :ler:

Tja, jeg synes nå ikke hjemmesiden deres viste noe av det jeg syntes var finest da. Men er glad jeg tok en tur til butikken, for der var det mye fint. Og de hadde mange eksempler på hvordan man kunne bruke lysene til pynting av bord osv. I tillegg har de et betydelig utvalg av pyntegjenstander, glass, julepynt og andre fine ting. Men, selvsagt, er ikke dette i din smak er det jo en annen sak. Jeg fant i allefall flotte julegaver der som jeg vet vil bli satt pris på av mottakeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Løiten Lys flere ganger jeg..... og det er en flott atmosfære der - stemning - behagelig musikk - flotte utstillinger.

Må oppleves - kan ikke beskrives! ;)

Og som i alle andre butikker - noe dyrt, noe billig, noe pent, noe mindre pent.... med andre ord: Litt for enhver smak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...