AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #81 Del Skrevet 17. juli 2022 Nyter Oslo-sommer, her har vi hatt fint vær og passe (etter min mening som hater temperaturer over 25 grader) varmt i stort sett hele sommer. Dere får flytte hit. Anonymkode: 5483f...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #82 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg bor ved Oslo-fjorden, og det har bare vært sånn passe sommervær her (etter østlandsstandard). Sammenlignet med vest og nord er det vel drømmevær. Men jeg synes det har vært mye kjølig vær, og ikke minst mye vind. Anonymkode: 7c17f...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #83 Del Skrevet 17. juli 2022 Vi hadde forsåvidt ca 30 graders varme fra 25 juni til 4 juli. og bydelen der jeg bor er vindstille og full av betong, asfalt og trafikk. Dette er ikke noe å hige etter? Hvem i all verden vil sitte og koke og blli dehydrert og ikke sove pga varmen? Anonymkode: 19157...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #84 Del Skrevet 17. juli 2022 Denne sommeren har vært helt perfekt i Oslo. 🤗 Jeg liker ikke at det er for varmt. Anonymkode: 649c1...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #85 Del Skrevet 17. juli 2022 Synes sommeren har vært ganske perfekt med temp rundt 20-22 på dagen og sol. På nettene kryper det heldigvis ned til rundt 15 grader. Jeg har aldri forstått hva som er så fint med 28-35 grader hvor man svetter hele dagen og ikke kan komme unna varmen noe sted selv på natten. For min del smaker isen like godt i 20 grader og sol. Anonymkode: 66875...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #86 Del Skrevet 17. juli 2022 Herregud for en idiotisk tråd. Du er så lite belest at det er helt tragisk. Anonymkode: 938b0...00e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #87 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For meg er er det nok et bevis på løgn etter løgn i media. 30 grader i ukesvis i Norge. Hadde ikke vi vært over gjennomsnittet intelligent hadde vi kanskje akseptert dette som "sannheten" "Ikke tro på alt du leser" Anonymkode: 76f71...9e4 Det er ingen media som har skrevet dette... Det er noe brukeren har funnet opp selv, min teori er at brukeren har sett på sin egen gradestokk som har stått i sola. Anonymkode: 93a9c...e37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 17. juli 2022 #88 Del Skrevet 17. juli 2022 Våknet til 5 grader 2 ganger denne uken. God norsk sommer 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #89 Del Skrevet 17. juli 2022 Skjerp deg. Hetebølge er et faktum i andre deler av verden. Om du ikke vil vite hva som skjer utenfor din egen lille boble så slutt å følge nyheter. Anonymkode: f4e03...3ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #90 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Flere som er lei av å høre on "hetebølger"?.. Må ha lukket vinduene, hver kveld hele våren og sommeren, da det har blir for kaldt. Vannet på stranda har vært alt for kjølig, for å ta med barna ut for å bade. Husker ikke sist det var 17grader midt i juli. Savner en god og varm sommer og lei skemsel propogandaen. Anonymkode: 3fb62...e92 Du ser på nyheter at Europa brenner, og er lei « skremsel» fordi det er kaldt hos deg? Anonymkode: 4572e...327 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #91 Del Skrevet 17. juli 2022 BobbySocks skrev (19 timer siden): Og vi har fått klipt plenen EN gang i sommer, for det stopper faen meg ikke å regne. Jeg tar heller en hetebølge altså. Ja, da slipper du ihverfall og klippe gresset. Anonymkode: 4572e...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 17. juli 2022 #92 Del Skrevet 17. juli 2022 Er vel enig i at det er veldig variert vær og det er for kaldt i sjøen til å bade. Må benytte badeland etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 17. juli 2022 #93 Del Skrevet 17. juli 2022 Overaltalltid skrev (12 minutter siden): Våknet til 5 grader 2 ganger denne uken. God norsk sommer 😳 Grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #94 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Endelig noen med bevis og FAKTA. Er dette hetebølgen alle snakker om? Anonymkode: 76f71...9e4 Hvem har sagt at det er hetebølge i sør- Trøndelag? Når du ser bilder av folk som blir evakuert fra boliger og strender pga brann, så ser du ut av vinduet og tenker « nei, stemmer ikke» . Anonymkode: 4572e...327 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #95 Del Skrevet 17. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Endelig noen med bevis og FAKTA. Er dette hetebølgen alle snakker om? Anonymkode: 76f71...9e4 hetebølgen i trøndelag alle snakker om? hvor snakkes det? gruppen heter "vitenskap...:" - konspirasjonsteorier om medier som lyver osv hører hjemme et annet sted. Anonymkode: 1eb1e...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #96 Del Skrevet 17. juli 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Men i alle dager da. Det er ikke hetebølge i Norge. Det har ikke vært hetebølge i Norge i år. Det er ingen medier som melder om hetebølge i Norge. Men siden du sitter hjemme og fryser, bør mediene holde seg for gode til å melde om hetebølger som tar tusenvis av liv årlig? Igjen, mediene skriver ikke at dette er i Norge. Anonymkode: 485c5...eca Hva blir det neste, "slutt å skremme med krig, jeg har ikke sett snurten av den i Trøndelag". Anonymkode: 0e193...74c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #97 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nyter Oslo-sommer, her har vi hatt fint vær og passe (etter min mening som hater temperaturer over 25 grader) varmt i stort sett hele sommer. Dere får flytte hit. Anonymkode: 5483f...a6e Det er jo helt subjektivt. Bor selv i Bærum og vil si at været i sommer har vært «greit». Vi hadde jo noen dager i juni som var varme og fine, men det er temmelig kaldt i sjøen så noe supert badevær er det jo ikke. Anonymkode: 62258...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #98 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): "slutt å skremme med krig, jeg har ikke sett snurten av den i Trøndelag" 🤣 vedr. hete; jeg bor omtrent midt i Europa, altså heldigvis ikke der heten herjer som verst. Likevel begynner det å bli kritisk med vannet her også, og neste uke forventes opp mot 38 grader. Heldigvis arbeider jeg på et klimatisert kontor. Men uansett; jeg vurderer faktisk å flytte/flykte tilbake til Norge. Jeg vil heller ha frodige, grønne, fuktige, kjølige somre istedenfor tørre, brune (dødelig-)hete. Helt seriøst. Det blir jo til at man sperrer seg inne, får hodepine og mangler energi til å gjøre noe som helst. Eneste håp; hvis kanskje vinterhalvåret også blir varmere enn det burde, så blir det kanskje mindre kritisk mtp gassmangel og hele den der problematikken omkring avhengigheten av Russland og nordstream1 Anonymkode: f8aaf...62d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #99 Del Skrevet 17. juli 2022 Her hvor jeg bor var det opp i 41° i skyggen forrige uke, det er knusktørt og ekstrem skogbrannfare. Slike hetebølger er vanlig om sommeren men de kommer oftere og temperaturene blir bare høyere og høyere. For noen år siden så var det en stor skogbrann like i nærheten av bebyggelsen og vi ble evakuert, flere av naboene ble tvangsevakuert men det var flere som nektet å evakuere fordi de måtte prøve å beskytte hus, husdyr og dyrket eiendom. Når disse hetebølgene kommer så er ikke trøndersommeren så ille allikevel. Anonymkode: f5601...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #100 Del Skrevet 17. juli 2022 https://www.facebook.com/7679924749/posts/pfbid0j3yH9TsCJeaZ639WS7hAubL4uLURoYLqgfPLJeepkMV4s2F4wViip4sf6yprxMqsl/ Anonymkode: b7c97...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå