AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #21 Del Skrevet 10. juli 2022 Rygger, så sant jeg ikke skal inn med varer eller noe bak. Anonymkode: 4695d...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 11. juli 2022 #22 Del Skrevet 11. juli 2022 Rygger, av trygghetshensyn. Ofte er jeg den eneste bilen i en lang rekke som gjør det, særlig ved kjøpesentre - folk vil ha tilgang til bagasjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #23 Del Skrevet 11. juli 2022 Rygger inn. Skjer mindre bak bilen da enn når man skal ut igjen. Anonymkode: 0cc7f...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. juli 2022 #24 Del Skrevet 11. juli 2022 Rygger stort sett alltid inn, når jeg skal parkere. Selv på steder det kanskje er naturlig å stå andre veien. Jeg liker en utfordring. Og jeg trenger å bli bedre på å rygge, generelt. Begynner å bli ganske god på rygge-parkering nå.... Samboer er motsatt, han vil helst ikke rygge inn, når han skal parkere. Om han gjør det, så knoter han mye og det blir ikke alltid like beint... Så han foretrekker å parkere andre veien. Det er hans bil, så det tenker jeg han får velge selv. Unntaket er når vi parkerer her hjemme og står ved garasjen. Da må vi rygge oss inn, ellers er det vanskelig å komme seg ut igjen. Smal liten veistubb, med en liten bakke. Da er det greiest å rygge seg inn der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #25 Del Skrevet 11. juli 2022 Skal stort sett ha med noe greier i bagasjen, og da er det fint å ha bakluka tilgjengelig. Kan jeg velge fritt lukeparkerer jeg, for da slipper jeg irriterende dørbulker fra uforsiktige som parkerer ved siden av. Anonymkode: 74471...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audifreak1997 Skrevet 14. juli 2022 #26 Del Skrevet 14. juli 2022 Rygger kun inn når jeg skal på jobb, i og med at jeg jobber i en barnehage som har dette som et sikkerhetskrav. Mange parkeringer her jeg bor har påbudt kjørerettining inne på parkeringen som gjør det umulig å rygge inn (og komme seg ut igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 14. juli 2022 #27 Del Skrevet 14. juli 2022 Rygger ALLTID inn 👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #28 Del Skrevet 14. juli 2022 Eneste gangene jeg ikke rygger inn er hjemme forran garasjen pga ladekabelen, og på parkeringsplasser med skråstilte lommer. Ellers rygger jeg alltid inn. Det er raskere og mer oversiktelig. I et travelt parkeringshus slipper jeg gjerne ut biler med snute ut (rygget inn), men aldri de som skal rygge ut. Det tar for lang tid og et de så dumme å kjører rett inn får de vente med å komme seg ut. Anonymkode: 9a0df...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 14. juli 2022 #29 Del Skrevet 14. juli 2022 Rygger alltid inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå