AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #41 Del Skrevet 16. juli 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Litt rart at det ikke er mulig å bestille pass mens de som faktisk har pass får flybilletter kansellert? Jeg har hverken pass eller flybilletter hvordan mener du jeg kan sjekke temperaturen i Oman?? Anonymkode: 76f71...9e4 Du kan sjekke på storm.no. Anonymkode: 0e193...74c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #42 Del Skrevet 16. juli 2022 Så utrolig respektløst å sitte her og syte når massevis av mennesker og dyr dør av varmen hver eneste dag. Skremselspropaganda? Ta dere sammen, ærlig talt! Anonymkode: df4f1...620 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 16. juli 2022 #43 Del Skrevet 16. juli 2022 I Trøndelag var det over 20 grader i tre uker. Mer enn nok for meg. Venter på høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #44 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 38 grader i Oman er ikke unormalt. 36 grader i London derimot, det er grunn til bekymring Anonymkode: d3ae7...69c Såklart? Det var ikke poenget. Anonymkode: 01787...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #45 Del Skrevet 16. juli 2022 Million skrev (1 time siden): Prøvde å sole meg litt på balkongen i stad, men som vanlig nå i juli skyet det over på under fem minutter etter at jeg hadde satt meg på balkongen. Ble bare skyer, så jeg gikk inn igjen. Det har vært mye overskyet og til dels mye regn også. Ingen super sommer. Heldige du som i alle fall kunne prøve å sole deg. Ghostface skrev (1 time siden): I Trøndelag var det over 20 grader i tre uker. Mer enn nok for meg. Venter på høsten. Da jobbet jeg. Kjedelig med ti grader nå som jeg har ferie. Anonymkode: 18c6b...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #46 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan sjekke på storm.no. Anonymkode: 0e193...74c Ok alle smartinger i tråden, nå har jeg gjort AKKURAT som dere ber om. Sjekket FAKTA selv. Vanligvis er det rundt 40 grader i Oman på sommeren. Anonymkode: 76f71...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #47 Del Skrevet 17. juli 2022 Sjekk Dasht-e Lut Anonymkode: 1a9e8...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #48 Del Skrevet 17. juli 2022 Ghostface skrev (13 timer siden): I Trøndelag var det over 20 grader i tre uker. Mer enn nok for meg. Venter på høsten. Hæ? Vi har knapt hatt to dager over 20 grader og jeg bor i "Sør"-Trødelag. Verste sommeren vi har hatt her i de årene jeg har bodd her. Jeg er værsyk og missunnelige på Østlandet. Anonymkode: 3c7b3...011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #49 Del Skrevet 17. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ? Vi har knapt hatt to dager over 20 grader og jeg bor i "Sør"-Trødelag. Verste sommeren vi har hatt her i de årene jeg har bodd her. Jeg er værsyk og missunnelige på Østlandet. Anonymkode: 3c7b3...011 Det er utrolig merkelig. Vi hadde en eller to uker for ikke så lenge siden der temperaturen var over 30 grader hver dag. Jeg vet ikke hva du gjorde når det pågikk, men jeg lover at det skjedde. Det var i slutten av juni, starten av juli. Jeg skjønner at det er lett å glemme hvordan sommeren var når det har gått et helt år, men dette skjedde nå nettopp. Passer det ikke inn i narrativen din, eller hva er greia? Anonymkode: 17f1a...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardrøm Skrevet 17. juli 2022 #50 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Flere som er lei av å høre on "hetebølger"?.. Må ha lukket vinduene, hver kveld hele våren og sommeren, da det har blir for kaldt. Vannet på stranda har vært alt for kjølig, for å ta med barna ut for å bade. Husker ikke sist det var 17grader midt i juli. Savner en god og varm sommer og lei skemsel propogandaen. Anonymkode: 3fb62...e92 Helt greit å være lei drittvær. Men å begynne å snakke om skremselspropaganda er helt fjernt. Fakta: * Den globale temperaturen (gjennomsnittet for hele verden) har de siste 100 årene økt i et høyere tempo enn noen gang siden menneskene begynte med jordbruk. * Temperaturen i Norge har også økt betydelig de siste 100 årene. Mengden nedbør har også økt (varm luft bærer mer nedbør). * Temperaturen ved Middelhavet har økt mer enn det globale gjennomsnitttet. Så kan det være vanskelig å forstå at en økning i global temperatur på 1-2 grader i løpet av 100 år er dramatisk. Men da må man tenke på at den normale temperaturendringen i menneskets historie har vært 0,1 grader per 1000 år. Jordbruket og samfunnet vårt er bygd på dette veldig stabile klimaet. DERFOR er nyhetene om hetebølger og sviktende avlinger i Italia og Spania så viktig - fordi vi må få fingern ut og gjort tiltak for å bremse den globale oppvarmingen så mye som mulig. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #51 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er utrolig merkelig. Vi hadde en eller to uker for ikke så lenge siden der temperaturen var over 30 grader hver dag. Jeg vet ikke hva du gjorde når det pågikk, men jeg lover at det skjedde. Det var i slutten av juni, starten av juli. Jeg skjønner at det er lett å glemme hvordan sommeren var når det har gått et helt år, men dette skjedde nå nettopp. Passer det ikke inn i narrativen din, eller hva er greia? Anonymkode: 17f1a...7b8 En eller to uker med over 30 hver dag? Det har ikke skjedd noe sted i Norge i år. Anonymkode: 93a9c...e37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #52 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Flere som er lei av å høre on "hetebølger"?.. Må ha lukket vinduene, hver kveld hele våren og sommeren, da det har blir for kaldt. Vannet på stranda har vært alt for kjølig, for å ta med barna ut for å bade. Husker ikke sist det var 17grader midt i juli. Savner en god og varm sommer og lei skemsel propogandaen. Anonymkode: 3fb62...e92 17 grader? Hvor bor du som er så heldig. Prøv Vestlandet du 12 grader og regn så langt i år Anonymkode: f9945...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. juli 2022 #53 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg tror vi skal være glade for at det har vært kaldt i sommer. Det som foregår rundt i diverse land er så mye verre. Er det kaldt, kan en hvertfall kle på seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 17. juli 2022 #54 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Flere som er lei av å høre on "hetebølger"?.. Må ha lukket vinduene, hver kveld hele våren og sommeren, da det har blir for kaldt. Vannet på stranda har vært alt for kjølig, for å ta med barna ut for å bade. Husker ikke sist det var 17grader midt i juli. Savner en god og varm sommer og lei skemsel propogandaen. Anonymkode: 3fb62...e92 Det er hetebølge i Sør-Europa, ikke i Norge. Her er det en typisk norsk sommer - våt og kald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 17. juli 2022 #55 Del Skrevet 17. juli 2022 I Oslofjordområdet har sommeren vært ok værmessig. Stort sett rundt 20 med noen varmere perioder. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man holder ut været utenfor sør/sørøstlandet i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #56 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er utrolig merkelig. Vi hadde en eller to uker for ikke så lenge siden der temperaturen var over 30 grader hver dag. Jeg vet ikke hva du gjorde når det pågikk, men jeg lover at det skjedde. Det var i slutten av juni, starten av juli. Jeg skjønner at det er lett å glemme hvordan sommeren var når det har gått et helt år, men dette skjedde nå nettopp. Passer det ikke inn i narrativen din, eller hva er greia? Anonymkode: 17f1a...7b8 Det hadde vi ikke, men får håpe vi får et par dager rundt 25 igjen neste uke. Anonymkode: fa93a...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #57 Del Skrevet 17. juli 2022 Veldig glad jeg er her og ikke i sydligere strøk i sommer. Hadde daua av varme og fått fnatt av flykaos. Så trøster meg med det tross alt. Bor ø østlandet og syntes vi egentlig har hatt greit vær, til tross for regn og kjølige dager siste ukene. Men har vært dårlig og reist en tur på vestlandet med blanding av regn, ikke regn Anonymkode: 7fd7f...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #58 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): En eller to uker med over 30 hver dag? Det har ikke skjedd noe sted i Norge i år. Anonymkode: 93a9c...e37 Jo, det skjedde. Anonymkode: ec58f...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #59 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det hadde vi ikke, men får håpe vi får et par dager rundt 25 igjen neste uke. Anonymkode: fa93a...bda Jo, vi hadde det. Anonymkode: ec58f...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #60 Del Skrevet 17. juli 2022 Her er fakta værmessig ift hvor jeg bor i Sør-Trøndelag. Legg merke til nedbørmengden. Ikke ser jeg ukesvis med over 30 heller. Vi var i utlandet fra 29.06-06.07 og etter vi kom hjem har det vært grått, kaldt og regn hver eneste dag, og det var det også før vi dro, med unntak av en finhelg. Dette er dårligere enn normalt. Anonymkode: 3c7b3...011 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå