AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Del Skrevet 11. juli 2022 Har fått mye oppmerksomhet fra menn gjennom årene men av ulike grunner har det aldri blitt noe av forhold eller sex. Er jeg en taper? Noen tips til hvordan jeg kan akseptere situasjonen eller evt endre den så jeg kan bli mer normal? Anonymkode: 03efa...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Del Skrevet 11. juli 2022 Nei tvert i mot. Kvinnelige jomfruer er det motsatte av menn, jo lenger de er jomfru desto bedre. Anonymkode: f842a...cb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Del Skrevet 11. juli 2022 Du ønsker tips til å akseptere det, eventuelt endre status? Står du helt uten egne meninger? Anonymkode: 9067c...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei tvert i mot. Kvinnelige jomfruer er det motsatte av menn, jo lenger de er jomfru desto bedre. Anonymkode: f842a...cb2 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 00191...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 11. juli 2022 #5 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått mye oppmerksomhet fra menn gjennom årene men av ulike grunner har det aldri blitt noe av forhold eller sex. Er jeg en taper? Noen tips til hvordan jeg kan akseptere situasjonen eller evt endre den så jeg kan bli mer normal? Anonymkode: 03efa...654 Hvorfor skulle du da være taper. du bestemmer hva du ønsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei tvert i mot. Kvinnelige jomfruer er det motsatte av menn, jo lenger de er jomfru desto bedre. Anonymkode: f842a...cb2 Tja. Tenker at slike kvinner har noen issues. Anonymkode: c789a...06e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #7 Del Skrevet 11. juli 2022 Om jeg kunne magisk vis valgt i dag, så hadde jeg valgt å fortsatt være jomfru, mot alle de dårlige sex erfaringene jeg har med menn 😂 Anonymkode: daf25...0ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Del Skrevet 11. juli 2022 Det er jo ikke negativt for en kvinne å være jomfru. Du kunne jo når som helst fått sex, du har selv valgt å være jomfru Anonymkode: 14be7...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Del Skrevet 11. juli 2022 Nei ts. Du er som en duggfrisk klar bekk som ikke har vært skitnet til med et ex antall kukker. Den som får deg urørt er heldig. Du er sjelden Anonymkode: a7e27...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #10 Del Skrevet 11. juli 2022 Neida, sex er uansett oppskrytt.. Og du har ingen kjønnssykdommer eller andre negative erfaringer... 🙂👍 Anonymkode: 82a62...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #11 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg var jomfru til jeg var 31, men må nevnes at det var selvvalgt. Sex er ikke et behov hos noen, selv om visse, kåte mennesker gjerne vil få andre til å tro det. Egentlig er sex en valgfri aktivitet som folk har ulike perspektiver på. Jeg, for min del, synes sex er illeluktende, svetten er ekkel, det er vanskelig å få orgasme, og at det totalt ikke er verdt det kontra all vaskingen etterpå. Venninnen min synes sex er deilig og det gir henne en emosjonell booster. Hun vil helst ha det hver dag, og har til og med leketøy når mannen ikke vil. Helt fjernt for meg, slik det er helt fjernt for andre å se for seg at sex er slitsomt og "ikke verdt det". Det er ikke noe galt med oss, eller "et rødt flagg". Jeg hadde mange kjærester før jomfruen forsvant, men det at jeg ikke ønsket sex var ikke noe rart eller pussig. Simpelthen en preferanse. Gjør det du liker. Taper? Altså... Hva er en "vinner", liksom? Alle forhold er personlige på sin måte. Anonymkode: 99d0d...57f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #12 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei ts. Du er som en duggfrisk klar bekk som ikke har vært skitnet til med et ex antall kukker. Den som får deg urørt er heldig. Du er sjelden Anonymkode: a7e27...cbb 🥴 Anonymkode: 214ec...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #13 Del Skrevet 11. juli 2022 38, kvinne og jomfru her. 👋 Anonymkode: 3fa48...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #14 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jomfru i en alder av 38?😬 Anonymkode: 2b037...c1d Er vel ikke så mye verre enn meg på 29? Anonymkode: 03efa...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 11. juli 2022 #15 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått mye oppmerksomhet fra menn gjennom årene men av ulike grunner har det aldri blitt noe av forhold eller sex. Er jeg en taper? Noen tips til hvordan jeg kan akseptere situasjonen eller evt endre den så jeg kan bli mer normal? Anonymkode: 03efa...654 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #16 Del Skrevet 11. juli 2022 K32 her. Jeg føler at det bare endte slik, og vil gjerne endre det, men helst med en kjæreste og det blir bare vanskeligere og vanskeligere. Startet som et valg, ville vente, så gikk livet fort, jeg var sjenert, utdannet meg og jobber i et veldig kvinnedomintert yrke og er heller ikke pen nok til at jeg får muligheter kastet etter meg. Terskelen ble høyere og høyere som årene gikk, nå er det bare flaut og gjør dating enda vanskeligere. Ellers lever jeg et liv jeg er fornøyd med, har gode venner og et ganske stort nettverk, god økonomi og en mellomlederjobb. Vet ikke hvor jeg skal starte for å komme ut av det, når jeg samtidig kjenner tanken på et ons som veldig ubehagelig. Anonymkode: e187f...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #17 Del Skrevet 11. juli 2022 Hvordan du har valgt å leve livet er jo ditt valg. Det gjør deg absolutt ikke til noen taper. Hvis det er noen som har problem med valget ditt, så ligger problemet hos de. Det viktigste er jo om du er lykkelig. Anonymkode: 194ca...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #18 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): K32 her. Jeg føler at det bare endte slik, og vil gjerne endre det, men helst med en kjæreste og det blir bare vanskeligere og vanskeligere. Startet som et valg, ville vente, så gikk livet fort, jeg var sjenert, utdannet meg og jobber i et veldig kvinnedomintert yrke og er heller ikke pen nok til at jeg får muligheter kastet etter meg. Terskelen ble høyere og høyere som årene gikk, nå er det bare flaut og gjør dating enda vanskeligere. Ellers lever jeg et liv jeg er fornøyd med, har gode venner og et ganske stort nettverk, god økonomi og en mellomlederjobb. Vet ikke hvor jeg skal starte for å komme ut av det, når jeg samtidig kjenner tanken på et ons som veldig ubehagelig. Anonymkode: e187f...196 Jeg føler også på håpløshet. Tenker jeg aldri vil få oppleve det «alle andre» klarer. Har du vurdert Tinder eller annen nettdating? Anonymkode: 03efa...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 12. juli 2022 #19 Del Skrevet 12. juli 2022 Sitat Jeg er en kvinne på 29 som er jomfru, er jeg en taper? Nei det synes jeg ikke. For normale kvinner er det veldig, veldig enkelt å "bli kvitt" jomfrudommen og at en venter på den rette er i nok for de fleste positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå