AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Del Skrevet 13. juli 2022 Når er månen synlig på himmelen over Østlandet? Har så lyst til å se månen i kveld, den skal visst være nærmest kloden for året, og dermed kjempe stor 😍 Vært ute å tittet flere ganger allerede, men den kommer jo aldri frem! Og jeg husker jo aldri når den er fremme på de forskjellige årstidene Anonymkode: 1f1cd...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når er månen synlig på himmelen over Østlandet? Har så lyst til å se månen i kveld, den skal visst være nærmest kloden for året, og dermed kjempe stor 😍 Vært ute å tittet flere ganger allerede, men den kommer jo aldri frem! Og jeg husker jo aldri når den er fremme på de forskjellige årstidene Anonymkode: 1f1cd...c41 Var ikke supermånen sist mnd? Anonymkode: 79fcf...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ikke supermånen sist mnd? Anonymkode: 79fcf...9b2 Ikke i følge østlandets blad 😳 https://www.oblad.no/kjappe-lokale-nyheter/s/5-68-1046373?p=lc-4154339-16250-ostlandetsblad ts Anonymkode: 1f1cd...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var ikke supermånen sist mnd? Anonymkode: 79fcf...9b2 Supermåne er det flere ganger i året, men juli er den måneden hvor månen er nærmest jorda . Så den ser helt enorm ut når den "står opp" på himmelen om kvelden. Anonymkode: 2ed28...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Del Skrevet 13. juli 2022 sjekk timeanddate eller last ned en app. Der er apper for alt Anonymkode: 45ebf...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke i følge østlandets blad 😳 https://www.oblad.no/kjappe-lokale-nyheter/s/5-68-1046373?p=lc-4154339-16250-ostlandetsblad ts Anonymkode: 1f1cd...c41 Åja, sist var sist det var fullmåne. Månen går i en litt oval bane så den er nærmere jorda nå, "super" er den bare fordi den også er fullmåne i natt Den blir ikke plutselig stor, du tenker kanskje at den er stor, men ikke drastisk. Du går ikke glipp av den om du ikke ser den i kveld. Jeg bor i drammen og for meg er månen oppe på min side av bygget i to tiden. Anonymkode: 79fcf...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åja, sist var sist det var fullmåne. Månen går i en litt oval bane så den er nærmere jorda nå, "super" er den bare fordi den også er fullmåne i natt Den blir ikke plutselig stor, du tenker kanskje at den er stor, men ikke drastisk. Du går ikke glipp av den om du ikke ser den i kveld. Jeg bor i drammen og for meg er månen oppe på min side av bygget i to tiden. Anonymkode: 79fcf...9b2 Okei 😊 Såpass sent ja, jeg får sitte oppe og titte i natt 😆 ts Anonymkode: 1f1cd...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå