AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #21 Del Skrevet 14. juli 2022 Man kan aldri være sikker på at et forhold varer evig men å stole på hverandre er første bud ( i flg mitt hode) Gjensidig frihet under ansvar, hjelp hverandre, støtt hverandre og vær snille med hverandre. Være rause! DET er det beste dere kan gjøre, da får dere en god sjanse. Men livet kommer ikke med garantier for noe. Anonymkode: 77b7a...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #22 Del Skrevet 14. juli 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: En god mann som er glad i kona si går ikke fra henne. En egosentrisk dust, derimot... Anonymkode: 33260...7a1 Når en mann går fra kona er han en egosentrisk dust. Når ei dame går fra mannen sin er han og en egosentrisk dust. Kvinner er offer uansett, rart at det er slik! 10 hours ago, Diskusjon69 said: Kvinner = Accept me as i am. Kvinner til menn = Nå må du bli voksen (slutte med ting han liker som hun ikke liker), begynne å gjøre ditt og datt osv som hun ønsker og han kun gjør for å bevare en viss husfred. Ja jeg har og lagt merke til dette. Kvinner skal aksepteres som de er, menn skal bli sånn som dama vil de skal bli 😂 Anonymkode: c964f...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #23 Del Skrevet 14. juli 2022 LessMiserable skrev (11 timer siden): Jeg er utrolig glad i mannen min, men også redd for å miste ham. Jeg jobber hardt for å kunne være den beste personen jeg kan være ovenfor ham. Mannen min har aldri gitt inntrykk av at han skal forlate meg, men når jeg leser at 40% skiller seg blir jeg litt redd. Jeg er flink til å lage mat, trene og vaske huset, men det er mange andre damer også. Hva må menn ha for ikke å forlate kona? Man kan aldri være sikker på noe, bortsett fra det at vi alle skal dø engang. Noen ganger kan man ikke stole på seg selv, så da er det jo opplagt at man heller ikke kan stole 100% på andre. Sånn er livet. Nytter ikke å gruble over det. Nyt de gode dagene, og ta imot det som kommer etterhvert. Du kan ikke helgardere deg mot noe. Anonymkode: 6180e...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #24 Del Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man kan være sikker på å beholde mannen sin ved å velge rett mann. En god mann som er glad i kona si går ikke fra henne. En egosentrisk dust, derimot... Anonymkode: 33260...7a1 Jeg mener man aldri har noen garantier. 50% skiller seg ca. Men mannfolk går som regel ikke i fra ett forhold om de har noen på si. Mens damer hvis de oppdager at mannen har noen på si så går de. Eller damer går hvis de ikke har noe mer følelser for mannen. Der er det stor forskjell på menn og damer. Anonymkode: ff7d2...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diezel Skrevet 14. juli 2022 #25 Del Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg mener man aldri har noen garantier. 50% skiller seg ca. Men mannfolk går som regel ikke i fra ett forhold om de har noen på si. Mens damer hvis de oppdager at mannen har noen på si så går de. Eller damer går hvis de ikke har noe mer følelser for mannen. Der er det stor forskjell på menn og damer. Anonymkode: ff7d2...5c5 Det inntrykket har jeg og.. Lurer på hvorfor det er slik 🤔 At en mann (generelt sett) helt fint klarer å ha noen på si mens en dame får følelser for en annen og dermed mister følelsen for den hjemme.. Og hvorfor har damer og menn ulik oppfatning om hvor viktig følelser er i et forhold..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg angrer på at jeg spurte om han syntes jeg var pen. Det var helt idiotisk gjort av meg. Det går kanskje ikke ann å vite noe sikkert i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå