Gå til innhold

Ikke hørt noe av ham etter daten…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal absolutt ikke ta kontakt. Det morsomme er jo at jeg foreslo å møtes på lørdag mens vi var sammen igår. Det sa han ja til. Tviler på at det blir noe av. Han er jo en godt voksen mann som har sagt tydelig at han vil ha barn, familie og alt. Forventet mer av ham etter igår. 

jeg angrer på at jeg lå med ham for han har vært veldig vennskapelig mot meg hele veien bortsett fra de fysiske tingene som kyss/klem og at han har tatt initiativ til å møtes og sendte meg meldinger jevnlig. Han har ikke gitt meg komplimenter eller noe i den duren. Hatt den dårlige følelsen i en stund på grunn av det men valgte likevel å ligge med ham. Overbeviste meg selv om at det var fordi det var såpass tidlig og vi ikke var kommet dit ennå. Nå sitter jeg jo her og føler meg elendig, mindre verdt og lurer på hva jeg gjorde eller sa feil. 

Jeg hadde et spørsmål til ham når jeg overnattet og det var om han datet flere. Han ble stille og svarte at han var på en date rett etter første daten med meg men at det ikke ble noe mer enn en. Vi snakket litt om at det var greit å date flere når det var snakk om første date men ikke når man bestemmer seg for å gå på flere dater med en person. Siden alt kunne skje på den første daten. Der var vi enige, men kanskje jeg bare ble lurt trill rundt. 

Nei, dette kommer til å gå til helvete. Vi har mange felles venner så det blir veldig ubehagelig den dagen vi evt møtes igjen. Irriterende at jeg ikke får dette ut av hodet. Skal faen ikke kontakte ham igjen. 

Anonymkode: 5a598...b8a

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om det har hendt noe? Hva om han har god grunn for at han ikke har tatt kontakt? 

Er vel også menn som er usikre på seg selv som trenger bekreftelse fra damer også? 

Synes uansett du kan vente. Selvom det kan være forferdelig og føles kjipt. 

Tar han ikke kontakt, så beklager. Da kan du finne deg en som er mye bedre. Da er han ikke verdt det. 

Du fortjener en som sender litt for mange meldinger nesten. Men hvertfall en som forstår hva du har behov for etter 7 dater. 

Håper det løser seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Mwfa said:

Hva om det har hendt noe? Hva om han har god grunn for at han ikke har tatt kontakt? 

Dette tror du ikke selv på en gang

Anonymkode: 9add1...e24

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette tror du ikke selv på en gang

Hva jeg tror på og ikke er det vel kun jeg som vet. 

Min samboer mistet sin far da vi datet og jeg var i akkurat samme situasjon. Så jo, jeg tror på at det faktisk i noen tilfeller kan være en god grunn. 

Betyr ikke at det er det. Men det er alltid en mulighet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Mwfa said:

Hva jeg tror på og ikke er det vel kun jeg som vet. 

Min samboer mistet sin far da vi datet og jeg var i akkurat samme situasjon. Så jo, jeg tror på at det faktisk i noen tilfeller kan være en god grunn. 

Betyr ikke at det er det. Men det er alltid en mulighet. 

Kanskje han har dødd selv? Måtte amputere armene? 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Enkle menn, burde da vært bedre med en runk enn å ghoste noen. Jeg ville heller kjøpt en stratos enn å ha sex. 

Anonymkode: 1773c...2ca

Enig. En stratos gir meg mer glede og nytelse enn sex 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pingvinen skrev (1 minutt siden):

Dere må seriøst sjekke ut markedet litt mer, om nytelsen av en sjokolade i ett min, er bedre enn sexen dere noen gang har fått. 

Hvordan går det TS? Har du hørt fra han? 

Anonymkode: 71fb8...007

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår godt du kjenner deg urolig TS. Du har gitt han ditt siste kort på hånden, og så følger han ikke opp med kontakt og bekreftelse. 

Enkelte menn er taktløse og kan fremstå litt distansert og kalde, rett og slett fordi de er korttenkte. Det at dere avtalte å møtes på lørdag kan bety at han venter til i dag, fredag, med å ta kontakt for å avklare nærmere. Hører du ikke fra han i dag så har det nok tatt slutt dette lille eventyret dessverre. 

Jeg er kvinne, i 30 årene, og de gangen jeg er lunken så er jeg gjerne med på noe hyggelig, men jeg tar ikke særlig initiativ. Rett og slett fordi jeg ikke vil gå så fort frem at jeg må ta standpunkt til noe. Jeg går og venter på at de riktige følelsene skal komme, fordi jeg gjerne vil det. Av og til trives jeg i noen sitt selskap, jeg vet de liker meg bedre enn jeg liker de, men så kommer ikke de romantiske følelsene og tiltrekningen. 

De gangene jeg er interessert, da er jeg i flytsonen. Jeg gleder meg max til å treffes neste gang, jeg tar initiativ, jeg sjekker mobilen, jeg smiler når jeg får et livstegn, jeg vil ringes, jeg blir opptatt av at han skal føle seg trygg og verdsatt fordi jeg ikke vil han skal fly avgårde til neste blomst. Jeg trener mer, kjøper noe nye klær, passer mer på hvordan jeg ser ut, og generelt skrur opp det her ur-instinktet om å gjøre seg attraktiv for en annen. Jeg vil ikke miste kontakten, og jeg hadde ikke gjort noe som gjør at den andre personen blir usikker på meg eller kan velge en annen kvinne. Jeg hadde iverfall ikke latt være å gi lyd fra meg et helt døgn etter vi hadde sex for første gang, DET er garantert. 

Anonymkode: 0802b...dc4

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pingvinen skrev (1 time siden):

Du må ha hatt mye kjedelig sex. 

Anonymkode: 654d4...614

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skal absolutt ikke ta kontakt. Det morsomme er jo at jeg foreslo å møtes på lørdag mens vi var sammen igår.

Dersom jeg hadde foreslått å møtes lørdag, hadde jeg følt at jeg skulle følge opp det at jeg hadde forelå noe.

Feks: " Takk for fin dag og kveld i går. Jeg hadde det så fint sammen med deg. Vi kan gjerne gå en tur sammen i dag. Hva med å møtes .......hvor og kl.

jeg angrer på at jeg lå med ham for han har vært veldig vennskapelig mot meg hele veien 

???

Angrer fordi han har vært vennskapelig. Skjønner ikke? Vil det si at du ikke hadde angret om han ikke hadde vært vennskapelig?

Hatt den dårlige følelsen i en stund på grunn av det men valgte likevel å ligge med ham. Overbeviste meg selv om at det var fordi det var såpass tidlig og vi ikke var kommet dit ennå. Nå sitter jeg jo her og føler meg elendig, mindre verdt og lurer på hva jeg gjorde eller sa feil. 

Du har ikke gjort feil eller mindre verdt. Om han velger å gå videre uten deg, så har han mistet deg. Ikke du som har mistet ham.

Nei, dette kommer til å gå til helvete. Vi har mange felles venner så det blir veldig ubehagelig den dagen vi evt møtes igjen. Irriterende at jeg ikke får dette ut av hodet. Skal faen ikke kontakte ham igjen. 

Hvorfor velger du å være så "stolt", om det er det det heter? Den beste personen er den som er åpen og godhjertet, gir til den andre kjærlighet og omtanke. Hvis ikke han er det, så vær det du. Men ikke vent på ham, gå videre ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår godt du kjenner deg urolig TS. Du har gitt han ditt siste kort på hånden, og så følger han ikke opp med kontakt og bekreftelse. 

Jeg forstår godt følelsen. Det er naturlig å føle det. Samtidig tenker jeg at hvis han velger å ikke følge opp, så er det hans "tap" i livet. Han har ikke klart/hatt evne til å gi/være åpen om sin kjærlighet.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De gangene jeg er interessert, da er jeg i flytsonen. Jeg gleder meg max til å treffes neste gang, jeg tar initiativ, jeg sjekker mobilen, jeg smiler når jeg får et livstegn, jeg vil ringes, fordi jeg ikke vil han skal fly avgårde til neste blomst. Jeg trener mer, kjøper noe nye klær, passer mer på hvordan jeg ser ut, og jeg blir opptatt av at han skal føle seg trygg og verdsatt

....... Jeg hadde iverfall ikke latt være å gi lyd fra meg et helt døgn etter vi hadde sex for første gang, DET er garantert. 

Anonymkode: 0802b...dc4

Enig.

Og når han ikke viser at han er opptatt av at du skal føle deg trygg og verdsatt, så vil ikke du ha en mann som ikke kan vise det. Vil du?

Samtidig synes jeg du også skal kunne vise det til ham dersom du er interessert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han pleid å sende deg melding rett etter de andre datene?

Anonymkode: de34a...0a7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere må seriøst sjekke ut markedet litt mer, om nytelsen av en sjokolade i ett min, er bedre enn sexen dere noen gang har fått. 

Hvordan går det TS? Har du hørt fra han? 

Anonymkode: 71fb8...007

Hatt mye bra sex, men er jo like fort over som en sjokoladebit, mindre stress også. Er bare å kaste papiret i søpla og gå, sårer ingen heller 😃

Anonymkode: 1773c...2ca

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ts her… 

vel, det var han som ville ta det med ro og se hvordan det utvikler seg. Så jeg tenker at ballen burde ligge mer hos ham enn meg. Der han som bør ta mer kontakt. Jeg er vant med menn som vil ha kontakt oftere om de er interessert. Angrer så innmari mye på at jeg lå med ham. 

Vel , det er mere bekymringsfullt at han drar replikken " ta det med ro og se hvordan det utvikler seg " ...det er som regel omskriving for " jeg vil kun ha sex " 

Og det ville han jo....hva skjedde med" ta det med ro " ? 

Etter 7 dater,som endte i sex på den siste, så synes jeg det minste å forvente hadde vært en oppfølgende melding fra han  dagen etter. 

Tar han ikke kontakt i dag,for å avtale treff i helgen, så er han lat og uinteressert. Eller du er onsdagsdatene hans ....

En ordentlig mann viser respekt og følger opp automatisk med kvinnen som legger seg ned med ham ❤ Særlig om det tar 7 dater. - for å avklare videre. 

( jeg er fra middelalderen sånn sett, så kan ikke overbevises av opponenter 😆

Endret av Havspeil
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.. 

Fortsatt ikke hørt en dritt av ham.. Når jeg tenker tilbake så hadde vi ikke kontakt hver dag imellom datene, men hadde mer kontakt enn nå. Det klør i fingrene etter å sende ham melding bare for å se hvordan han responderer på det men har også lyst til å vente for å se om han faktisk følger opp eller ikke. Jeg er egentlig overrasket over at han kanskje viser seg å være av den typen. Trodde ikke det om ham ut ifra hvordan jeg kjenner ham fra før av. Blir jo fullstendig kleint når vi møtes igjen i andre sammenhenger senere…. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her.. 

Fortsatt ikke hørt en dritt av ham.. Når jeg tenker tilbake så hadde vi ikke kontakt hver dag imellom datene, men hadde mer kontakt enn nå. Det klør i fingrene etter å sende ham melding bare for å se hvordan han responderer på det men har også lyst til å vente for å se om han faktisk følger opp eller ikke. Jeg er egentlig overrasket over at han kanskje viser seg å være av den typen. Trodde ikke det om ham ut ifra hvordan jeg kjenner ham fra før av. Blir jo fullstendig kleint når vi møtes igjen i andre sammenhenger senere…. 

Det er fortsatt 2022. Og du har fortsatt like mye ansvar for kontakt. Hvem vet, kanskje han venter på melding fra deg? Og dere begge sitter like oppgitte og forvirra på hver deres kant. 

Anonymkode: 0b6aa...907

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er fortsatt 2022. Og du har fortsatt like mye ansvar for kontakt. Hvem vet, kanskje han venter på melding fra deg? Og dere begge sitter like oppgitte og forvirra på hver deres kant. 

Anonymkode: 0b6aa...907

Han er MANN. Hans oppgave. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts her.. 

Han er ikke tankeleser, han kan ikke vite at sex er så big deal for deg, så jeg synes du er litt vel streng mot han.

samtidig så kan det hende han bare trenger litt tid på å fordøye ting, sex endrer dynamikken. Og til slutt, du kan faktisk sende han en melding du og, det er ikke bare han sitt ansvar å vedlikeholde relasjonen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Havspeil skrev (1 minutt siden):

Han er MANN. Hans oppgave. 

Nei det er det ikke.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her.. 

Vent 😉 Om det blir sånn eller slik, så får du svaret innen mandag. Null melding fra han er også en ytring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...