AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #21 Skrevet 16. juli 2022 Jeg er nyinnflyttet "bonusmor" og ga 1000. Men beløp varierer veldig fra familie til familie og sted til sted. Jeg har vært i flere konfirmasjoner, og det har vært utrolig variasjoner på hva folk har sett på som "vanlig". Anonymkode: 55e30...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #22 Skrevet 16. juli 2022 Holy crap, 1000 kr fra pappas kjæreste, i tillegg til gave fra pappa på flere tusen? Folk er jo helt på styr! Jeg ga 1000 kr til gudbarnet mitt (barn til ei nær venninne), og dette gudbarnet har jeg kjent siden h*n var liten. For meg er 1000 kr mye penger og ikke en sum man gir til konfirmanter man har møtt én gang. Enten foreslår jeg 500 kr i gave fra TS alene, eller så inngår hun i pappans gave/sum (det må jo ikke deles 50/50, de kan bli enige om fordeling). Anonymkode: fed7c...c89
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #23 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Holy crap, 1000 kr fra pappas kjæreste, i tillegg til gave fra pappa på flere tusen? Folk er jo helt på styr! Jeg ga 1000 kr til gudbarnet mitt (barn til ei nær venninne), og dette gudbarnet har jeg kjent siden h*n var liten. For meg er 1000 kr mye penger og ikke en sum man gir til konfirmanter man har møtt én gang. Enten foreslår jeg 500 kr i gave fra TS alene, eller så inngår hun i pappans gave/sum (det må jo ikke deles 50/50, de kan bli enige om fordeling). Anonymkode: fed7c...c89 Er ikke så ulikt det andre mener her... Kr500 for nær bekjent,relasjon,familie som ikke skal i selskap.. At far føyer på i gaven sin er veldig fair løsning og. Hadde ikke giddet å kreve noe penger fra kjæresten heller.. hadde jeg vært far og. Kommer veldig ann på om det er et ons fra forrige helg eller ei som er introdusert for familien Anonymkode: c698d...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå