AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #121 Del Skrevet 16. juli 2022 Herregud for en dust, TS. Lei meg på dine vegne, men pris deg lykkelig over at du fant ut at han var en dust nå og ikke om to mnd ++. Sånn sett var det jo greit å ligge med han. Anonymkode: 2da09...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #122 Del Skrevet 16. juli 2022 Ts her.. jeg fikk en melding hvor han spurte når jeg kunne imorgen og om vi skulle spille minigolf. Vet ikke hva jeg skal svare.. Anonymkode: 5a598...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #123 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her.. jeg fikk en melding hvor han spurte når jeg kunne imorgen og om vi skulle spille minigolf. Vet ikke hva jeg skal svare.. Anonymkode: 5a598...b8a Er det ikke det du har venter på da? At han skal sende melding? Anonymkode: 7d67f...297 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 16. juli 2022 #124 Del Skrevet 16. juli 2022 Han har vel fått det han skal ha og er ikke interessert lenger? Men du kjenner ham bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #125 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her.. jeg fikk en melding hvor han spurte når jeg kunne imorgen og om vi skulle spille minigolf. Vet ikke hva jeg skal svare.. Anonymkode: 5a598...b8a Møt opp i godt humør og se hva han har å vise til 😃 Anonymkode: 410b3...601 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #126 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her.. jeg fikk en melding hvor han spurte når jeg kunne imorgen og om vi skulle spille minigolf. Vet ikke hva jeg skal svare.. Anonymkode: 5a598...b8a Jeg skjønner ikke hva som er problemet? Han sendte deg jo melding. Anonymkode: de34a...0a7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #127 Del Skrevet 16. juli 2022 Synes ikke det høres så rart ut jeg, han sendte deg jo melding og foreslo noe - han svarte da du sendte melding selv om han var midt oppi noe og ga beskjed på en noe uelegant måte at han svarer kort/lite. Høres bare ut som en helt vanlig mann synes det er en bra ting, men jeg føler meg kvalt om mannen er veldig PÅ hele tiden og sender masse meldinger og "maser". Anonymkode: b5559...a2f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #128 Del Skrevet 16. juli 2022 Ikke vondt ment mot dere menn der ute. Men det er ikke uvanlig med korte svar fra menn, de er enklere i tankegangen. Hvertfall mange av dem. Samt de tenker ikke over hvordan en melding tolkes av den i andre enden. Hadde vært verre om han ikke svarte? Nå har du fått svar. Noe jeg forsto det som at du ønsket deg? Dra på minigolfen. Hvorfor skal han bruke tid til å spille minigolf med deg om han kun er ute etter sex. Jeg ser det som en fin måte å bli enda bedre kjent på. Anonymkode: 29eb8...ae7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 16. juli 2022 #129 Del Skrevet 16. juli 2022 Kjære deg, svar ja! Det er lett å bli brakt ut av likevekt av alle svarene i tråden her. Og dating-verdenen er noe helt for seg selv. Men det er du som bestemmer i ditt liv! Hvis du spiller minigolf med ham i morgen, så vet du nok mer ved siste hull enn du gjør nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #130 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ts her.. jeg fikk en melding hvor han spurte når jeg kunne imorgen og om vi skulle spille minigolf. Vet ikke hva jeg skal svare.. Anonymkode: 5a598...b8a Senk skuldrene, skru av all over tenkingen, takk ja til minigolf, dra og vær tilstede i øyeblikket😊 Dating er en maraton - ikke en 100 meter. Anonymkode: 3e173...ad0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #131 Del Skrevet 16. juli 2022 Så klart takker du ja, og møter opp i gått humør. Skal jeg være ærlig? Det virker jo som du har overtenkt helt og virkelig tullet med egen hjerne, fordi dere hadde sex. Ved nærmere ettertanke kom du jo frem til at det normalt sett var litt stille mellom datene deres, at det ikke var unormalt. Men fordi dere hadde hatt sex, så satt du nå og ventet på melding allerede dagen etterpå. Hvordan skal mannen skjønne dette? Dere har vært på 7 dater, og så skal han på eget intiativ, uten at dere har snakket om det, forstå at når dere har hatt sex, så skal plutselig meldingsutvekslingen og kommunikasjonen legges helt om. Det er jo ikke rettferdig å tenke at han skal forstå dette? Kommunikasjon 😉 han husket avtalen og inviterer deg ut på en aktivitet. Han ber deg ikke rett hjem for å få et ligg til, han vil jo gjøre noe hyggelig med deg! Anonymkode: 28e23...d9a 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #132 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her… Fortsatt ingen melding.. Og vi som liksom skulle møtes imorgen…. Makan til en drittsekk. Han som sa under første daten at han var direkte og likte best å si ting som de var. Jeg må si jeg ble helt satt ut av dette her. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham når vi møtes via fellesvenner dn eller annen gang. Behandle ham som luft kanskje? Anonymkode: 5a598...b8a Vær glad han viser denne siden så tidlig, han viser tydelig at han ikke er kjærestemateriale. Det finnes nok av seriøse menn der ute, ikke kast bort mer tid på han her. Hadde ikke giddet å ta kontakt med han, behandle som luft som du selv skriver. Anonymkode: 9d933...dfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #133 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 22.23): Hva er «😑» med det? Alle vet at kvinner flest har behov for kontakt etter sex og er mer sårbar da, og hvis en fyr blir stille etterpå er det et veldig sikkert tegn på at han fikk det han var ute etter og sitter med makta nå. Ego av han å ikke sende noe. Min eks som faktisk var forelsket kontaktet meg ganske asap etter sex, de som bare var ute etter en ting var stille (og en del tok kontakt igjen i håp om et nytt ligg). Anonymkode: c20e4...9de Det ligger faktisk biologisk hos oss også. Fordi vi fra urtiden og naturens side er avhengig av at mannen er hos oss og støtter oss etter sex i tilfelle om vi blir gravide. Av samme grunn skilles mye søvndyssende oxytocin hos mannen etter sex…som gjør at de sovner og blir værende hos oss. Lest i illustrert vitenskap☺️ TS: Jeg ville sammenlignet med væremåte før ifm dater og etter dere hatt sex. Var han mer på og hørte mer fra seg etter de andre datene uten sex og plutselig blir stille nå, er det veldig merkverdig.. Anonymkode: 0ae0a...84d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #134 Del Skrevet 16. juli 2022 Dette minner meg på en kompis av samboeren min som dater damer på Tinder. Han satt og sutret til samboeren min fordi han hadde holdt ut fjerde daten/turen me ei dame og det ble fortsatt ikke ‘noe på ham’. Jeg ser for meg ei dame som vil noe seriøst og bli ordentlig kjent med fyren før hun hadde sex med ham. Men det var tydelig at kompisen bare var ute etter en ting. Han ville likevel ikke være ærlig med henne om det av fare for at hun trakk seg🤢 Jeg hadde oppriktig lyst å oppsøke denne dama jeg aldri hadde truffet og advare henne😞 Anonymkode: 0ae0a...84d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #135 Del Skrevet 17. juli 2022 Verden rakner! Dere hadde sex på torsdag, snakket igjen på fredag, avtalte å kanskje møtes på søndag, lørdag sender han melding og spør om dere skal spille minigolf… og du freaker ut villt i mellomtiden? så himla mye drama på få dager ts? Er du egentlig klar for et forhold? Anonymkode: 71fb8...007 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #136 Del Skrevet 17. juli 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Det ligger faktisk biologisk hos oss også. Fordi vi fra urtiden og naturens side er avhengig av at mannen er hos oss og støtter oss etter sex i tilfelle om vi blir gravide. Av samme grunn skilles mye søvndyssende oxytocin hos mannen etter sex…som gjør at de sovner og blir værende hos oss. Lest i illustrert vitenskap☺️ TS: Jeg ville sammenlignet med væremåte før ifm dater og etter dere hatt sex. Var han mer på og hørte mer fra seg etter de andre datene uten sex og plutselig blir stille nå, er det veldig merkverdig.. Anonymkode: 0ae0a...84d Det er gjort utallig forskning på at kun kvinner skiller ut såkalte kjærlighetshormoner etter sex som gjør at man føler tilknytning, og mannen har omtrent ingen sekresjon av disse. Dessverre 😕 Anonymkode: c20e4...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #137 Del Skrevet 17. juli 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Dette minner meg på en kompis av samboeren min som dater damer på Tinder. Han satt og sutret til samboeren min fordi han hadde holdt ut fjerde daten/turen me ei dame og det ble fortsatt ikke ‘noe på ham’. Jeg ser for meg ei dame som vil noe seriøst og bli ordentlig kjent med fyren før hun hadde sex med ham. Men det var tydelig at kompisen bare var ute etter en ting. Han ville likevel ikke være ærlig med henne om det av fare for at hun trakk seg🤢 Jeg hadde oppriktig lyst å oppsøke denne dama jeg aldri hadde truffet og advare henne😞 Anonymkode: 0ae0a...84d Hadde vært gull om hun lå med han og han fikk overraskende nok følelser for henne, og hun hadde sagt sorry, ville bare pule 😄 Anonymkode: c20e4...9de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. juli 2022 #138 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke vondt ment mot dere menn der ute. Men det er ikke uvanlig med korte svar fra menn, de er enklere i tankegangen. Hvertfall mange av dem. Samt de tenker ikke over hvordan en melding tolkes av den i andre enden. Hadde vært verre om han ikke svarte? Nå har du fått svar. Noe jeg forsto det som at du ønsket deg? Dra på minigolfen. Hvorfor skal han bruke tid til å spille minigolf med deg om han kun er ute etter sex. Jeg ser det som en fin måte å bli enda bedre kjent på. Anonymkode: 29eb8...ae7 Kvinner er like ille hvis de bare er litt interessert, slike korte svar er nok helt uavhengig av kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #139 Del Skrevet 17. juli 2022 danbanan skrev (1 time siden): Kvinner er like ille hvis de bare er litt interessert, slike korte svar er nok helt uavhengig av kjønn Det er vel nettopp det det ikke er? En mann kan være kort i svarene, men interessert. En kvinne er ofte kort om hun ikke er interessert. Men det er jo ingen regel. Anonymkode: b002a...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #140 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er gjort utallig forskning på at kun kvinner skiller ut såkalte kjærlighetshormoner etter sex som gjør at man føler tilknytning, og mannen har omtrent ingen sekresjon av disse. Dessverre 😕 Anonymkode: c20e4...9de Før trodde man oxytocin var et kvinnehormon. I dag vet vi at hormonet spiller en viktig rolle både hos kvinner og menn. http://naturmedisinske.no/kjaerlighetshormonet-oxytocin-styrker-parforholdet/ Anonymkode: f9774...dd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå