AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Del Skrevet 12. juli 2022 Ikke at det hadde hjulpet Norge i går. Men kvinner er tross alt lavere og samtidig har kvinner andre fysiske forutsetninger. Hadde det ikke vært logisk med mindre mål og mindre bane? Anonymkode: 17e8d...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 12. juli 2022 #2 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Jeg vil anta at de fleste kvinnelag deler bane/utstyr med herrelag innunder samme klubb, tror fort det ville ført til mye logistiske problemer . I tillegg så vil det sikkert være en fordel for lag som spiller typisk norsk anti-fotball når de møter klart bedre lag. Personlig foretrekker jeg å se en underholdende kamp hvor det norsk laget taper 0-8 fremfor en gørrkjedelig affære hvor de taper 0-2 uansett. Endret 12. juli 2022 av TheAtl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Del Skrevet 12. juli 2022 Kvinner er like utholdende som menn og det er ingenting som tilsier at de må være teknisk dårligere hvis nivået generelt øker. De er mindre eksplosive og hurtige da, men jeg tror det er myyye å gå på når det gjelder nivået på kvinnefotballen altså. Bra det satses mer og mer i mange land Anonymkode: 4b24c...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke at det hadde hjulpet Norge i går. Men kvinner er tross alt lavere og samtidig har kvinner andre fysiske forutsetninger. Hadde det ikke vært logisk med mindre mål og mindre bane? Anonymkode: 17e8d...1cd Nei, nå må du gi deg. Kvinner har andre fysiske forutsetninger og noen er lavere enn menn, men de skal ha mindre mål og mindre bane er det dummeste jeg har hørt. Bare for info: Marcin Garuch - 1,54 m Maximillioan Moralez - 1,6 m Lorenzo Insigne - 1,63 m Marco Verrati - 1,65 m Alexis Sanchez - 1,68 m Xherdan Shaqiri - 1,69 m Anonymkode: 21020...bf0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, nå må du gi deg. Kvinner har andre fysiske forutsetninger og noen er lavere enn menn, men de skal ha mindre mål og mindre bane er det dummeste jeg har hørt. Bare for info: Marcin Garuch - 1,54 m Maximillioan Moralez - 1,6 m Lorenzo Insigne - 1,63 m Marco Verrati - 1,65 m Alexis Sanchez - 1,68 m Xherdan Shaqiri - 1,69 m Anonymkode: 21020...bf0 Og dette er ekstremt lave mannlige fotballspillere. Men helt gjennomsnittlige kvinner. Anonymkode: 17e8d...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke at det hadde hjulpet Norge i går. Men kvinner er tross alt lavere og samtidig har kvinner andre fysiske forutsetninger. Hadde det ikke vært logisk med mindre mål og mindre bane? Anonymkode: 17e8d...1cd Da må man i så fall ha egne baner for kvinner, og det vil være mange klubber som ikke har økonomi til å kunne gjøre slike investeringer. Resultatet blir færre damer som spiller fotball, og det ønsker vi vel ikke? Anonymkode: 36856...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Del Skrevet 13. juli 2022 TheAtl skrev (18 timer siden): Jeg vil anta at de fleste kvinnelag deler bane/utstyr med herrelag innunder samme klubb, tror fort det ville ført til mye logistiske problemer . En kan sette opp noen kjegler eller noe på samme bane. Kjøpe inn noen små-mål. Anonymkode: 07812...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 13. juli 2022 #8 Del Skrevet 13. juli 2022 Gutter spiller jo på samme bane, med samme mål-bur, fra de er, hva da, 12??? De er vel ikke akkurat utpreget store og sterke de heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Del Skrevet 13. juli 2022 Raffalayla skrev (1 minutt siden): Gutter spiller jo på samme bane, med samme mål-bur, fra de er, hva da, 12??? De er vel ikke akkurat utpreget store og sterke de heller? Gutter blir store og sterke menn, det gjør ikke jenter og damer. Anonymkode: 62ca6...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Del Skrevet 13. juli 2022 Jeg er kun 160 cm, og var keeper i mange år, spilte og på guttelaget, da de ikke klarte å finne bedre keeper enn meg. Stort mål var da virkelig ikke noe problem, da må man bare trene spenst som en helt. Anonymkode: a6818...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå