Blå lenestol Skrevet 13. juli 2022 #1 Del Skrevet 13. juli 2022 Noen som er bedre på googling enn meg og kan finne ut om jeg kan se denne på en streamingtjeneste som finnes i Norge?? Hadde gledet meg til første episode av ny sesong, trodde den gikk på HBO Max som før, men nei. Og på Disney+ ligger det bare to sesonger ute såvidt jeg kan se. Utrolig irriterende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 13. juli 2022 #2 Del Skrevet 13. juli 2022 Skal du se den i Norge må du bruke vpn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 13. juli 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2022 trøndermann38 skrev (1 time siden): Skal du se den i Norge må du bruke vpn Sukk, da får jeg finne ut av det. Takk for svar 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 Blå lenestol skrev (På 13.7.2022 den 19.31): Noen som er bedre på googling enn meg og kan finne ut om jeg kan se denne på en streamingtjeneste som finnes i Norge?? Hadde gledet meg til første episode av ny sesong, trodde den gikk på HBO Max som før, men nei. Og på Disney+ ligger det bare to sesonger ute såvidt jeg kan se. Utrolig irriterende!! Det ligger to episoder av sesong 4 på Hbo Max nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 28. juli 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juli 2022 kira87 skrev (9 minutter siden): Det ligger to episoder av sesong 4 på Hbo Max nå 😁 Fantastisk!! Takk for heads-up 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå