Gå til innhold

Ikke hørt noe av ham etter daten…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og om han er hennes konge?

Djeezes! Alt for mange kvinner med prinsesse-/dronningkomplekser i dag! 

Anonymkode: 20505...d42

Det er ofte problemet. Om du blir fortalt at du er en liten prinsesse som fortjener alt, og når du vokser opp en dronning som kun fortjener det beste hele livet er det et problem. Særlig når du ikke har måttet jobbe for noe i livet. Hva skjer? 

Du får urealistiske forventinger. Du forventer at prins charming bare faller i fanget ditt og gjør alle de riktige tingene. Når dette ikke skjer begynner du å innse at det du har blitt fortalt er løgn, du blir skuffa, oppretter tråder og uttrykker din frustrasjon på kvinneguiden. 

Newsflash, livet og dating er ikke et Disneyeventyr. Og nei, du er ikke unntaket. Før eller siden vil du oppleve det samme og de samme utfordringene som resten av oss. 

Anonymkode: 0b6aa...907

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må gjerne forklare om du orker? 😊

Anonymkode: e9d96...fd9

Det sitter som oftest lengre inne for en kvinne å ligge med en mann,enn motsatt. Biologisk sett, så utsetter vi oss for større risiko, da vi kan bli med barn. Og det binder oss til barnet klarer seg selv. Barnet er helt avhengig av mor. Biologisk , historisk og kulturelt har mannen en birolle ifht eget avkom. Nå snakker jeg århundrer her. Ikke Norge 1982-2022 ... 

Biologisk skal vi sikre eget avkom. Vi kvinner er slikt skapt at sex bonder oss følsesmessig til mannen som skal beskytte oss. Menn trenger ikke det på samme måte.  De skal spre sin sæd for å sikre neste generasjon.  Og kvinnens morsinstinkt er derfor så sterkt. 

Så har kvinnefrigjøringen kommet. Og den burde kommet for lengst !!! ❤ 

Men biologien har vi i oss. Hvorfor er 90 % av innleggene her fra kvinner på KG som søker trygghet ,,,som overtenker,,,som står på huet over problemstillinger? 

Og de mennene som skriver her : hvor mange av de søker svar på hvorfor kvinner ikke blir fornøyde ? 

Vi HAR mistet noe på veien. Som ikke går på likestilling.  Men at både menn og kvinner skal fylle både maskuline og feminine roller i seg selv konstant på de fleste arenaer samtidig.  

Alle har begge energiene I SEG,,,men de kan ikke brukes på full guffe samtidig hele tida 😆 

Vi trenger å gi rom for variabler,oss selv og hverandre som kjønn. 

Biologisk sett jakter mannen kvinnen for å erobre henne ( sikre sin sæd). Biologisk sett inntar kvinnen mor og styrerollen .( sikre sitt avkom) 

Dersom en mann IKKE jakter en kvinne, så ser han henne ikke som potensielt viktig nok. Husk at i naturen så kan det medføre risiko for menn å jakte kvinner pga rivaler. 

Jakte betyr ikke nedlegge for sex,men erobre for å trygghet og territorium.,- på sikt. For felles avkom. 

Det er en forskjell der 😅

At kvinner lar menn være menn er ikke svakt eller kvinnefiendlig.  Tvert imot. Og vice versa. 

Og selvsagt har vi like rettigheter og skal ha de samme muligheter! 

Men å spille på ( i positiv forstand) de BIOLOGISKE forskjellene  er til begges glede. Om man ønsker.Og jeg snakker ikke om husarbeid, snømåking eller yrkesvalg...men kurtise og romantikk.  (Selv for dominante kvinner og subdominante menn. De veksler ofte bedre mellom rollene enn  mange i A4 - samfunnet,,,hvor kjønn er mer flytende og alt på en gang hele tida) 

Det er selvsagt valgfritt ! 

Endret av Havspeil
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trenger ikke å fore usikre kvinner med det forkvakla tøyset der.

Anonymkode: edb3d...26d

Hva snakker du om ? Om jeg bytter ut ordet Konge med Hel Ved , blir du da mindre provosert ? For det er DET tittelen innebærer.  

Ikke Disney og La-La land....

Endret av Havspeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh jo Disney og la bla la land jo 

Anonymkode: 42eb6...bea

Whatever 👍😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Du skriver sykt mye og komplisert når du tar frem eksempler fra forskjellig århundre. Sorry jeg datt ut halvveis derfor det svaret. 

Anonymkode: 42eb6...bea

Det skjønner jeg 😅 Prøvde da ..siden  forklaring ble etterspurt...

Endret av Havspeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. 

på tide med en oppdatering…. noen her mente at jeg måtte ta ansvar selv og sende melding mens andre mente jeg skulle vente. Jeg endte med å sende melding selv. Sa bare takk for sist og spurte om han hadde fine feriedager. Fikk kjapt svar om at han hadde gjort mye de siste dagene. Spurte om jeg hadde hatt en fin uke. Jeg svarte og da svarte han kort. Jeg spurte om det var noe i veien siden stemningen var annerledes. Da sa han nei og at han bare var på vei ut og skulle bli hentet snart og at han ikke var god på multitasking. Jeg skrev bare tilbake ha det gøy. Han skrev at vi sikkert snakkes imorgen. Jeg blir bare forvirret av slikt. 

blir ikke kvitt den dårlige magefølelsen. Men kjenner jeg meg rett så fortsetter jeg bare til Jeg får et ordentlig svar. 

Anonymkode: 5a598...b8a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. 

på tide med en oppdatering…. noen her mente at jeg måtte ta ansvar selv og sende melding mens andre mente jeg skulle vente. Jeg endte med å sende melding selv. Sa bare takk for sist og spurte om han hadde fine feriedager. Fikk kjapt svar om at han hadde gjort mye de siste dagene. Spurte om jeg hadde hatt en fin uke. Jeg svarte og da svarte han kort. Jeg spurte om det var noe i veien siden stemningen var annerledes. Da sa han nei og at han bare var på vei ut og skulle bli hentet snart og at han ikke var god på multitasking. Jeg skrev bare tilbake ha det gøy. Han skrev at vi sikkert snakkes imorgen. Jeg blir bare forvirret av slikt. 

blir ikke kvitt den dårlige magefølelsen. Men kjenner jeg meg rett så fortsetter jeg bare til Jeg får et ordentlig svar. 

Bra du sendte melding 😊 nå ligger ballen i hans hjørne. Så får du bare prøve å puste med magen og se hva som skjer.

Anonymkode: de34a...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her. 

Ikke send han mer. Han virker ikke snill engang. Han fortjener ikke din oppmerksomhet.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han ikke er interessert er det nok lite du kan gjøre. Men det at du sender meldinger utgjør ingen forskjell. Om han ikke er interessert er det bare sånn det er, det er ikke fordi du kunne gjort ting annerledes med tanke på kommunikasjon. Vær deg selv, om det innebærer at du ønsker tett kommunikasjon etter sex så skal du ikke legge lokk på det

Anonymkode: 223b1...8e5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts her. 

Fint at du sendte melding. Selvom jeg skjønner hvordan du føler det nå, for jeg har vært der selv. 

Snakkes sikkert i morgen? Merkelig å si. 

Ville latt det ligge nå, nå er det han som må ta kontakt hvis han vil mer. 

Anonymkode: 1d749...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Motelvibes skrev (5 minutter siden):

Ikke send han mer. Han virker ikke snill engang. Han fortjener ikke din oppmerksomhet.

Hvorfor virker ikke han snill synes du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts her. 

Du burde kanskje ikke kommentert stemningen. Hva baserte du det på? Kanskje han slett ikke har merket noen endring i «stemningen»? 

Anonymkode: e5a14...eb8

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt du da om det virkelig trengs 😉   Ikke stress liker han deg og du han så ta det chill🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ts her. 

Dette likte jeg ikke, merker at han fjerner seg fra deg på denne væremåten, men ikke så mye at han ikke kan hente deg frem for sex senere

..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette likte jeg ikke, merker at han fjerner seg fra deg på denne væremåten, men ikke så mye at han ikke kan hente deg frem for sex senere

..

Hvor tar du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor tar du det fra?

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ts her. 

Dette er ikke svar som gir hverken trygghet, nærhet eller bekreftelse. De hadde sex for første gang etter 7 dater og hans reaksjon på det i ettertid var å ikke ta kontakt fordi han hadde så mye å gjøre. Han, han tenkte på seg selv og egne behov og var ikke en gang redd for at ts følte seg oversett. 

Han svarer avvisende når han svarer kort, og sier rett ut at han multitasker ikke, i hva da liksom, ha sex og være grei samtidig? Han avsluttet med at de sikkert snakkes i morgen. For meg er det en tåpelig ting å si om man ønsker nærhet eller videre god kontakt. Da sier man bare "Snakkes i morgen". Når man legger til sikkert på den måten, så har en sluttet å prøve. 

Beklager ts, jeg var den første som svarte i denne tråden, angående ring ham, jeg er glad du tok kontakt. Basert på denne oppførselen her så har han nå vist en annen side av seg, en som tydeligvis ikke bryr seg om du er der eller ikke.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Synes heller ikke han var så snill i svaret sitt. På vei ut og snakkes sikkert i morgen…ikke kjernekarfakter etter sex det der. Han skal jo få deg til å føle deg trygg. Godt mulig han stepper opp i morgen da. Hvis ikke, ikke legg det på deg selv, da er det på han. 

Anonymkode: 6a5ba...943

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke svar som gir hverken trygghet, nærhet eller bekreftelse. De hadde sex for første gang etter 7 dater og hans reaksjon på det i ettertid var å ikke ta kontakt fordi han hadde så mye å gjøre. Han, han tenkte på seg selv og egne behov og var ikke en gang redd for at ts følte seg oversett. 

Han svarer avvisende når han svarer kort, og sier rett ut at han multitasker ikke, i hva da liksom, ha sex og være grei samtidig? Han avsluttet med at de sikkert snakkes i morgen. For meg er det en tåpelig ting å si om man ønsker nærhet eller videre god kontakt. Da sier man bare "Snakkes i morgen". Når man legger til sikkert på den måten, så har en sluttet å prøve. 

Beklager ts, jeg var den første som svarte i denne tråden, angående ring ham, jeg er glad du tok kontakt. Basert på denne oppførselen her så har han nå vist en annen side av seg, en som tydeligvis ikke bryr seg om du er der eller ikke.

Helt enig, likte heller ikke det svaret. Og de har avtale om å treffes i morgen og han sier bare at de kanskje snakkes i morgen, samt endret væremåte etter sex. Nei stakkars ts, vært der hun er flere ganger og er så vondt når de endrer seg sånn etter sex og de sitter med makta. Nå må ts ta igjen makta ved å IKKE sende han ny meld og være litt utilgjengelig tilbake.

Anonymkode: c20e4...9de

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå må ts ta igjen makta ved å IKKE sende han ny meld og være litt utilgjengelig tilbake

Jeg ville heller rådet henne til å gå helt videre og ikke søke noe mer her. Et forhold er ikke en kamp om makt, han har vist hva han føler og ønsker for henne i dag, jeg ville gått videre og ikke spilt spill. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor virker ikke han snill synes du? 

Å skrive at han er på vei ut og ikke multitasker. Altså, han sier at han ikke har tid til å svare deg ordentlig engang. Én ting er klinkende klart: det der er ingen gentleman.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...