Gå til innhold

Ikke hørt noe av ham etter daten…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Motelvibes skrev (7 minutter siden):

Å skrive at han er på vei ut og ikke multitasker. Altså, han sier at han ikke har tid til å svare deg ordentlig engang. Én ting er klinkende klart: det der er ingen gentleman.

Han burde heller brukt den tiden det tok å skrive dèt, til å skrive noe annet, han bryr seg ikke om du føler deg viktig eller ikke, da hadde han jo ikke skrevet noe så avvisende. 

Anonymkode: e9d96...fd9

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 minutter siden, Motelvibes said:

Å skrive at han er på vei ut og ikke multitasker. Altså, han sier at han ikke har tid til å svare deg ordentlig engang. Én ting er klinkende klart: det der er ingen gentleman.

Man skjønte og han ikke var en gentleman når han ble stille etter sex, selv ved manglende interesse burde han skrevet en takk for i går

Anonymkode: c20e4...9de

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han der virker vel lunken. Hadde tatt han 10 sekunder å svare at det var koselig kvelden før og at han gleder seg til lørdag. 

Anonymkode: 72d6c...a27

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. 

på tide med en oppdatering…. noen her mente at jeg måtte ta ansvar selv og sende melding mens andre mente jeg skulle vente. Jeg endte med å sende melding selv. Sa bare takk for sist og spurte om han hadde fine feriedager. Fikk kjapt svar om at han hadde gjort mye de siste dagene. Spurte om jeg hadde hatt en fin uke. Jeg svarte og da svarte han kort. Jeg spurte om det var noe i veien siden stemningen var annerledes. Da sa han nei og at han bare var på vei ut og skulle bli hentet snart og at han ikke var god på multitasking. Jeg skrev bare tilbake ha det gøy. Han skrev at vi sikkert snakkes imorgen. Jeg blir bare forvirret av slikt. 

blir ikke kvitt den dårlige magefølelsen. Men kjenner jeg meg rett så fortsetter jeg bare til Jeg får et ordentlig svar. 

Anonymkode: 5a598...b8a

Men da tok du iallefall mot til deg å sendte en melding. Bra! Det er ikke så farlig. Bedre enn å dvele med det uvisse. 

Anonymkode: 0b6aa...907

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke et kongeemne . Det lå allerede i kortene med hans uttalelse om å ta ting med ro,,se hvor ting leder...det slår sjeldent feil ...

Ikke angre sexen TS ❤ Du handlet med god intensjon.! Men du skulle ikke sendt den meldingen,,, hans svar i løse luften kom av at han følte seg dratt inn på teppet.  ( av maskulin energi ) og han henviste deg direkte til limbo . Det ble en unødvendig melding til en utilgjengelig mann.  🙄  Heldigvis er DU en sterk karakter. Ikke alle er det... Du har nå FÅTT svaret ditt ..Du har stamina til å stå I deg selv ❤

Maskulin energi funker ikke på menn som ikke selv kan gi sin egen til EN kvinne. Og de trenger feminin energi for å balansere eget aspekt.  Før de tør å satse . Menn ønsker av hele sitt hjerte å please SIN kvinne.  Kvinnen som er hans Dronning.Men de modnes senere enn kvinner og har en annerledes tilnærming.  

Anbefaler de som ønsker litt input om emnet feminine/ maskuline energier disse YouTube- søk : High value woman , eller  Greta Bereisaite. ( hun er litt vel mye for noen,men endel gode poeng)  Jeg kjøper heller ikke ALT hun legger ut 🥳,, så det er sagt. 

You may dodge a bullet or two  🌹om ikke Happy Forever Ending er forhåpningen. 

Det finnes kun i bokform og på lerret. 

Dronninger tar råderett over eget liv,  de avventer ikke egen verdi og lykke i påvente av sms ....Vi VET vår verdi .

På tide å si det høyt 🙂 Og vi krever standard ! Men det fordrer å ikke gi etter for raskt ❤ standard er noe vi selv også må gi og utvise. 

For ikke alle knekter er riddere,noen er bare idioter i tinnfolium.....Derfor er HEL VED ( din konge ) det man søker. Og han kan vi bære og gå ved siden av. 

Endret av Havspeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette likte jeg ikke, merker at han fjerner seg fra deg på denne væremåten, men ikke så mye at han ikke kan hente deg frem for sex senere

..

Anonymkode: e9d96...fd9

Ole Brum ...ingenting annet. 

Endret av Havspeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Altså dere kvinner her inne får det til å virke som at det bare er menn som oppfører seg slik. Bare til opplysning, kvinner kan være like "ille". Oppførsel som dette er uavhengig av kjønn og bare indikasjon på en person som bare er halvveis interessert.

Anonymkode: dcfe9...5d6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså dere kvinner her inne får det til å virke som at det bare er menn som oppfører seg slik. Bare til opplysning, kvinner kan være like "ille". Oppførsel som dette er uavhengig av kjønn og bare indikasjon på en person som bare er halvveis interessert.

Anonymkode: dcfe9...5d6

Helt enig ! Nok av kvinnelige lykkejegere. Men de er ikke Dronninger 🤣 

Nok ! Jeg må tre av 🙈 Jeg blir for mye her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Havspeil skrev (Akkurat nå):

Helt enig ! Nok av kvinnelige lykkejegere. Men de er ikke Dronninger 🤣 

Nok ! Jeg må tre av 🙈 Jeg blir for mye her. 

Tror det er like greit, du er jo helt skrullete.

Anonymkode: a4c1b...be3

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tror det er like greit, du er jo helt skrullete.

Anonymkode: a4c1b...be3

Noen må være Narren i korthuset.... Narren bevisstgjør.  Men latterliggjøres.  Og det tåler jeg. 

De royale begrepene brukt av meg her i dag ,er bevisst valgt ifht linkene på You Tube. Jeg visste hvor min agenda lå fra første innlegg. Jeg VISSTE prinsessekortet ville komme fra " noen" Det gjør det ALLTID når noen her inne prøver å fremsnakke litt moral og gammeldags standard. 

Narren er ingen " fool" . 

At du ikke forstår, er helt i orden. At du kaller folk skrullete er muligens brudd på retningslinjene her,,men jeg skal ikke rapportere deg . 

Endret av Havspeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du må ha hatt mye kjedelig sex. 

Anonymkode: 654d4...614

Ja, det har jeg. Spesielt nå som jeg er eldre og menn over 50 er temmelig daffe i senga. Og i tillegg har en atferd som er svært usexy. Dating har gjort meg nærmest aseksuell 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du hva TS, du har svaret selv og har hatt det hele tiden. Kunne stolt på magefølelsen fra dag 1. 
Men nå har du forsøkt og det kan være en "closure". 
Jeg er enig, en mann som er interessert, svarer ikke slik. Men heller "jeg ringer deg i morgen".
Ikke bruk tid på en mann som gir deg tvil. Det er vondt og bærer sjeldent frukter.
Lykke til ❤️ (Sånne situasjoner er dessverre ikke uvanlig for oss kvinner.)

Anonymkode: 9add1...e24

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er tydelig ikke interessert i deg. 

Anonymkode: c59ce...d2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det noe å forstå da? :P 

TS, ikke lek dum da!!!! 

Anonymkode: 297ae...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts.
Det var søndag vi hadde avtalt og ikke idag. Skrev feil istad. Snakket med en venninne og hun mente om jeg ikke hører noe imorgen så kan jeg sende en melding på mandag som forteller han hvor idiot han er. 

har nå slått av varsling på ham så jeg slipper å sjekke mobilen hele tiden, 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ts.
Det var søndag vi hadde avtalt og ikke idag. Skrev feil istad. Snakket med en venninne og hun mente om jeg ikke hører noe imorgen så kan jeg sende en melding på mandag som forteller han hvor idiot han er. 

har nå slått av varsling på ham så jeg slipper å sjekke mobilen hele tiden, 

Hei ts😊

Jeg forstår godt at du er frustrert og skuffet over hans adferd etter dere tok steget og var intime. 

Når jeg så denne oppdateringen din følte jeg at jeg måtte si noe. Passiv aggressive meldinger kommer man sjeldent noen vei med, det har som regel kun motsatt effekt. Du tok initiativ, han svarte, men vi er vel alle enige om at det var en nokså klønete melding. Mitt beste råd er nå å bare avvente og se hva han kommer med når han tar kontakt. Dersom han tar kontakt må du la han jobbe seg tilbake. Hva mener jeg med det? Jo, du svarer men er høflig og varmt, men med investering på samme nivå som han. Du spørr ikke om å møtes, det er hans oppgave. Skulle det gå noe tid før du hører og han spørr om å møtes, hadde ikke jeg gått med på å møtes uten en prat på telefon først. Jeg tenker dere er kommet lenger enn de første datene og dere har ligget sammen. Da må du vise din standard ifht at du ikke synes det er ok at han 'forsvinner' og er av og på. 

Anonymkode: 3e173...ad0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns du overtenker og er dramatisk nå TS. Jeg hadde sex med en mann på andre daten. Deilig, vill sex. Jeg sendte mld dagen etter om han ville møtes igjen. Det ville han. 1,5 år senere er vi kjærester, stormende forelsket, og det har vært oss to siden den daten. Hvorfor kan ikke du ta kontakt? Kanskje han venter på deg? 

Hilsen kvinne (37 år) 

Anonymkode: cee7f...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg syns du overtenker og er dramatisk nå TS. Jeg hadde sex med en mann på andre daten. Deilig, vill sex. Jeg sendte mld dagen etter om han ville møtes igjen. Det ville han. 1,5 år senere er vi kjærester, stormende forelsket, og det har vært oss to siden den daten. Hvorfor kan ikke du ta kontakt? Kanskje han venter på deg? 

Hilsen kvinne (37 år) 

Anonymkode: cee7f...b3b

Les hele tråden først…

Anonymkode: 654d4...614

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei ts😊

Jeg forstår godt at du er frustrert og skuffet over hans adferd etter dere tok steget og var intime. 

Når jeg så denne oppdateringen din følte jeg at jeg måtte si noe. Passiv aggressive meldinger kommer man sjeldent noen vei med, det har som regel kun motsatt effekt. Du tok initiativ, han svarte, men vi er vel alle enige om at det var en nokså klønete melding. Mitt beste råd er nå å bare avvente og se hva han kommer med når han tar kontakt. Dersom han tar kontakt må du la han jobbe seg tilbake. Hva mener jeg med det? Jo, du svarer men er høflig og varmt, men med investering på samme nivå som han. Du spørr ikke om å møtes, det er hans oppgave. Skulle det gå noe tid før du hører og han spørr om å møtes, hadde ikke jeg gått med på å møtes uten en prat på telefon først. Jeg tenker dere er kommet lenger enn de første datene og dere har ligget sammen. Da må du vise din standard ifht at du ikke synes det er ok at han 'forsvinner' og er av og på. 

Anonymkode: 3e173...ad0

Enig! Ikke finn på å sende en passiv-aggressiv melding. Om du ikke hører mer fra ham, skal du heller ikke ta kontakt selv. Men om du hører fra ham, skal du svare hyggelig men behersket.

Anonymkode: e5a14...eb8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...