Gå til innhold

Spå meg- Bør jeg reise med han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har en person som er veldig spesiell for meg. Vi har vært litt frem og tilbake men veldig glad i hverandre. Han har invitert meg med på en reise , eller til å møte han på et spesielt sted. Vet ikke om jeg bør. Så fint om noen kan spå og se om jeg bør dra og hvordan jeg opplever det evt ? Takker og bukker med fløte og sukker. 

Anonymkode: 2df85...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg får opp at du kommer til å bli såret, men at du kommer litt å komme et steg nærmere på veien i å lære hvordan du skal være glad i deg selv og ha respekt for deg selv.. Det vil først øke din usikkerhet en stund, før du etter en stund begynner å bygge deg selv opp igjen. Mannen du snakker om er glad i deg og bryr deg om deg, men han bryr seg mer om seg selv og vil fortsette å sette sine egne ønsker først, og jeg føler at han ikke er klar til å være eksklusiv. Jeg tror han gjerne deler sin energi med andre hvis muligheten byr seg...

Anonymkode: 7a3ea...f7a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei. Jeg har en person som er veldig spesiell for meg. Vi har vært litt frem og tilbake men veldig glad i hverandre. Han har invitert meg med på en reise , eller til å møte han på et spesielt sted. Vet ikke om jeg bør. Så fint om noen kan spå og se om jeg bør dra og hvordan jeg opplever det evt ? Takker og bukker med fløte og sukker. 

Nei, du bør heller bruke pengene på spåkoner.

Anonymkode: e31ea...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får opp at du kommer til å bli såret, men at du kommer litt å komme et steg nærmere på veien i å lære hvordan du skal være glad i deg selv og ha respekt for deg selv.. Det vil først øke din usikkerhet en stund, før du etter en stund begynner å bygge deg selv opp igjen. Mannen du snakker om er glad i deg og bryr deg om deg, men han bryr seg mer om seg selv og vil fortsette å sette sine egne ønsker først, og jeg føler at han ikke er klar til å være eksklusiv. Jeg tror han gjerne deler sin energi med andre hvis muligheten byr seg...

Anonymkode: 7a3ea...f7a

Hei og takk for svar, dette sier intuisjonen min også :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, du bør heller bruke pengene på spåkoner.

Anonymkode: e31ea...1a5

Se der, et skikkelig trivelig og hjertevarm menneske som sikkert er helt perfekt 👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...