Gå til innhold

Dere som trener hver dag - dusjer dere ofte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts: prøvd dusjolje? Det gjør ikke huden så tørr som vanlig såpe. 

Endret av Kratt_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dusjer etter hver trening (hver dag), håret også. Løper såpass mye at jeg blir så svett i håret. I varmen blir det ofte en ekstra dusj om kvelden pga solkrem/svette ja. Foretrekker å trene enten før frokost eller før lunsj, kommer an på familiens planer for dagen.

Anonymkode: d81c9...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer etter trening. Trener hver dag, noen dusjer tar bare fem minutter 

Anonymkode: f88d6...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer både morgen og kveld , uansett , dagen min blir ødelagt om jeg ikke får dusje morgen og kveld. Vasket håret annenhver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer etter kondisjonsøkter, har ikke behov etter styrkeøkt.

Anonymkode: a9820...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer stort sett 2 ganger hver dag. Hver morgen før jobb, og hver kveld. Enten har jeg trent eller drevet tungt fysisk arbeid. Ingen problemer med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer etter hver trening der jeg blir gjennomsvett.  Siden varmtvann er ekstremt dyrt pga strømprisene er jeg blitt veldig kjapp i dusjen. Bruker under to minutter,  har tatt tiden. Vasker håret en gang i uka. Har ikke fett hår. 

Det er ikke dusjmulighet på senteret jeg trener.

Anonymkode: 02bfe...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer hver dag. Bruker ikke såpe annet enn i armhulene de dagene jeg ikke trener. Bruker fuktighetskrem på kroppen, og passer på å ha en mild såpe. 

Anonymkode: c1832...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer ca. hver dag ja. Trener 5 ganger i uken og dusjer etter trening, har jeg ikke trent hender det jeg utsetter dusjen til morgenen før jobb, da blir det 2 ganger den dagen (da jeg trener igjen etter jobb). Eneste dagen jeg kan droppe det totalt, er late søndager hjemme 🤷🏻‍♀️

Smører meg med en god bodylotion 2-4 ganger i uken for å slippe å bli tørr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer hver morgen og hver kveld. Rett og slett fordi jeg liker å være ren når jeg går på jobb og jeg liker ikke å legge meg svett. 

Dette er egentlig gitt at samboer er hjemme. Om en mnd skal han 14 dg på jakt, og da kan det godt hende at jeg skipper en dusj og tre og går rundt og dasser litt. Kan til og med hende at jeg blir litt syk og må være hjemme ett par dager og bare gå rundt i nattskjorta i ett par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer 7 dager i uken, vasker håret ca 2 ganger i uken. Mulig du må kjøpe en mildere såpe og bruker lotion etterpå?

Anonymkode: 38002...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer kroppen og ansiktet både før og etter trening. Liker å være ren når jeg trener 😅 Dusjer håret sjeldnere. 

Anonymkode: 996db...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dusjer på morgenen og etter trening. Slet med tørr hud før, men da dusjet jeg annenhver dag. Etter jeg begynte å dusje hver dag så får jeg ikke tørr hud lenger. Om jeg får en tørr flekk (får det noen ganger på armen) så tar jeg på babyolje etter dusjen.

Anonymkode: ebdfc...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2022 at 7:55 PM, AnonymBruker said:

Jeg blir fort tørr i huden så liker ikke å dusje hver dag, men blir fort svett i varmen så må ta en rask dusj før jeg legger meg. Bruker ikke såpe på kroppen. 

Hva gjør dere som trener hver dag. Dusjer dere hver dag? 

Anonymkode: 60013...76f

Jeg dusjer alltid minst en gang om dagen ofte 2-3 ganger om jeg trener den dagen. Men hvis skittenheten jeg skal vaske av bare er min egen svette så bruker jeg ikke noe annet enn varmt vann, trenger ikke såpe for å fjerne egen svette så hvis du bruker såpe mye så bør du vurdere å kutte ned på det for det tørker ut huden mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 19.55):

Jeg blir fort tørr i huden så liker ikke å dusje hver dag, men blir fort svett i varmen så må ta en rask dusj før jeg legger meg. Bruker ikke såpe på kroppen. 

Hva gjør dere som trener hver dag. Dusjer dere hver dag? 

Anonymkode: 60013...76f

Ehhh ja. Finnes det folk som ikke dusjer etter trening?

Anonymkode: f0f36...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ehhh ja. Finnes det folk som ikke dusjer etter trening?

Anonymkode: f0f36...4d8

Lurer på det samme. Kjenner ingen sånne irl, men på forumer er det mange dirty folk tydeligvis. 

Anonymkode: 15ea8...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer hver dag. Bruker dusjolje og Canoderm etter dusj.

Anonymkode: 03c98...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...