visp Skrevet 15. juli 2022 #21 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg visste ikke hva dette var engang jeg, men søkte opp Upside down-lista og øverst der ligger Free med Florence + the machine. Sikkert fordi jeg har hørt mye på det albumet nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juli 2022 #22 Del Skrevet 15. juli 2022 Hva er "upside down"-PL??? Er det lÅten du har hørt på mest eller noe sånt? (hva er "mekanikken")? ? ? Ser for meg at det måtte har vært noe skikkelig "fit for fight"-music som får blodet til å koke litt for egen del, iaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. juli 2022 #23 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (5 minutter siden): Hva er "upside down"-PL??? Er det lÅten du har hørt på mest eller noe sånt? (hva er "mekanikken")? ? ? Ser for meg at det måtte har vært noe skikkelig "fit for fight"-music som får blodet til å koke litt for egen del, iaf Søk på UpSide Down Playlist og det kommer opp endel musikk du pleier å høre på. Det var endel rart der som ikke hadde fått opp løpeadrenalinet mitt iallefall:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juli 2022 #24 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) visp skrev (6 minutter siden): Søk på UpSide Down Playlist og det kommer opp endel musikk du pleier å høre på. Det var endel rart der som ikke hadde fått opp løpeadrenalinet mitt iallefall:) Je har jo itte spÅttify 😕 Men det er mao. låter man har hørt mye på? Om det er tilfellet ville det antageligvis blitt feil for meg også - for jeg ville definitivt hatt noe med skikkelig krutt i 😅 Endret 15. juli 2022 av AnonymBruker 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #25 Del Skrevet 15. juli 2022 All the small things- Blink 182 😄 Anonymkode: bc65c...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. juli 2022 #26 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden): Je har jo itte spÅttify 😕 Men det er mao. låter man har hørt mye på? Om det er tilfellet ville det antageligvis blitt feil for meg også - for jeg ville definitivt hatt noe med skikkelig krutt i 😅 Hæ? Lever du uten spotify?? Det var utrolig mye bra i min liste ihvertfall, men så har jeg veldig god musikksmak også:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 15. juli 2022 #27 Del Skrevet 15. juli 2022 På min kom Morgan Wade med Wilder days opp, vet ikke om den hadde hjulpet meg så mye i en "Vecna situasjon" men men. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juli 2022 #28 Del Skrevet 15. juli 2022 visp skrev (4 minutter siden): Hæ? Lever du uten spotify?? Det var utrolig mye bra i min liste ihvertfall, men så har jeg veldig god musikksmak også:) Ja - jeg gjør visst det... Det var så mye musikk som ikke var der i starten. Ga opp hele dritten, og gadd aldri å returnere - selv om jeg har tatt mye krydder for det😅 Bra du ikke er beskjeden da, iaf. Regner med at du tar styringen på fest osv. Vispus : Slapp av, slapp av folkens - jeg har fremdragende musikksmak! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. juli 2022 #29 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden): Ja - jeg gjør visst det... Det var så mye musikk som ikke var der i starten. Ga opp hele dritten, og gadd aldri å returnere - selv om jeg har tatt mye krydder for det😅 Bra du ikke er beskjeden da, iaf. Regner med at du tar styringen på fest osv. Vispus : Slapp av, slapp av folkens - jeg har fremdragende musikksmak! Jeg har forbud mot å bestemme musikken Jeg vet ikke hvorfor.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #30 Del Skrevet 15. juli 2022 Hamsterdance Anonymkode: 77164...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juli 2022 #31 Del Skrevet 15. juli 2022 visp skrev (2 minutter siden): Jeg har forbud mot å bestemme musikken Jeg vet ikke hvorfor.. 🤣 Om det er til noen trøst - så er "musikksmaken" din godkjent i min bok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #32 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oi, noen som faktisk har god smak her jo! Eller kanskje vi begge har dårlig smak 😂 Jeg ville også valg den. Anonymkode: c8310...4d9 Weee enda en in flames elsker? Vi har den beste smaken 😁 Anonymkode: 2cf7b...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppKaffe Skrevet 15. juli 2022 #33 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Jeg fikk Head Above Water av Avril Lavigne 😊 Endret 15. juli 2022 av EnKoppKaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #34 Del Skrevet 15. juli 2022 Love Potion no 9 lå som nr 1 hos meg, med The Searchers, har aldri hørt den versjonen, jeg kjenner godt sangen, men kun fra gruppa Tygers Of Pan Tang som kom ut i 1982 med den sangen. Spilte den mye dengang, men har kanskje spilt den 2 ganger på Spotify, så det kan ikke være sanger man ofte har spilt som kommer på upside/down lista Jeg ser det er 50 sanger på den lista, er noen jeg ikke vet hva er engang som jeg aldri har spilt! Anonymkode: c2f80...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #35 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Love Potion no 9 lå som nr 1 hos meg, med The Searchers, har aldri hørt den versjonen, jeg kjenner godt sangen, men kun fra gruppa Tygers Of Pan Tang som kom ut i 1982 med den sangen. Spilte den mye dengang, men har kanskje spilt den 2 ganger på Spotify, så det kan ikke være sanger man ofte har spilt som kommer på upside/down lista Jeg ser det er 50 sanger på den lista, er noen jeg ikke vet hva er engang som jeg aldri har spilt! Anonymkode: c2f80...4ad Jeg skjønte heller ikke det der, mange låter jeg ikke har hørt. Og nummer 1 er i hvert fall ikke min mest spilte låt. Anonymkode: 2f1f6...9ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 16. juli 2022 #36 Del Skrevet 16. juli 2022 Earthwalker med In heats wake hadde berget meg 😁🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #37 Del Skrevet 16. juli 2022 On a plane med Nirvana, ikke noe jeg hører mye på akkurat. Hell on wheels med Cher derimot som er nr 2, er mer min sang. Anonymkode: 04619...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. juli 2022 #38 Del Skrevet 16. juli 2022 Shot a friend - Holy Molly 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #39 Del Skrevet 16. juli 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Love Potion no 9 lå som nr 1 hos meg, med The Searchers, har aldri hørt den versjonen, jeg kjenner godt sangen, men kun fra gruppa Tygers Of Pan Tang som kom ut i 1982 med den sangen. Spilte den mye dengang, men har kanskje spilt den 2 ganger på Spotify, så det kan ikke være sanger man ofte har spilt som kommer på upside/down lista Jeg ser det er 50 sanger på den lista, er noen jeg ikke vet hva er engang som jeg aldri har spilt! Anonymkode: c2f80...4ad Ja, det er mange andre sanger også, ikke bare dine mest spilte. Tror de har analysert musikksmaken din og kommer med forslag på grunnlag av den. Pluss musikk fra Stranger Things. Jeg fikk for eksempel Metallica - Master of puppets på tredjeplass, som er låten Eddie spiller i Upside Down. Hører aldri på Metallica selv. Anonymkode: 8591b...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2022 #40 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 19.06): Min ville vært Only for the weak med In flames Anonymkode: 2cf7b...0f8 AnonymBruker skrev (På 15.7.2022 den 15.55): Oi, noen som faktisk har god smak her jo! Eller kanskje vi begge har dårlig smak 😂 Jeg ville også valg den. Anonymkode: c8310...4d9 Hadde gått for en sang fra Jester Race plata isteden sjøl, men hei! Hurra for In Flames! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå