Gå til innhold

Ikke hørt noe av ham etter daten…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har vært på 7 dater nå. Hadde sex med ham på den siste daten med overnatting. Etter det har jeg ikke hørt noe. Dro hjem fra ham igår.  Jeg har heller ikke tatt kontakt med ham. Det er vel et dårlig tegn? Dersom en mann er interessert tar han kontakt tenker jeg….

Anonymkode: 5a598...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har vært på 7 dater nå. Hadde sex med ham på den siste daten med overnatting. Etter det har jeg ikke hørt noe. Dro hjem fra ham igår.  Jeg har heller ikke tatt kontakt med ham. Det er vel et dårlig tegn? Dersom en mann er interessert tar han kontakt tenker jeg….

Det er 2022. Du har lov til å ta kontakt du også. 

Anonymkode: 0b6aa...907

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har heller ikke tatt kontakt med ham

😑

Anonymkode: 223b1...8e5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

😑

Hva er «😑» med det? Alle vet at kvinner flest har behov for kontakt etter sex og er mer sårbar da, og hvis en fyr blir stille etterpå er det et veldig sikkert tegn på at han fikk det han var ute etter og sitter med makta nå. Ego av han å ikke sende noe. Min eks som faktisk var forelsket kontaktet meg ganske asap etter sex, de som bare var ute etter en ting var stille (og en del tok kontakt igjen i håp om et nytt ligg). 

Anonymkode: c20e4...9de

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkle menn, burde da vært bedre med en runk enn å ghoste noen. Jeg ville heller kjøpt en stratos enn å ha sex. 

Anonymkode: 1773c...2ca

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er «😑» med det?

Fordi ingen av partene har tatt kontakt. Da kan ikke den ene parten klage over at den andre ikke har tatt kontakt.

Det er smått utrolig at jeg måtte forklare dette...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi ingen av partene har tatt kontakt. Da kan ikke den ene parten klage over at den andre ikke har tatt kontakt.

Det er smått utrolig at jeg måtte forklare dette...

Kjønn er ikke helt like selv om noen liker å tro det i 2022. Det er rett og slett fakta at interesserte menn tar kontakt raskt etter sex mens de som bare ville ligge eller vil ligge i fremtiden ikke gjør det. Og det er veldig lite omtenksomt av han å være helt stille

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her… 

vel, det var han som ville ta det med ro og se hvordan det utvikler seg. Så jeg tenker at ballen burde ligge mer hos ham enn meg. Der han som bør ta mer kontakt. Jeg er vant med menn som vil ha kontakt oftere om de er interessert. Angrer så innmari mye på at jeg lå med ham. 

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjønn er ikke helt like selv om noen liker å tro det i 2022. Det er rett og slett fakta at interesserte menn tar kontakt raskt etter sex mens de som bare ville ligge eller vil ligge i fremtiden ikke gjør det. Og det er veldig lite omtenksomt av han å være helt stille

I likestillingens navn bør jo kvinnen være i stand til å ta kontakt i like stor grad. 

Eller er likestilling bare viktig når det passer, og er mest komfortabelt for dere? 

Anonymkode: 0b6aa...907

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare sende en melding å takke for i går? Du skjønner raskt hvor dere står basert på svaret du får/ikke får. Hva er det verste som kan skje...

Anonymkode: 2da09...c18

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Angrer så innmari mye på at jeg lå med ham. 

NEI!!! Det får du ikke tenke, det er sånne ting som gjør at man sitter der og tar på seg skylden, DU FÅR IKKE TENKE SÅNN. Dere hadde dater, dere hadde en kontakt, dere hadde sex, HAN valgte å bli stille etterpå. Du kan kontakte ham for å høre ståa, men vær så snill ikke bland anger og selvbedreidelse inn i dette.

Tenk deg neste gang du har sex "hvis vi aldri ses mer etter sexen, vil jeg fortsatt ha sex?"

Anonymkode: e9d96...fd9

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ts her… 

vel, det var han som ville ta det med ro og se hvordan det utvikler seg. Så jeg tenker at ballen burde ligge mer hos ham enn meg. Der han som bør ta mer kontakt. Jeg er vant med menn som vil ha kontakt oftere om de er interessert. Angrer så innmari mye på at jeg lå med ham. 

Forstår deg veldig godt, men det er feil at du skal angre for du visste ikke dette skulle skje etter hele 7 dater. Senest på søndag opplevde jeg at en som har vært på knærne etter meg siden februar ble kald og ugjenkjennelig etter sex. Han sa jeg er den peneste han har ligget med, så stakk han. Jeg har og angret men samtidig ikke, for jeg trodde jo at han var snill og oppriktig interessert. Har ikke gitt en lyd fra meg og først i dag tikket det inn en intetsigende fellessnap jeg ignorerte. IKKE send først, ballen ligger hos han og det sier magefølelsen din også. Du har ikke gjort noe galt. Håper du hører noe snart ❤️

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her… 

Etter 7 dater er det smålig av han. Men han tar nok kontakt når han har lyst på nytt ligg. Det at de vil ta det rolig og ikke klar osv osv ... som oftest bare ute etter sex. Er ikke så enkelt å være kvinne heller. Jeg hadde tatt kontakt for å fått en avklaring på hvorfor du ikke hører noe etterpå ?? Det er så sårt det er når man har hatt sex og må så ghosta etterpå. Det gjør noe med selvfølelsen. Etter 7 dater og TS sikkert har følt at nå er hun klar og så blir du ghosta etterpå..det er så vondt og det går på selvtilliten løs om man var bra nok osv osv..prøvd det der nok. Men håper ts har lært uansett hvordan det går at sex har man ikke hvis man er interessert i noe seriøst så må den andre være med på laget før en hopper til køys. Ikke rart kvinner får dårlig selvtillit i forbindelse med sex når mannfolk holder på slik. 

Anonymkode: e2105...0d2

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

😑

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her… 

Er ikke første eller siste gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tre dager er greit.

Uten kontakt.

Dessuten kan du og ta kontakt. 

Anonymkode: 4e190...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enkle menn, burde da vært bedre med en runk enn å ghoste noen. Jeg ville heller kjøpt en stratos enn å ha sex. 

Jeg og! I tillegg slipper man å risikere å få aggressiv gonorè som er i omløp nå. Som en klok dame sa en gang: "I think sex is over rated! It's just a lot of huffing and puffing and still you get very little out of it."

Skjønner det er kjipt ts, men ikke ring han. Ikke send mld. Menn er bare ute etter å tømme seg i flest mulig damer uansett, det får være deres tap  tenker jeg. 

Anonymkode: 61da3...329

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men…. du snakket jo med han i går. 
Hva vil du ha i dag? «Takk for deilig sex» «når skal vi sees»? 
Jeg skjønner ikke helt hva du forventer i dag? 

Anonymkode: 71fb8...007

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville holdt hodet kaldt her TS. Selvfølgelig kan du kontakte han, men med tanke på dine allerede frynsete nerver så sykes jeg at du skal la være. Ikke send snap, INGEN form for kontakt. 

du kommer til å føle deg helt jævlig om du sender melding og ikke får svar i løpet av kort tid siden du allerede føler det sånn uer. Så ikke ta kontakt

Anonymkode: bc996...557

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...