AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #21 Del Skrevet 24. juli 2022 Begge deler. Elsker ham før. Leste biografien hams på ferie for noen år siden. Jeg elsker romfart, så selvsagt var jeg ekstremt fascinert over ham. Men jo lenger tid det tar før vi går på Mars, desto mer skeptisk blir jeg. Nå må han få ut fingeren å gjøre noe snart, i steden for å bare snakke politikk. Anonymkode: 87d29...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #22 Del Skrevet 24. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Begge deler. Elsker ham før. Leste biografien hams på ferie for noen år siden. Jeg elsker romfart, så selvsagt var jeg ekstremt fascinert over ham. Men jo lenger tid det tar før vi går på Mars, desto mer skeptisk blir jeg. Nå må han få ut fingeren å gjøre noe snart, i steden for å bare snakke politikk. Anonymkode: 87d29...eeb Hadde også vært fint om han ikke gjorde narr av andre romselskaper og NASA. Om man elsker romfart så burde man jo sette pris på alle fremskritt og ikke kun de ens eget selskap gjør. Anonymkode: 1a45b...7f5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #23 Del Skrevet 24. juli 2022 Akuratt det bryr jeg meg ikke noe om. Anonymkode: 87d29...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #24 Del Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Akuratt det bryr jeg meg ikke noe om. Anonymkode: 87d29...eeb men du bryr deg tydeligvis nok til å kommentere i en tråd... Anonymkode: ff4f9...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #25 Del Skrevet 25. juli 2022 On 7/16/2022 at 10:49 PM, AnonymBruker said: Skjønte at han er en horebukk. Fikk unge med sin offisielle kjæreste, omtremt samtidig fødte en ansatt av han tvillinger og han er faren. Ganske skadet i mine øyner og kvalmt. Er han ei bikkje? Anonymkode: 5413a...f1d Virker som han ønsker så mange barn som mulig. Første kone brukte prøverør og tredje kone brukte surrogat. Han har foreløpig fått 10 unger(1 av dem døde krybbedød). 9 unger er temmelig mye for en arbeidsnarkoman som neppe har tid til å bruke med barna. Anonymkode: 77fc2...92f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #26 Del Skrevet 25. juli 2022 Hvorfor er han helt besatt av Mars? Vet han noe som vi dødelige ikke vet? Religiøse og spirituelle som tror at vi har en sjel mener at det er veldig mørkt det han driver med. Neurolink? Sjekk ut Dark Journalist på Youtube om du virkelig vil vite mer, og ikke er fornøyd med å skrape på overflaten. Anonymkode: 7eeb0...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 25. juli 2022 #27 Del Skrevet 25. juli 2022 Nå er det historisk nettopp slike "snodige" personer som bringer virkelige fremskritt til verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #28 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 21.45): Hvorfor er han helt besatt av Mars? Vet han noe som vi dødelige ikke vet? Anonymkode: 7eeb0...454 Tipper det handler om prestisjen. Blir Elon Musk den som starter koloniseringen av Mars så kommer han til å bli husket i evig tid. Anonymkode: 23e3f...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #29 Del Skrevet 29. juli 2022 Musk er dette århundrets største svindler. Anonymkode: a5122...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 #30 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Elon Musk er en overhypa idiot som kommer fra en steinrik diamantfamilie. Et far shot fra den "rags to riches" historien media forer oss. Fyren er en sjarlatan som vil ha 10,000 satelitter over oss som kan overvåke alt og alle til enhver tid og media HYLLER han. Pluss idiotene som ikke vet bedre annet enn den åpenbare glorifiseringen av dette rasshølet som media pusher ut. Og en annen ting: Vi kan ikke reise til Mars. Om dere bare setter dere litt inn i de tekniske problemene med å dra til Mars er det ganske åpenbart. Men for all del... svelg pisspreiket og tro det om dere vil. Endret 29. juli 2022 av Heydayotheinterweb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #31 Del Skrevet 29. august 2022 Elon Musk er en helt fantastisk intelligent, kreativ og handlekraftig person. Men han er helt sikkert hypet av det imaget han bygger opp. Han kunne ha gått grundig konkurs i en periode av livet også. En utrolig spennende fyr som kun USA er i stand til å produsere. Herlig at USA fremdeles kan produsere superhelter. I Norge ville vi kvelt alle hans initiativ og ledd sammen på Nrk av slike før og etter-bilder på nytt på nytt: Hadde Elon Musk bodd sitt liv i Norge ville han aldri kommet lenger enn til å bli en skallet nerd. Anonymkode: 610c4...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #32 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Elon Musk er en helt fantastisk intelligent, kreativ og handlekraftig person. Men han er helt sikkert hypet av det imaget han bygger opp. Han kunne ha gått grundig konkurs i en periode av livet også. En utrolig spennende fyr som kun USA er i stand til å produsere. Herlig at USA fremdeles kan produsere superhelter. I Norge ville vi kvelt alle hans initiativ og ledd sammen på Nrk av slike før og etter-bilder på nytt på nytt: Hadde Elon Musk bodd sitt liv i Norge ville han aldri kommet lenger enn til å bli en skallet nerd. Anonymkode: 610c4...dec Elon Musk er født og oppvokst i Sør-Afrika... Han fikk forøvrig ei ganske grei start på livet siden faren hans eier en diamantgruve. Med pengene fra pappa så kjøpte han opp PayPal og fikk tvunget de opprinnelige eierne ut av selskapet. Du vet, de som faktisk hadde funnet opp noe. Anonymkode: fdeaa...be8 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 30. august 2022 #33 Del Skrevet 30. august 2022 Han vil rasere alt av norsk natur med vindindustri, og kommer selv som miljøhelt i privatfly. Støre bøyer seg i støvet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Averyx Skrevet 5. oktober 2022 #34 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Han er ikke noe geni, men han var trolig en brukbar programmerer i sin tid. Han startet heller ikke Tesla, for dem som måtte tro det. Han trodde han kunne avslutte krigen i Ukraina med en enkel poll på twitter. I Elons enkle hode var det en god idé å legge ut denne. Han blir snurt når alle ikke er enige med ham. https://worldchess.com/news/all/what-have-you-done-besides-tweet-elon-musk-to-garry-kasparov-on/ Endret 5. oktober 2022 av Averyx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #35 Del Skrevet 9. november 2022 Hvis man vi ha en chip i hodet er det bare å digge Musk. Noen som har fått med seg Neuralink, eller er det noe man ignorerer helt? Og Starlink, som kompletterer det hele. Da kan vi alle kobles til satelitter via microchipper i hodet, god ide. Han er også veldig opptatt av dyrevelferd i eksperimentene sine med dette vidunderet: https://economictimes.indiatimes.com/magazines/panache/elon-musks-neuralink-brain-chip-tests-kills-15-monkeys-out-of-23-company-accused-of-causing-extreme-suffering-says-report/articleshow/89595290.cms Minner om at chip i hodet eller hånden er spådd i Bibelen, Johannes Åpenbaring: "Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. 17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet." Obligatorisk chip er også spådd i en nær-døden-opplevelse fra en bok utgitt i 1996: "His method of rule was unique. Everyone in the world was mandated by law to have one of his computer chips inserted underneath his or her skin. This chip contained all of an individual's personal information. If a government agency wanted to know something, all it had to do was scan your chip with a special device. By doing so, it could discover everything about you, from where you worked & lived to your medical records & even what kind of illnesses you might get in the future." https://www.qsl.net/w5www/brinkley.html Anonymkode: 0994e...7bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #36 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 12.04): Selskapene som Elon Musk er involvert i har selvfølgelig ekstremt store lån, Skal jeg fortelle deg en hemmelighet: Det har ALLE rikinger og store suksessfulle selskaper. For de kan tjene mer på pengene enn hva rentene på lånet er. Så desto mer man låner, desto mer kan man tjene (men selvsagt også høyere risiko) Anonymkode: de5a6...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. november 2022 #37 Del Skrevet 10. november 2022 Er nok både og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #38 Del Skrevet 10. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (På 29.7.2022 den 2.28): Og en annen ting: Vi kan ikke reise til Mars. Om dere bare setter dere litt inn i de tekniske problemene med å dra til Mars er det ganske åpenbart. Jo da. Det er klart vi kan reise til Mars. Vi har jo allerede sendt flere store rovere dit, ol. Men å opprette en selvbergende kolloni der derimot det er noe helt annet igjen. Men å sende noen folk dit og tilbake igjen som vi gjorde på månen er ikke noe stort problem. Anonymkode: de5a6...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. november 2022 #39 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg ser på Elon Musk på samme måte som jeg ser på Kanye West. Av og til genial, av og til neste stasjon: tvangstrøye. Ingen kan benekte hans resultater, og hans evne til å tenke annerledes. Jeg tror ikke han er en lett person å jobbe med, eller en hyggelig person å omgås, jeg ser ikke for meg at han er en tilstedeværende far for alle hans barn, men jeg kan ta feil. Vi trenger mennesker som han, som rører litt i A4-gryta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #40 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Minner om at chip i hodet eller hånden er spådd i Bibelen, Johannes Åpenbaring: "Det tvinger alle – små og store, rike og fattige, frie og slaver – til å ha et merke på sin høyre hånd eller på pannen. 17 Og ingen kan kjøpe eller selge noe uten å ha dette merket: dyrets navn eller det tall som svarer til navnet." Anonymkode: 0994e...7bc Akkurat det samme argumentet ble brukt om strekkoder også. Det ble også i sin tid kalt dyrets merke og at det sto strekkodemaskiner klare til å merke mennesker. Ut i fra beskrivelsen i Åpenbaringen så ville det også passet bedre. Man plasserer jo ikke en chip i pannen. Uansett skal man være forsiktig med å bruke bibelsitater som spådommer. Det gjaldt tydeligvis ikke for strekkoder og gjøre det neppe for chip'er heller. Anonymkode: 79122...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå