AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #141 Del Skrevet 17. juli 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Ikke vondt ment mot dere menn der ute. Men det er ikke uvanlig med korte svar fra menn, de er enklere i tankegangen. Hvertfall mange av dem. Samt de tenker ikke over hvordan en melding tolkes av den i andre enden. Hadde vært verre om han ikke svarte? Nå har du fått svar. Noe jeg forsto det som at du ønsket deg? Dra på minigolfen. Hvorfor skal han bruke tid til å spille minigolf med deg om han kun er ute etter sex. Jeg ser det som en fin måte å bli enda bedre kjent på. Anonymkode: 29eb8...ae7 Spille minigolf for å få seg sex. Sier ikke at det nødvendigvis er tilfelle her, men menn går langt for sex. En omgang golf er ikke en særlig stor investering for et ligg. Anonymkode: 9add1...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #142 Del Skrevet 17. juli 2022 Ts her. Da har vi spilt minigolf. Merket på hele væremåten at alt var annerledes enn tidligere. Når vi skulle si hadet så sa jeg « vi møtes vel ikke igjen?». Han sa at han ikke hadde utviklet noen følelser og spurte meg hva jeg tenkte. Jeg svarte at det var tidlig og at jeg ikke har kommet dit hvor jeg hadde noen følelser ennå men det var ikke noe pang for min del. Han sa at han godt kunne tenkt seg å finne på noe igjen, Så da var det det. Jeg hadde rett hele tiden angående magefølelsen. Gidder iallefall ikke å møte ham igjen. Anonymkode: 5a598...b8a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #143 Del Skrevet 17. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts her. Da har vi spilt minigolf. Merket på hele væremåten at alt var annerledes enn tidligere. Når vi skulle si hadet så sa jeg « vi møtes vel ikke igjen?». Han sa at han ikke hadde utviklet noen følelser og spurte meg hva jeg tenkte. Jeg svarte at det var tidlig og at jeg ikke har kommet dit hvor jeg hadde noen følelser ennå men det var ikke noe pang for min del. Han sa at han godt kunne tenkt seg å finne på noe igjen, Så da var det det. Jeg hadde rett hele tiden angående magefølelsen. Gidder iallefall ikke å møte ham igjen. Anonymkode: 5a598...b8a Så kjedelig, ts! jeg syns det er rart han ikke reflekterte over dette med manglende følelser før etter dere hadde sex, det må han jo ha gjort på syv dater før sex. Så en gentleman er han ikke. Magefølelsen er viktig og nå vet du at du kan stole på den også fremover. Skjønner det ikke frister til gjentagelse men bra du gikk nå, så slipper du alle «hva hvis» Anonymkode: c20e4...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #144 Del Skrevet 17. juli 2022 Merkelig han ville fortsette med å møtes... når han ikke har følelser Anonymkode: 9add1...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #145 Del Skrevet 17. juli 2022 Ja neste gang skal jeg virkelig stole på magefølelsen. Kan ikke la være å føle at jeg ble utnyttet denne uka. Jeg sa også til ham og det visste du ikke før jeg overnattet. Han svarte at man bare måtte prøve… For en dust! Følte iallefall at jeg gikk med æren i behold siden jeg bare var kald tilbake. Anonymkode: 5a598...b8a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #146 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja neste gang skal jeg virkelig stole på magefølelsen. Kan ikke la være å føle at jeg ble utnyttet denne uka. Jeg sa også til ham og det visste du ikke før jeg overnattet. Han svarte at man bare måtte prøve… For en dust! Følte iallefall at jeg gikk med æren i behold siden jeg bare var kald tilbake. Anonymkode: 5a598...b8a De kunne jo ha endret seg etter sexen. Og han hadde jo ikke lovet deg noe heller ta ansvar for deg selv når du velger å ha sex med noen. Anonymkode: edb3d...26d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #147 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 22.45): Jeg og! I tillegg slipper man å risikere å få aggressiv gonorè som er i omløp nå. Som en klok dame sa en gang: "I think sex is over rated! It's just a lot of huffing and puffing and still you get very little out of it" Anonymkode: 61da3...329 😳 Den "kloke" dama kan virkelig ikke ha opplevd god sex... Jeg ville sendt en melding og spurt jeg da. Men nå er ikke jeg en som må følge "reglene" heller. Jeg jobber i et mannsdominert miljø, mulig jeg har blitt påvirket av det. 😆 Vet dere at mange menn klager på at mange damer virker kun opptatt av sex? Menn blir også usikre, og de kan også føle seg utnyttet av kvinner. Så regelen om å gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot deg gjelder også her. Kan like gjerne være han som føler seg avvist. Anonymkode: 2f97b...750 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #148 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Da har vi spilt minigolf. Merket på hele væremåten at alt var annerledes enn tidligere. Når vi skulle si hadet så sa jeg « vi møtes vel ikke igjen?». Han sa at han ikke hadde utviklet noen følelser og spurte meg hva jeg tenkte. Jeg svarte at det var tidlig og at jeg ikke har kommet dit hvor jeg hadde noen følelser ennå men det var ikke noe pang for min del. Han sa at han godt kunne tenkt seg å finne på noe igjen, Så da var det det. Jeg hadde rett hele tiden angående magefølelsen. Gidder iallefall ikke å møte ham igjen. Anonymkode: 5a598...b8a Her var jo du også avvisende. Du sa at du heller ikke hadde fått følelser og at det ikke sa pang for deg. Jeg forstår ikke...har du utnyttet han også, eller løy du om følelsene dine? Anonymkode: 20505...d42 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #149 Del Skrevet 17. juli 2022 Litt rart å si "vi møtes vel ikke igjen". Jeg hadde ikke prøvd å be om det motsatte da, ihvertfall. Anonymkode: edb3d...26d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #150 Del Skrevet 17. juli 2022 Dette var da vel egentlig en ganske så ordinær hendelse når to personer møtes? Det ble noen dates og sex, så sier den ene parten at han ikke er interessert i noe mer. Anonymkode: 223b1...8e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 17. juli 2022 #151 Del Skrevet 17. juli 2022 Du er jo ganske avvisende og virket krevende og negativ etter bare 7 dater. 'vi møtes vel ikke igjen? Må man ha følelser etter 7 dater? 🤷 Skjønner dating ikke er noe for meg 😅🫣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #152 Del Skrevet 17. juli 2022 Det var jo egentlig fint gjort at han ville møte deg en gang til for å gi det en siste sjanse å utvikle følselser? Mange ghoster jo bare. Anonymkode: 34ac7...031 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #153 Del Skrevet 17. juli 2022 Det er så lurt å skrive en melding noen timer etter man har dratt. "Takk for i går/dag! Koste meg veldig. Håper du har en fin dag 😊" (Etter å ha dratt relativt tidlig selvsagt) For det første så eier du det at du hadde sex med han. Ved å ikke stille spørsmål eller ta initativ til videre samtale så tar man vekk mye av presset. Ikke spør med en gang om dere skal treffes igjen, la han ta initativ til det. Menn og kvinner er ulike. Vi legger mye mer i det å ha sex, og det merker menn med en gang. Menns instinkt er å trekke seg unna. Og hva skjer da? Vi blir bare mer fortvilte, sinte, desperate og maser enda mer. Man blir plutselig til en usikker, needy og sur dame som tidligere var leken og interessant. La han fortsette å jakte selv om dere har hatt sex. Jeg personlig har gått på så mange smeller når det kommer til det. Så sist så tok jeg det heelt piano. Svarte hyggelig på de få snappene han sendte (i forhold til hvor på han var før vi møttes) Vi var ute i samme by de samme kveldene uten at han tok kontakt, og vica versa. Men nå plutselig er han skikkelig på igjen, for jeg har hevet standarden min igjen i hans øyne. Jeg er fortsatt den samme som før vi hadde sex. Det er kanskje "spill", men det er biologi/psykologi. Det er vel også derfor kvinner tiltrekker seg mange menn vi ikke vil ha et forhold med, fordi vi blir ikke anstrengte. Det er jo klart at det blir noe annet om man har møttes 7 ganger, men helt ærlig så tror jeg ikke sex på første date, eller syvende utgjør noe forskjell. enkelte menn er sta som f. 😅 Liker man noen så skal det mye til for å ødelegge det. Ei det og ta det med i boka som erfaringer. Anonymkode: 4f45c...0ec 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #154 Del Skrevet 17. juli 2022 Skjønner ikke at han er en dust, og du var nå i hvert fall skikkelig kjip. Er det ikke sånn å date da? Teste å møtes, ha sex og så finner man ut av ting etter hvert? Anonymkode: a4c1b...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #155 Del Skrevet 17. juli 2022 Følelser etter 7 dater? Er vel ingen som sier at det er noe som man må ha? Følelser kan komme eller ikke komme. Hvor lang tid er forskjellig fra person til person. Tok 1 år med min kjæreste. Men vi trivdes i hverandres selskap. Hadde god sex, kunne prate om alt og ble sakte med sikkert følelser inni bildet. Man må jo like den andre personen for å finne ut om det kommer noen følelser da. Høres ut som du allerede har bestemt deg for å gi opp. Han virker jo egentlig god, og ville gi det et forsøk. Jaja. Lykke til med neste Anonymkode: 29eb8...ae7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #156 Del Skrevet 17. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er så lurt å skrive en melding noen timer etter man har dratt. "Takk for i går/dag! Koste meg veldig. Håper du har en fin dag 😊" (Etter å ha dratt relativt tidlig selvsagt) For det første så eier du det at du hadde sex med han. Ved å ikke stille spørsmål eller ta initativ til videre samtale så tar man vekk mye av presset. Ikke spør med en gang om dere skal treffes igjen, la han ta initativ til det. Menn og kvinner er ulike. Vi legger mye mer i det å ha sex, og det merker menn med en gang. Menns instinkt er å trekke seg unna. Og hva skjer da? Vi blir bare mer fortvilte, sinte, desperate og maser enda mer. Man blir plutselig til en usikker, needy og sur dame som tidligere var leken og interessant. La han fortsette å jakte selv om dere har hatt sex. Jeg personlig har gått på så mange smeller når det kommer til det. Så sist så tok jeg det heelt piano. Svarte hyggelig på de få snappene han sendte (i forhold til hvor på han var før vi møttes) Vi var ute i samme by de samme kveldene uten at han tok kontakt, og vica versa. Men nå plutselig er han skikkelig på igjen, for jeg har hevet standarden min igjen i hans øyne. Jeg er fortsatt den samme som før vi hadde sex. Det er kanskje "spill", men det er biologi/psykologi. Det er vel også derfor kvinner tiltrekker seg mange menn vi ikke vil ha et forhold med, fordi vi blir ikke anstrengte. Det er jo klart at det blir noe annet om man har møttes 7 ganger, men helt ærlig så tror jeg ikke sex på første date, eller syvende utgjør noe forskjell. enkelte menn er sta som f. 😅 Liker man noen så skal det mye til for å ødelegge det. Ei det og ta det med i boka som erfaringer. Anonymkode: 4f45c...0ec Ja, det er utrolig lurt å skrive faktisk. For min del er jeg totalt avslappet etter sex enten det blir seriøst eller ei, så lenge jeg får en slik melding. Men går til helvete når jeg ikke får det, føler meg usikker og engstelig, dårlig følelse. Og har valgt å avslutte med menn av denne årsaken. Ofte når menn tror damer er desperate etter forhold etter sex handler det ikke om ønske om forhold, men en anerkjennelse etter man har vært på sitt mest sårbare. Turn off med menn som sier «send en melding du, da». Nei, beklager men her er det ulikt for kjønn. Anonymkode: c20e4...9de 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #157 Del Skrevet 17. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, det er utrolig lurt å skrive faktisk. For min del er jeg totalt avslappet etter sex enten det blir seriøst eller ei, så lenge jeg får en slik melding. Men går til helvete når jeg ikke får det, føler meg usikker og engstelig, dårlig følelse. Og har valgt å avslutte med menn av denne årsaken. Ofte når menn tror damer er desperate etter forhold etter sex handler det ikke om ønske om forhold, men en anerkjennelse etter man har vært på sitt mest sårbare. Turn off med menn som sier «send en melding du, da». Nei, beklager men her er det ulikt for kjønn. Anonymkode: c20e4...9de Men mente det er lurt av menn jeg da, ikke forsåvidt av damer. Anonymkode: c20e4...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #158 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja neste gang skal jeg virkelig stole på magefølelsen. Kan ikke la være å føle at jeg ble utnyttet denne uka. Jeg sa også til ham og det visste du ikke før jeg overnattet. Han svarte at man bare måtte prøve… For en dust! Følte iallefall at jeg gikk med æren i behold siden jeg bare var kald tilbake. Anonymkode: 5a598...b8a For en dust ja! Han visste det nok godt men valgte å dra det litt lenger så han fikk pult. Æsj, det er ikke lett å date som kvinne som legger litt i det å ha sex Anonymkode: 53b5b...53a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #159 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er gjort utallig forskning på at kun kvinner skiller ut såkalte kjærlighetshormoner etter sex som gjør at man føler tilknytning, og mannen har omtrent ingen sekresjon av disse. Dessverre 😕 Anonymkode: c20e4...9de Dette er nok noe vi alltid har antatt pga kjønnsroller og kultur i senere tid. Forventningen om at kvinner vil være nærere etter sex. Men oxytocinet i oss gjør altså at vi ‘vil holde på barnefaren’. Og oxytocinen får mannen til å sovne og/eller bli værende. Fra naturens side klarte ikke kvinner seg så godt uten en mann til å beskytte seg selv og barnet og jakte for seg. I dag har vi helt andre leveregler, kulturer og kjønnsroller. Kvinner klarer seg fint uten mannen og mannen vet at en potensiell uplanlagt baby kan klare seg uten ham fysisk tilstede. Dermed er det lettere for oss å overkjøre hormonet i dag. Men det skilles likevel ut, både hos kvinner og menn allerede ved kroppskontakt og maksimalt sammen med en orgasme. Send gjerne link på forsking som kan bevise at kvinnen skiller ut betydelig mer oxytocin en mannen (slik myten sier). Ble nysgjerrig nå🙂 Anonymkode: 0ae0a...84d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #160 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): La han fortsette å jakte selv om dere har hatt sex. Anonymkode: 4f45c...0ec Hva mener du med jakte? Vi snakker ikke om en vannbøffel på savannen liksom.. for et kvinnesyn. Anonymkode: 61da3...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå