AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #21 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg drikker ikke kaffe. Har aldri likt det, så jeg drikker Pepsi Max. Må ha væske jeg også, og er ikke glad i vann - men drikker det også. Anonymkode: 14928...83c Det er lite væske i Pepsi Max, det slukker ikke tørsten. Væske slukker tørst. Det er minimalt med tørsteslukkende væske i brusen. "ikke glad i vann" 😂 voksne mennesker 🙄. Nei, vann smaker ingenting, men når du først begynner å drikker flasker med vann innser du hvor deilig det er. Du forgifter jo kroppen din med E-stoffer og konserveringsmiddel Anonymkode: bcdb7...1ca 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #22 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er lite væske i Pepsi Max, det slukker ikke tørsten. Væske slukker tørst. Det er minimalt med tørsteslukkende væske i brusen. "ikke glad i vann" 😂 voksne mennesker 🙄. Nei, vann smaker ingenting, men når du først begynner å drikker flasker med vann innser du hvor deilig det er. Du forgifter jo kroppen din med E-stoffer og konserveringsmiddel Anonymkode: bcdb7...1ca Ikke væske i pepsi max? 😂😂 hva er det som gjør den flytende da om jeg tørr spørre om det ikke er væske? 😂 Anonymkode: 40def...e77 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #23 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var det noen som følte seg truffet..? 🤣 Anonymkode: 2aa2c...8cf Nei, det handler ikke om det, men er lei av at folk som bare MÅ presisere og tro at de er så mye bedre enn andre, på en nedlatende måte overfor andre. Dårlig egenskap 😊 Anonymkode: 6bcbb...56b 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #24 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er lite væske i Pepsi Max, det slukker ikke tørsten. Væske slukker tørst. Det er minimalt med tørsteslukkende væske i brusen. Anonymkode: bcdb7...1ca Her er du desverre helt på bærtur. Anonymkode: 2aa2c...8cf 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #25 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke væske i pepsi max? 😂😂 hva er det som gjør den flytende da om jeg tørr spørre om det ikke er væske? 😂 Anonymkode: 40def...e77 Klarer du ikke lese avsnitt? Eller bare plukker du ut det du mener appellerer best, og tar det derfra? 😊 Anonymkode: bcdb7...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #26 Del Skrevet 12. juli 2022 fordi de liker å skryte uhemmet av seg selv, og hvor vanvittig "sunne" dem liksom er hele tiden. Anonymkode: a8e79...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #27 Del Skrevet 12. juli 2022 Pengebruk er en avhengighet, Pepsi Max er en avhengighet. Tror det bare er at de har en hjerne som blir lett avhengig av ting. Anonymkode: 28d58...937 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #28 Del Skrevet 12. juli 2022 Folk på KG: Jeg drikker Pepsi Max isteden for vann. 3-4 liter om dagen. Det er helt normalt. Liker ikke smaken av vann. Det smaker så «vannete». Jada. Heeeelt normalt… Anonymkode: 2aa2c...8cf 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #29 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er absolutt ikke Luksusfellen-kandidat, tvert imot, men jeg er veldig glad i PepsiMax. Liker ikke kaffe, øl eller vin, så da er kosen PepsiMax. Alltid vært glad i søtt fremfor bittert, og har ikke klart å endre det. Drikker noen glass om dagen, og må ha med noen bokser dersom jeg er på telttur. Jeg kjenner en fyr som spretter en øl hver gang han kommer hjem, hver gang han har besøk, hver gang han griller, hver gang han tar en røyk, hver gang...ja, han spretter flere bokser om dagen. Vil si at den livsstilen der er langt mer harry enn å drikke PepsiMax. Anonymkode: 21d8b...506 Har du tenkt/prøvd å slutte eller lever du godt med det? Anonymkode: 2ca76...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #30 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Var det noen som følte seg truffet..? 🤣 Anonymkode: 2aa2c...8cf Sikkert en av de som klager over at alt er dyrere, men som ikke klarer å la være å kjøpe inn likevel 😂 Anonymkode: 8593f...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #31 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk på KG: Jeg drikker Pepsi Max isteden for vann. 3-4 liter om dagen. Det er helt normalt. Liker ikke smaken av vann. Det smaker så «vannete». Jada. Heeeelt normalt… Anonymkode: 2aa2c...8cf Kjempenormalt😂 De som drikker bare vann drikker ikke så mye. Jeg drikker kanskje 1,5L vann om dagen. Trenger ikke mer væske enn det inn i kroppen. Og vann er kjempegodt. Noen steder smaker det ikke så godt, men som regel er smaken super👌🏻 Anonymkode: 28d58...937 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #32 Del Skrevet 12. juli 2022 Mye FORDOMMER i Norge. Anonymkode: 97ea6...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #33 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Klarer du ikke lese avsnitt? Eller bare plukker du ut det du mener appellerer best, og tar det derfra? 😊 Anonymkode: bcdb7...1ca Du skriver at det ikke er væske i pepsi max. Forklar Anonymkode: 40def...e77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #34 Del Skrevet 12. juli 2022 Det er nok en avhengighet. Selv er jeg avhengig av kaffe. Før jeg ble utbrent og mistet all energi ble jeg avhengig av Monster. Drakk Monster i skjul for å klare å gjennomføre jobben. Sluttet da jeg ble sykemeldt og tok tak i ting. Jeg tenker vi mennesker har ulike mestringsstrategier. Ikke alltid like gode. Når en sliter med økonomien har en det gjerne vondt på innsiden og. Å drikke Pepsi Max kan være en trøst, og det tilfører litt energi (koffein) Forstår spesielt dem som ikke like kaffe, hadde sikkert drukket det jeg og hadde jeg ikke drukket kaffe. Uansett.. Vi må ha varme og forståelse for andre mennesker som sliter. At de som er på luksusfellen gjør ulike ting vi synes er rart er jo fordi det er mennesker i en krise, som har det vondt. Anonymkode: 0723f...9ac 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #35 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mye FORDOMMER i Norge. Anonymkode: 97ea6...dea Kom det brått på? Folk skal ha en mening om alt, om det så er hvor mye smør man har på skiva, eller om man fyller glasset halvveis eller helt fullt når man skal finne seg litt vann. Anonymkode: 40def...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #36 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg drikker ikke kaffe. Har aldri likt det, så jeg drikker Pepsi Max. Må ha væske jeg også, og er ikke glad i vann - men drikker det også. Anonymkode: 14928...83c Du skjønner vel at Pepsi max og kaffe ikke kan sammenlignes? De som er avhengig av Pepsi max er en egen rase spør du meg. Anonymkode: 15c39...3c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #37 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvilken brus er det som er mest og minst harry? Mozell er vel lite harry. Urge vil jeg si er veldig harry. Anonymkode: 2aa2c...8cf Pepsi Max troner over alle i harryfaktor. Faktisk så ille at man burde drikke den inni en papirpose. Den minst harry brus må vel være S. Pellegrino med en twist of lime. Da signaliserer du eksklusivitet, sunnhet og kjøpekraft. Ser jeg noen sitte der med Pepsi Max, gjerne med 1,5 l flaske, tenker jeg Trygdebeistet med diabetes 2 som fyller handlevognen med Pepsi Max på tilbud. Anonymkode: e8418...cec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #38 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Drikker du kaffe? Anonymkode: 6bcbb...56b Nei, drikker ikke kaffe. Drikker av og til te til lunsj. Anonymkode: 4292a...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #39 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pepsi Max troner over alle i harryfaktor. Faktisk så ille at man burde drikke den inni en papirpose. Den minst harry brus må vel være S. Pellegrino med en twist of lime. Da signaliserer du eksklusivitet, sunnhet og kjøpekraft. Ser jeg noen sitte der med Pepsi Max, gjerne med 1,5 l flaske, tenker jeg Trygdebeistet med diabetes 2 som fyller handlevognen med Pepsi Max på tilbud. Anonymkode: e8418...cec Godt å ha internett så du får lufta deg litt av og til? 😂 Anonymkode: 40def...e77 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #40 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Åhh, så flink du er… Noen gjør ditt og andre gjør datt. Noen tror de er bedre enn andre fordi de gjør ditt. Anonymkode: 6bcbb...56b Det var da voldsomt, jeg har på ingen måte sagt at jeg er bedre enn andre. Jeg delte en observasjon jeg har av noe som er dagligdags for veldig mange, men for meg er helt fremmed. Jeg gjør garantert ting andre synes er merkelig, uten at det sier noe om kvaliteten av meg eller deg som menneske. Anonymkode: 4292a...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå