Havspeil Skrevet 15. juli 2022 #41 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er ikke tankeleser, han kan ikke vite at sex er så big deal for deg, så jeg synes du er litt vel streng mot han. samtidig så kan det hende han bare trenger litt tid på å fordøye ting, sex endrer dynamikken. Og til slutt, du kan faktisk sende han en melding du og, det er ikke bare han sitt ansvar å vedlikeholde relasjonen. Anonymkode: de34a...0a7 Man kan fint vise høflighet, selv om man fordøyer..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #42 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (Akkurat nå): Man kan fint vise høflighet, selv om man fordøyer..... Så hvorfor kan ikke hun vise høflighet ved å sende han en melding? Anonymkode: de34a...0a7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #43 Del Skrevet 15. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her.. Fortsatt ikke hørt en dritt av ham.. Når jeg tenker tilbake så hadde vi ikke kontakt hver dag imellom datene, men hadde mer kontakt enn nå. Det klør i fingrene etter å sende ham melding bare for å se hvordan han responderer på det men har også lyst til å vente for å se om han faktisk følger opp eller ikke. Jeg er egentlig overrasket over at han kanskje viser seg å være av den typen. Trodde ikke det om ham ut ifra hvordan jeg kjenner ham fra før av. Blir jo fullstendig kleint når vi møtes igjen i andre sammenhenger senere…. Anonymkode: 5a598...b8a Mitt tips. Vent til du ikke føler deg sårbar etter sexen lenger. Som en annen også nevnte i tråden kan det føles helt jævelig ut om du sender nå og får kort og kjipt svar og du kommer til å angre. Vent til du føler deg litt mer rustet Anonymkode: c20e4...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #44 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er ikke tankeleser, han kan ikke vite at sex er så big deal for deg, så jeg synes du er litt vel streng mot han. samtidig så kan det hende han bare trenger litt tid på å fordøye ting, sex endrer dynamikken. Og til slutt, du kan faktisk sende han en melding du og, det er ikke bare han sitt ansvar å vedlikeholde relasjonen. Anonymkode: de34a...0a7 Menn vet at for de fleste kvinner er sex en big deal. På samme måte som at for de fleste menn er sex ikke en big deal. Kvinner legger som regel mer i sex, og venter til det føles rett. Dette er menn fullt klar over, og mange utnytter dette. De vet at det ofte må flere dater til, og det må gå en viss vei ift følelser. Så menn spiller med så lenge det er nødvendig. Anonymkode: 1d749...2a1 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #45 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (12 minutter siden): Han er MANN. Hans oppgave. Er dette noe å si i likestillingens navn i det moderne samfunn da? 🤔 Anonymkode: 0b6aa...907 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 15. juli 2022 #46 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvorfor kan ikke hun vise høflighet ved å sende han en melding? Anonymkode: de34a...0a7 Fordi da utviser hun maskulin energi. Det har ingenting med kjønnskamp å gjøre. Menn tiltrekkes av feminin energi, og føler seg mer maskuline om de får rom til å erobre. Vinn/vinn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #47 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (Akkurat nå): Fordi da utviser hun maskulin energi. Det har ingenting med kjønnskamp å gjøre. Menn tiltrekkes av feminin energi, og føler seg mer maskuline om de får rom til å erobre. Vinn/vinn. For noe tull. Anonymkode: edb3d...26d 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 15. juli 2022 #48 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dette noe å si i likestillingens navn i det moderne samfunn da? 🤔 Anonymkode: 0b6aa...907 Nei. Menn og kvinner er forskjellige biologisk og følelsesmessig. Ikke alt er en konkurranse. De ER likestilt, men har forskjellige utgangspunkt og skal fylle hverandre ut. Menn trenger større rom til å være maskuline, og det samme gjelder kvinner og deres feminitet. Endret 15. juli 2022 av Havspeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #49 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (2 minutter siden): Fordi da utviser hun maskulin energi. Det har ingenting med kjønnskamp å gjøre. Menn tiltrekkes av feminin energi, og føler seg mer maskuline om de får rom til å erobre. Vinn/vinn. Dette er jo bare tull hvis det betyr at ts skal gå i uvisse, å sitte der og vente som en prinsesse er å legge lykken sin og ansvaret for følelsene sine i andre sine hender, fremfor å stille opp for seg selv. Jeg sitter ikke og lurer i det uendelige og er lei meg og ikke skjønner noe, jeg spør rett ut. Driter i om det gjør meg maskulin, de er ikke mye maskuline når de feiger ut selv. Anonymkode: e9d96...fd9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #50 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (1 minutt siden): Nei. Da foreslår jeg at hun svelger stoltheten sin, og gjør den minimale innsatsen det er å sende en tekst. Utrolig at en kan skrive et innlegg over flere paragrafer her, engasjere seg i haugevis av innlegg i en tråd, følge med i timesvis, la angsten og usikkerheten spise en opp. Men ikke klare å skrive "Hei, takk for sist. Lyst til å sees igjen?" til en person en allerede har møtt. Anonymkode: 0b6aa...907 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 15. juli 2022 #51 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Det er like mye ditt ansvar å kontakte han, TS. En relasjon fungerer ikke, hvis den er enveis. Ingen er tankeleser heller, så han kan ikke vite at du vil snakke med han - da må du nesten klare å stå opp for deg selv, og sende en sms eller ringe. Du har også spurt om dere skal finne på noe i dag, det betyr at det også er ditt ansvar å opprettholde avtalen siden det er du som har invitert. Blir i overkant barnslig å oppføre seg slik her, syntes jeg. Når det er sagt, alle er forskjellige, men når samboeren min og jeg hadde sex for første gang så overnattet jeg. Og han ringte meg like etterpå. Men var flere ganger jeg måtte stå opp for meg selv, spørre rett ut om ting - og fortelle om mine følelser. Det kan være skummelt, men følelsene våre forteller oss ting - viktig å lytte til seg selv, stå opp for de følelsene vi har og snakke høyt. Det er skadelig å undergrave seg selv, og det kan få konsekvenser for oss på flere måter. Endret 15. juli 2022 av Rosatoast 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 15. juli 2022 #52 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo bare tull hvis det betyr at ts skal gå i uvisse, å sitte der og vente som en prinsesse er å legge lykken sin og ansvaret for følelsene sine i andre sine hender, fremfor å stille opp for seg selv. Jeg sitter ikke og lurer i det uendelige og er lei meg og ikke skjønner noe, jeg spør rett ut. Driter i om det gjør meg maskulin, de er ikke mye maskuline når de feiger ut selv. Anonymkode: e9d96...fd9 Du forstår ikke hva jeg mener. 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #53 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skal absolutt ikke ta kontakt. Det morsomme er jo at jeg foreslo å møtes på lørdag mens vi var sammen igår. Det sa han ja til. Tviler på at det blir noe av. Han er jo en godt voksen mann som har sagt tydelig at han vil ha barn, familie og alt. Forventet mer av ham etter igår. jeg angrer på at jeg lå med ham for han har vært veldig vennskapelig mot meg hele veien bortsett fra de fysiske tingene som kyss/klem og at han har tatt initiativ til å møtes og sendte meg meldinger jevnlig. Han har ikke gitt meg komplimenter eller noe i den duren. Hatt den dårlige følelsen i en stund på grunn av det men valgte likevel å ligge med ham. Overbeviste meg selv om at det var fordi det var såpass tidlig og vi ikke var kommet dit ennå. Nå sitter jeg jo her og føler meg elendig, mindre verdt og lurer på hva jeg gjorde eller sa feil. Jeg hadde et spørsmål til ham når jeg overnattet og det var om han datet flere. Han ble stille og svarte at han var på en date rett etter første daten med meg men at det ikke ble noe mer enn en. Vi snakket litt om at det var greit å date flere når det var snakk om første date men ikke når man bestemmer seg for å gå på flere dater med en person. Siden alt kunne skje på den første daten. Der var vi enige, men kanskje jeg bare ble lurt trill rundt. Nei, dette kommer til å gå til helvete. Vi har mange felles venner så det blir veldig ubehagelig den dagen vi evt møtes igjen. Irriterende at jeg ikke får dette ut av hodet. Skal faen ikke kontakte ham igjen. Anonymkode: 5a598...b8a Hvorfor lå du med han egentlig? Fordi du var kåt? Hadde du lyst på han? Tenkte du at han skulle endre seg etter at dere lå sammen? Hvorfor angrer du? Var det ikke godt? Gjorde du noe du ikke ville egentlig? Eller angrer du fordi det som kom ut av det, ikke sto helt til forventningene dine? Anonymkode: 20505...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 15. juli 2022 #54 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Og TS skal ikke sitte på gjerdet som en prinsesse i uvisse. Om hun er hans dronning ,så gir han lyd fra seg innen morgendagen. Ikke verre enn det ❤ Og Dronninger har råderett. Endret 15. juli 2022 av Havspeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #55 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (Akkurat nå): Og TS skal ikke sitte på gjerdet som en prinsesse i uvisse. Om hun er hans dronning ,så gir han lyd fra seg innen morgendagen. Ikke verre enn det ❤ Du er jo helt fjern. Anonymkode: edb3d...26d 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #56 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (4 minutter siden): Du forstår ikke hva jeg mener. 🌹 Du må gjerne forklare om du orker? 😊 Anonymkode: e9d96...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #57 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor lå du med han egentlig? Fordi du var kåt? Hadde du lyst på han? Tenkte du at han skulle endre seg etter at dere lå sammen? Hvorfor angrer du? Var det ikke godt? Gjorde du noe du ikke ville egentlig? Eller angrer du fordi det som kom ut av det, ikke sto helt til forventningene dine? Anonymkode: 20505...d42 Tipper det er den klassiske kvinnefella som mange går i som sidestiller sex med interesse for forhold, eller noe mer. Menn kan ha sex med deg kun for å tilfredsstille et fysisk behov. De trenger ikke å like deg en gang. For kvinner må gjerne det emosjonelle være på plass. Hun må være trygg på han. Hun tenker ut fra sitt ståsted at han også må like henne som person fordi de hadde sex, men det betyr ikke nødvendigvis det. Han var kåt og når de var ferdig med sex var han også ferdig. Nå skal jeg kaste en brannfakkel her. Menn og kvinner ulike. Vi tenker ulikt, handler ulikt og opererer ut fra ulike behov. Det er mange kvinner som ser ut til å streve med dette faktum. Anonymkode: 0b6aa...907 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #58 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (1 minutt siden): Og TS skal ikke sitte på gjerdet som en prinsesse i uvisse. Om hun er hans dronning ,så gir han lyd fra seg innen morgendagen. Ikke verre enn det ❤ Og om han er hennes konge? Djeezes! Alt for mange kvinner med prinsesse-/dronningkomplekser i dag! Anonymkode: 20505...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 15. juli 2022 #59 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og om han er hennes konge? Djeezes! Alt for mange kvinner med prinsesse-/dronningkomplekser i dag! Anonymkode: 20505...d42 Om han er konge,så vet han hvordan kvinner fungerer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #60 Del Skrevet 15. juli 2022 Havspeil skrev (1 minutt siden): Om han er konge,så vet han hvordan kvinner fungerer. Du trenger ikke å fore usikre kvinner med det forkvakla tøyset der. Anonymkode: edb3d...26d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå