Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2005 #1 Del Skrevet 17. november 2005 Inspirert av blondinetråden. Brunetter er jo helt klart smarte. Blondiner er dumme. Og rødtopper er både smarte og ville i senga. Hårfarge og intelligens henger definitivt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. november 2005 #2 Del Skrevet 17. november 2005 Ok. Selv er jeg brunette og tror jeg er midels smart og middels vill i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 17. november 2005 #3 Del Skrevet 17. november 2005 Klart det, sier jo seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. november 2005 #4 Del Skrevet 17. november 2005 det er derfor jeg, som fra naturens side er blond, har store planer om å farge håret brunt!! bli brunette, så kanskje folk TROR jeg er smart ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2005 #5 Del Skrevet 17. november 2005 Klart det, sier jo seg selv ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. november 2005 #6 Del Skrevet 17. november 2005 Det *må* jo henge sammen. Jeg er jo *både* smart *og* mørkhåret...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #7 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har svart hår (ikke opprinnelig blond, engang), men synes kanskje ordet vs/versus burde byttes ut mot OG her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. november 2005 #8 Del Skrevet 17. november 2005 Shock, horror, men jeg tror det finnes smarte brunetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2005 #9 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Jeg har svart hår (ikke opprinnelig blond, engang), men synes kanskje ordet vs/versus burde byttes ut mot OG her ← Dette er søstertråden til "Blond vs dum", så da ble det sånn. "Og" i stedet for "VS" hadde derfor ikke vært det smarteste i den sammenhengen. Endret 17. november 2005 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 17. november 2005 #10 Del Skrevet 17. november 2005 Ok. Selv er jeg brunette og tror jeg er midels smart og middels vill i senga. ← Jeg tror du undervurderer deg selv.. At brunetter er smartere enn blondiner er jo et kjent og vitenskapelig bevist faktum.. Hadde jeg vært født med den lyse hårfargen, hadde jeg nok hevdet det motsatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 17. november 2005 #11 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg trodde VS betydde "videresend" I og med at jeg er smart, så jeg for meg en haug med brunetter coming my way. Men så var jeg altså ikke så smart likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #12 Del Skrevet 17. november 2005 Dette er søstertråden til "Blond vs dum", så da ble det sånn. "Og" i stedet for "VS" hadde derfor ikke vært det smarteste i den sammenhengen. ← Der burde det I HVERTFALL ha stått "OG"! Men pga blondingers noe reduserte kapasitet, kan jeg tilgi dem den feil bruken av ordet Brunetter, derimot, har vett nok til å vite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. november 2005 #13 Del Skrevet 18. november 2005 I HVERTFALL ha stått "OG"! ← I hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #14 Del Skrevet 18. november 2005 *fnis* (Bytte nick til Språknazi?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 18. november 2005 #15 Del Skrevet 18. november 2005 *fnis* (Bytte nick til Språknazi?) ← Vurderer (hvis meg du siktet til) å sende en PM til sjefen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #16 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Gjør det. For min skyld? *blunker søtt og tvinner hår* Endret 18. november 2005 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2005 #17 Del Skrevet 18. november 2005 Det *må* jo henge sammen. Jeg er jo *både* smart *og* mørkhåret...... ← me too....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 18. november 2005 #18 Del Skrevet 18. november 2005 And so am I.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. november 2005 #19 Del Skrevet 19. november 2005 Tull og tøys, det er alle brunettene som bleiker håret sitt som gir blondinene dårlig rykte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola;) Skrevet 19. november 2005 #20 Del Skrevet 19. november 2005 Det *må* jo henge sammen. Jeg er jo *både* smart *og* mørkhåret...... ← Skriver med stor entusiasme under på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå