Modni Skrevet 12. juli 2022 #41 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er nok en avhengighet. Selv er jeg avhengig av kaffe. Før jeg ble utbrent og mistet all energi ble jeg avhengig av Monster. Drakk Monster i skjul for å klare å gjennomføre jobben. Sluttet da jeg ble sykemeldt og tok tak i ting. Jeg tenker vi mennesker har ulike mestringsstrategier. Ikke alltid like gode. Når en sliter med økonomien har en det gjerne vondt på innsiden og. Å drikke Pepsi Max kan være en trøst, og det tilfører litt energi (koffein) Forstår spesielt dem som ikke like kaffe, hadde sikkert drukket det jeg og hadde jeg ikke drukket kaffe. Uansett.. Vi må ha varme og forståelse for andre mennesker som sliter. At de som er på luksusfellen gjør ulike ting vi synes er rart er jo fordi det er mennesker i en krise, som har det vondt. Anonymkode: 0723f...9ac Du er klok 💜 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #42 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du skjønner vel at Pepsi max og kaffe ikke kan sammenlignes? De som er avhengig av Pepsi max er en egen rase spør du meg. Anonymkode: 15c39...3c4 Forklar? Hvorfor kan det ikke sammenlignes? Anonymkode: 25091...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #43 Del Skrevet 12. juli 2022 Mange er glad i Pepsi Max. Anonymkode: 167a5...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #44 Del Skrevet 12. juli 2022 Denne tråden endte jo opp med å diskutere noe helt annet enn spørsmålet til ts. Hvorfor folk som deltar på Luksusfellen drikker mye Pepsi Max handler ikke om Pepsi Max, men evnen til å sette grenser, manglende impulskontroll rett og slett. Trenger ikke være Pepsi Max. Kan like greit være den dyreste juicen, den dyreste osten, den dyreste restauranten. Poenget er at de mangler evnen til å sette hensiktsmessige grenser. Istedenfor blir det forbruk etter "jeg har så lyst på dette, så da kjøper jeg det". Anonymkode: 0d715...b12 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #45 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Denne tråden endte jo opp med å diskutere noe helt annet enn spørsmålet til ts. Hvorfor folk som deltar på Luksusfellen drikker mye Pepsi Max handler ikke om Pepsi Max, men evnen til å sette grenser, manglende impulskontroll rett og slett. Trenger ikke være Pepsi Max. Kan like greit være den dyreste juicen, den dyreste osten, den dyreste restauranten. Poenget er at de mangler evnen til å sette hensiktsmessige grenser. Istedenfor blir det forbruk etter "jeg har så lyst på dette, så da kjøper jeg det". Anonymkode: 0d715...b12 Har du sett på Luksusfellen, så ser du at det må være noe spesielt med Pepsi Max. Ingen der som drikker 4 liter Solo om dagen. Anonymkode: 2aa2c...8cf 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #46 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pepsi Max er harry. Anonymkode: e8418...cec Pepsi Max er brusens svar på Tribal-tatoveringer. Anonymkode: 2aa2c...8cf 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #47 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Pepsi Max troner over alle i harryfaktor. Faktisk så ille at man burde drikke den inni en papirpose. Den minst harry brus må vel være S. Pellegrino med en twist of lime. Da signaliserer du eksklusivitet, sunnhet og kjøpekraft. Ser jeg noen sitte der med Pepsi Max, gjerne med 1,5 l flaske, tenker jeg Trygdebeistet med diabetes 2 som fyller handlevognen med Pepsi Max på tilbud. Anonymkode: e8418...cec Så dømmende holdninger. Det sier jo egentlig mer om deg. Anonymkode: 5ccee...b85 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #48 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dømmende holdninger. Det sier jo egentlig mer om deg. Anonymkode: 5ccee...b85 Og misforstått. Vedkommende skjønner jo ikke at fancy fort blir til harry, slik som med den brusen som h*n mener er et mye bedre valg enn Pepsi max. H*n er jo uberharry selv 🤣 Anonymkode: c6032...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #49 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så dømmende holdninger. Det sier jo egentlig mer om deg. Anonymkode: 5ccee...b85 Jeg drikker S. Pellegrino. Skal jeg absolutt drikke colalignende brus en sjelden gang drikker jeg Coca Cola original i glassflaske. Dette sier noe om at jeg har klasse. Anonymkode: e8418...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #50 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg drikker ikke kaffe. Har aldri likt det, så jeg drikker Pepsi Max. Må ha væske jeg også, og er ikke glad i vann - men drikker det også. Anonymkode: 14928...83c Merkelig utsagn. Du drikker ikke kaffe, så du drikker Pepsi max fordi du må ha væske? Finnes veldig mye annen væske. Drikker du mye Pepsi max handler det om avhengighet (på linje med kaffe). Anonymkode: 77139...cea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #51 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg drikker S. Pellegrino. Skal jeg absolutt drikke colalignende brus en sjelden gang drikker jeg Coca Cola original i glassflaske. Dette sier noe om at jeg har klasse. Anonymkode: e8418...cec 😂😂😂 Anonymkode: 77139...cea 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #52 Del Skrevet 12. juli 2022 Det handler vel om at det er avhengighetsskapende og er blitt en godt innarbeidet vane. De jeg vet om som er mest hekta på dette liker ikke smaken av kaffe. Tror ikke de er glade i vann heller.. .men å måtte dra til Sverige for å hamstre,,,uff, da tenker jeg mitt. Anonymkode: 5df7d...d29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #53 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tenkt/prøvd å slutte eller lever du godt med det? Anonymkode: 2ca76...93a Prøvde å slutte i fjor. Dro ut på Hardangervidda med sekken full av telt, turmat og annet turutstyr, og lot PepsiMax'en være hjemme. Angret allerede første kvelden. Jeg var varm og tørst, og levde på fjellvann (som jeg forøvrig elsker), men hadde likevel et sug etter Pepsi'en. Det var det eneste jeg faktisk hadde et savn etter. Så Turen ble litt kjipere uten: hadde liksom ikke den ene boksen å glede meg til hver kveld. Det høres kanskje teit ut, men jeg synes ikke det er ille å være så glad i PepsiMax. Jeg ser hva andre MÅ ha med på tur. Det går i snus, øl, vin, champagne, sjokolade, røyk eller andre usunne laster. Jeg har ingen sug etter noe av det der, og har aldri hatt det heller. Trenger ikke alkohol eller nikotin for å slappe av eller kose meg, kun den ene boksen med PepsiMax. Anonymkode: 21d8b...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #54 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøvde å slutte i fjor. Dro ut på Hardangervidda med sekken full av telt, turmat og annet turutstyr, og lot PepsiMax'en være hjemme. Angret allerede første kvelden. Jeg var varm og tørst, og levde på fjellvann (som jeg forøvrig elsker), men hadde likevel et sug etter Pepsi'en. Det var det eneste jeg faktisk hadde et savn etter. Så Turen ble litt kjipere uten: hadde liksom ikke den ene boksen å glede meg til hver kveld. Det høres kanskje teit ut, men jeg synes ikke det er ille å være så glad i PepsiMax. Jeg ser hva andre MÅ ha med på tur. Det går i snus, øl, vin, champagne, sjokolade, røyk eller andre usunne laster. Jeg har ingen sug etter noe av det der, og har aldri hatt det heller. Trenger ikke alkohol eller nikotin for å slappe av eller kose meg, kun den ene boksen med PepsiMax. Anonymkode: 21d8b...506 Dro du på tur for å slutte, eller tenkte du å slutte fordi du likevel skulle på tur? Anonymkode: 2ca76...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. juli 2022 #55 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg drikker S. Pellegrino. Skal jeg absolutt drikke colalignende brus en sjelden gang drikker jeg Coca Cola original i glassflaske. Dette sier noe om at jeg har klasse. Anonymkode: e8418...cec Morsomt . Visste ikke at det fantes «klasse « ang brusvalg😂 hvilken klasse er det hvis man bare drikker vann da? ( spør for en venn) 🫠 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #56 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dro du på tur for å slutte, eller tenkte du å slutte fordi du likevel skulle på tur? Anonymkode: 2ca76...93a Jeg skulle uansett på tur, er mye ute på tur året rundt. Så bestemte jeg meg bare for å droppe å ta med noen bokser på Hardangervidda-turen, for å klare meg uten (og for å slippe vekta i sekken). Tok ikke med noe annen kos som erstatning, hadde ikke lyst på noe annet😝 Anonymkode: 21d8b...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #57 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg drikker S. Pellegrino. Skal jeg absolutt drikke colalignende brus en sjelden gang drikker jeg Coca Cola original i glassflaske. Dette sier noe om at jeg har klasse. Anonymkode: e8418...cec Oj! Wow! Også i glassflaske, du! Det får'n si. 👌 Personlig går jeg strickly for krystallglass, men hver sin smak... Anonymkode: c6032...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 12. juli 2022 #58 Del Skrevet 12. juli 2022 Det heter Luksusfellen, og litt luksus må man unne seg. Pepsi Max er bare best! ❤️ Dere andre som måler suksessen i hvilket merke dere drikker, får ha lykke til med det. Personlig høres det slitsomt (og litt trist) ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 12. juli 2022 #59 Del Skrevet 12. juli 2022 Hvorfor er enkeltgrupper så glade i norges mest solgte brus? om det stemmer så har det mest sannsynligvis samme årsak til det som gjør at mange utenfor denne gruppen liker den. Har vi forresten stor nok utvalgsstørrelse til at det i det hele tatt går ann å bekrefte at disse menneskene er unormalt glade i Pepsi max? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #60 Del Skrevet 12. juli 2022 Skal si det var mange her som hater på dem som drikker Pepsi Max? Er det missunnelse eller fordi dere sjøl ikke har råd? 🥴 Anonymkode: edbb6...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå