Gå til innhold

Fotballjentene er penere og mer sexy enn før.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fulgte det norske fotballlandslaget for kvinner rundt deres storhetstid på 1990-tallet. Og syntes ingen av de var tiltrekkende. Lite feminine og litt traktorlesber. 
Etter en lang pause har jeg fulgt med dem den siste uken under EM. Og må si jeg er overrasket hvor mange av de som er pene og sexy. Selv med store skjorter og shortser ser jeg de har flotte kvinneformer. 
Flere som har lagt merke til dette? Skulle ønsket de brukte drakter som var mer tettsittende. 

Anonymkode: 117a3...434

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har tenkt på det samme, men det tror mye handlet om håret. Fotballjentene på 90-tallet hadde ofte kort hår. Vet ikke om det var fordi det var mote blant kvinner i 20-årene på den tiden eller om det kun var fotballjentene som likte den hårklippen.

Anonymkode: f412e...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har tenkt på det samme, men det tror mye handlet om håret. Fotballjentene på 90-tallet hadde ofte kort hår. Vet ikke om det var fordi det var mote blant kvinner i 20-årene på den tiden eller om det kun var fotballjentene som likte den hårklippen.

Ikke bare håret. Men også sminke. Og kroppene er mer nette og slanke. Mange av de ser ut som instababes. 
Nå har jo fotballen forandret deg. I dag må de løpe mer og har mer utholdenhet. Da får de slankere kroppsformer. Før hadde de ja, kort hår, men også mer sluggere i kroppsform. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De trener nok også mye mer målrettet styrke enn før, som gir dem finere figur i tillegg til å være mer atletisk og spenstig og fysisk sterk.

Anonymkode: 0f9a3...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er poenget ditt, TS? Vil du ha jentene over i bikini som de har kjempet en lang kamp mot i sandvolleyball? Stakkars jenter som må forholde seg til siklende menn som bedømmer dem etter utseende. Det eneste jeg har tenkt på i den forbindelse er om hestehalene ikke er i veien når man header? Men tydeligvis ikke, siden man sjelden ser at de har utslått hår. 

Anonymkode: 953f7...ebe

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fulgte det norske fotballlandslaget for kvinner rundt deres storhetstid på 1990-tallet. Og syntes ingen av de var tiltrekkende. Lite feminine og litt traktorlesber. 
Etter en lang pause har jeg fulgt med dem den siste uken under EM. Og må si jeg er overrasket hvor mange av de som er pene og sexy. Selv med store skjorter og shortser ser jeg de har flotte kvinneformer. 
Flere som har lagt merke til dette? Skulle ønsket de brukte drakter som var mer tettsittende. 

Uenig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helt til de åpner kjeften.... 

Herrefotballen har vel hatt samme utvikling, med bedre trente spillere enn på 90-tallet?

Anonymkode: 55b1f...fae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg så Danielle van de Donk første gang trodde jeg hun var modell. Fikk helt sjokk da jeg oppdaget at hun er proff fotballspiller.

Anonymkode: dc5ae...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er poenget ditt, TS? Vil du ha jentene over i bikini som de har kjempet en lang kamp mot i sandvolleyball? Stakkars jenter som må forholde seg til siklende menn som bedømmer dem etter utseende. Det eneste jeg har tenkt på i den forbindelse er om hestehalene ikke er i veien når man header? Men tydeligvis ikke, siden man sjelden ser at de har utslått hår. 

Samme med menn. Kona mi sikler på fotballspillerne hver eneste EM og VM. (Kun da jeg ser på fotball.)

Er da helt greit det, vell?

Anonymkode: f68e9...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Helt til de åpner kjeften.... 

Herrefotballen har vel hatt samme utvikling, med bedre trente spillere enn på 90-tallet?

Anonymkode: 55b1f...fae

Absolutt. Husker da Wenger kom til Arsenal i 96 så var en av tingene han tok et oppgjør med at fotballpillerne drakk, røykte og levde på søppelmat. Det var helt andre holdninger til profesjonalitet på 90-tallet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Samme med menn. Kona mi sikler på fotballspillerne hver eneste EM og VM. (Kun da jeg ser på fotball.)

Er da helt greit det, vell?

Anonymkode: f68e9...9ca

Det er fordi hun vet hvor mye de tjener. Ikke fordi de er så kjekke.

Anonymkode: a7e50...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 9.29):

Skulle ønske at drakter og shortser var unisex. Hvorfor skal damene har samme outfit som menn, men i åletrang fasong? 

Anonymkode: 7396f...7d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

En dame etter din smak, TS

39-96769962a1e59969e5d.jpg

Synes ikke det er riktig å henge ut med bilde slik. Det holder å si generelt..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synes ikke det er riktig å henge ut med bilde slik. Det holder å si generelt..

Hvem er dette? På bildet altså.

Endret av Hannah80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

11 minutter siden, Hannah80 said:

Hvem er dette? På bildet altså.

Jenny Danielsson, var nær på å score for Finland. Hun er et godt eksempel på at man ikke trenger se ut sånn som TS er opptatt av for å gjør det godt i fotball. Som var poenget, ikke uthengning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det var mange sexy fotballjenter på 90-tallet, uten at jeg tenker på landslaget, så datet jeg flere den gang som spilte fotball og var slanke, hadde langt hår og var sexy selv i blank polyester Adidas treningsdress (grilldress) med Champion sokker dratt opp til knærne over buksa. Hun ene ble jeg gift med. Fortsatt slank og sexy. 

Anonymkode: 931af...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...