Gå til innhold

Ikke hørt noe av ham etter daten…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ts.
Det var søndag vi hadde avtalt og ikke idag. Skrev feil istad. Snakket med en venninne og hun mente om jeg ikke hører noe imorgen så kan jeg sende en melding på mandag som forteller han hvor idiot han er. 

har nå slått av varsling på ham så jeg slipper å sjekke mobilen hele tiden, 

Anonymkode: 5a598...b8a

Forstår at du har lyst til å gjøre det, og har største medfølelse med deg. Vet det føles slik, men strengt tatt har han ikke gjort noe galt. Hva skal du ta han for? At han ikke skrev først etter sex? At han mister interessen etter sex? Han hadde jo ikke lovet deg forpliktelse.
Det han skylder deg, er i stedet for å "fade", at han gir beskjed om at han ikke vil date deg mer. Men det har du allerede regnet ut, så da må du si fred være med han og gå videre. 

Anonymkode: 9add1...e24

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skal man ikke fortelle ham hvor idiot han er? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skal hun ta han på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det et bedre å fortelle hvordan en selv føler det. Feks.

Hei! Jeg vil bare si at jeg føler du tar avstand til meg nå, og det rett etter at vi hadde sex. Jeg satte veldig pris på de datene vi hadde før det, og forstår ikke helt hvorfor du valgte å "slå av" rett etter at vi hadde sex. Uansett er ikke dette noe jeg er interessert i videre, lykke til. 

Anonymkode: e9d96...fd9

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! Jeg vil bare si at jeg føler du tar avstand til meg nå, og det rett etter at vi hadde sex. Jeg satte veldig pris på de datene vi hadde før det, og forstår ikke helt hvorfor du valgte å "slå av" rett etter at vi hadde sex. Uansett er ikke dette noe jeg er interessert i videre, lykke til. 

For et elendig råd.

Anonymkode: f3849...7b3

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For et elendig råd.

Gjelder å stille opp for seg selv og spille med åpne kort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neineinei 🙄

Hvorfor gi han all makt ved å tydeliggjøre at det er han som dumper henne? Det er jo mye bedre å act casual, og gi inntrykk av at sexen ikke betydde noe for henne heller og at hun omtrent ikke har bemerket seg at han ikke har tatt kontakt. Det er slik hun får han til å føle seg liten og ubetydelig. Ved å fremstå som et såret rådyr så øker hun jo bare selvfølelsen hans. Og det fortjener han faktisk ikke.

Anonymkode: f02d4...3f5

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjelder å stille opp for seg selv og spille med åpne kort. 

En slik klassisk passiv-aggressiv melding vil da ikke føre noe godt med seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Neineinei 🙄

Hvorfor gi han all makt ved å tydeliggjøre at det er han som dumper henne? Det er jo mye bedre å act casual, og gi inntrykk av at sexen ikke betydde noe for henne heller og at hun omtrent ikke har bemerket seg at han ikke har tatt kontakt. Det er slik hun får han til å føle seg liten og ubetydelig. Ved å fremstå som et såret rådyr så øker hun jo bare selvfølelsen hans. Og det fortjener han faktisk ikke.

Enig! Ingen drama. Bare gå videre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Havspeil skrev (22 timer siden):

Noen må være Narren i korthuset.... Narren bevisstgjør.  Men latterliggjøres.  Og det tåler jeg. 

De royale begrepene brukt av meg her i dag ,er bevisst valgt ifht linkene på You Tube. Jeg visste hvor min agenda lå fra første innlegg. Jeg VISSTE prinsessekortet ville komme fra " noen" Det gjør det ALLTID når noen her inne prøver å fremsnakke litt moral og gammeldags standard. 

Narren er ingen " fool" . 

At du ikke forstår, er helt i orden. At du kaller folk skrullete er muligens brudd på retningslinjene her,,men jeg skal ikke rapportere deg . 

Jeg syntes du sier mye fornuftig jeg. Skjønner hva du mener. Tror folk henger seg opp i ordbruken som kongen,dronningen osv. Men det er kun metaforer.

Anonymkode: 2776e...4dd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fordi verden er liten, og å skrive sånt fremstiller henne som ikke helt stabil. Det hun skal gjøre, er å sende en melding om at hun ikke syns kjemien stemmer helt, og ønsker han masse lykke til videre. Da får HUN avslutte, og han kan bare sitte der uten at hun har dummet seg ut. For kanskje møter hun en ny en dag, og det kan vise seg å være kompis av han. Da har hun beholdt ansikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Neineinei 🙄

Æsj du har sikkert rett i det om han er så jævlig som føler seg bedre av å vite sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syntes du sier mye fornuftig jeg. Skjønner hva du mener. Tror folk henger seg opp i ordbruken som kongen,dronningen osv. Men det er kun metaforer.

Anonymkode: 2776e...4dd

Jeg vet...metaforer som ikke engang er uvanlige innen emnet. Hyggelig at noen ikke blir provoserte ,  fordi man engasjerer seg og gir tilsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå videre. Du kan ikke kontrollere hva andre gjør, du må forholde deg til virkeligheten. Er han så flott at han er verdt dette styret? Neppe. Drit i å sende sure meldinger, du må ha personlig integritet, for din egen del. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her… 

Fortsatt ingen melding.. Og vi som liksom skulle møtes imorgen…. Makan til en drittsekk. Han som sa under første daten at han var direkte og likte best å si ting som de var. Jeg må si jeg ble helt satt ut av dette her. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham når vi møtes via fellesvenner  dn eller annen gang. Behandle ham som luft kanskje? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her… 

Fortsatt ingen melding.. Og vi som liksom skulle møtes imorgen…. Makan til en drittsekk. Han som sa under første daten at han var direkte og likte best å si ting som de var. Jeg må si jeg ble helt satt ut av dette her. Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham når vi møtes via fellesvenner  dn eller annen gang. Behandle ham som luft kanskje? 

Bare blokker han, eller skriv at du ønsker han masse lykke til videre. 🤍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her… 

Kanskje du skal le og slå deg på låret og beklage at du ikke tok kontakt mer men du mista litt interessen etter den sexen liksom.. neida, tuller bare litt. Skjønner dette er vondt,..❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ts her… 

«Hei igjen! Har vi en avtale i morgen? Jeg er ledig fra rundt 15 og utover 🙂»

Anonymkode: e5a14...eb8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

«Hei igjen! Har vi en avtale i morgen? Jeg er ledig fra rundt 15 og utover 🙂»

Anonymkode: e5a14...eb8

NEI

Anonymkode: c20e4...9de

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

NEI

Anonymkode: c20e4...9de

Enig!

Anonymkode: 3e173...ad0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...