Gå til innhold

Kan noen trekke kort/ spå? Vond situasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde blitt så takknemlig om noen kan hjelpe med kortlegg eller lesning. Jeg står i mye vanskelig, det har jeg gjort lenge. Noe av det som sliter meg mye ut, og gir meg mye angst og vonde følelser, er familien min. Jeg er singel og barnløs, og eneste familien jeg har er ei søster med sin kjernefamilie, og min mor. Jeg gjør så godt jeg kan i relasjonen med de, men møter mye motstand. Det reageres negativt på alt jeg sier og gjør, den minste ting. Jeg føler mye frustrasjon og oppgitthet fra alle kanter i familien, og det gjør så vondt😔 Ekstra vondt er det når man ikke har en partner eller egne barn, og venninner som aldri har tid eller viser engasjement. Jeg føler jeg står helt alene i verden, føler meg lite verdt og satt pris på som menneske.

Kan noen være så snill å se om denne situasjonen med kortlegg eller klarsynthet? Hvorfor har det blitt sånn som dette? Hvordan ser de meg? Vil de noen gang like meg og sette pris på meg igjen?

Anonymkode: 407e5...80a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sender tråden opp igjen , og håper❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magi overlater jeg til andre, men jeg prøver å hjelpe likevel.

H
vis all kontakt med din søster og mor blir negativ: hva med å kutte de ut? Hvis ikke det er noe du ønsker, så i det minste begrense kontakten du har med dem.

Det lukter jo litt her at det er vondt at søster har familie og du er uten. Jeg vet det er vanskelig å la være å sammenligne seg med andre, men du burde prøve etter beste evne. Vi er alle på forskjellige steder i livet og i forskjellig fart. En retning er ikke i seg selv "bedre" en annen. I tillegg, selvom man er familie vet man ikke nødvendigvis alt en annen person sliter med.

Hvis du har venninner som aldri har tid eller viser engasjement er de heller ikke verdt din tid. Hva med å finne en hobby eller et kurs hvor du kan møte mennesker? Det kan jo potensielt være nye venninner eller en partner. Frivillighet er jo også en tanke hvis du har tid å avse. Det gir stor verdi å kunne hjelpe andre.

Uansett hva du velger er det viktig at du ikke trykker deg selv ned i søla, men prøver å finne en vei ut av de negative tankemønstrene og finner positive ting som gjør deg godt.

Det er vonde følelser du beskriver. Jeg ønsker deg lykke til!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
proghodet skrev (21 minutter siden):

Magi overlater jeg til andre, men jeg prøver å hjelpe likevel.

Hvis all kontakt med din søster og mor blir negativ: hva med å kutte de ut? Hvis ikke det er noe du ønsker, så i det minste begrense kontakten du har med dem.

Det lukter jo litt her at det er vondt at søster har familie og du er uten. Jeg vet det er vanskelig å la være å sammenligne seg med andre, men du burde prøve etter beste evne. Vi er alle på forskjellige steder i livet og i forskjellig fart. En retning er ikke i seg selv "bedre" en annen. I tillegg, selvom man er familie vet man ikke nødvendigvis alt en annen person sliter med.

Hvis du har venninner som aldri har tid eller viser engasjement er de heller ikke verdt din tid. Hva med å finne en hobby eller et kurs hvor du kan møte mennesker? Det kan jo potensielt være nye venninner eller en partner. Frivillighet er jo også en tanke hvis du har tid å avse. Det gir stor verdi å kunne hjelpe andre.

Uansett hva du velger er det viktig at du ikke trykker deg selv ned i søla, men prøver å finne en vei ut av de negative tankemønstrene og finner positive ting som gjør deg godt.

Det er vonde følelser du beskriver. Jeg ønsker deg lykke til!

Tusen takk for svar❤️ Jeg unner virkelig søsteren min familien sin, så jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke fins noen vonde følelser rundt det, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske at jeg også hadde familie. Jeg er veldig glad i henne, og veldig veldig glad i tantebarna mine, men det vonde er at hun alltid har holdt meg på en armlengdes avstand. Jeg har jobbet hardt for å bedre den situasjonen og skape et nærmere forhold, men møter bare veggen gang på gang. Det er stort sett en høflig og overfladisk vennlighet jeg blir møtt med, men hun har piggene ute i forhold til meg, så uansett hva jeg sier og gjør, så blir jeg møtt med negative reaksjoner, fornærmelser osv. Selv om jeg passer meg veldig for å ikke si eller gjøre noe som provoserer. Jeg aner ikke en gang at jeg har sagt eller gjort noe hun reagerer på før min mor tar det opp med meg.. Hun sitter også hjemme og snakker med mannen sin om disse tingene, eller i tlf med min mor, mens barna sitter og hører på. Det er det vondeste av alt, for jeg elsker de barna, og vil ikke at søsteren min skal ødelegge deres oppfatning av meg😔 For noen år tilbake kunne jeg i det minste ta sånt opp med henne, så ble det en utblåsning, hun ble sint, men vi fikk det iallefall ut. Nå har hun lukket døren for den type prat også. Hun kan si fra hva hun syns og om sine fornærmelser osv, kanskje helst til min mor og sin mann, men jeg skal ikke få svare, forklare eller forsvare meg. Jeg blir gående på nåler fordi jeg er så redd for å si eller gjøre noe som er galt i hennes øyne, blir overnervøs rundt henne, så jeg prøver å holde avstand så godt jeg kan. Men da er det også galt.. Og som sagt, det verste er at jeg blir så redd for å miste kontakten med tantebarna, at de skal høre så mye rart om meg at de også begynner å holde avstand. Har merket det litt på eldstemann allerede, han som jeg har hatt et fantastisk forhold til helst siden han ble født. Den minste er heldigvis fortsatt alt som før med, men han hører jo på disse diskusjonene hennes han også.

Det skal sies at hun ikke liker noen da, hun baksnakker hele svigerfamilien sin, naboer, venner som nå er tidligere venner.. hun finner noe hun misliker og reagerer på med alle. Men det gjør jo ikke situasjonen mindre vanskelig.

Det er vanskelig å beskrive hele situasjonen skriftlig, for det er så mange mange hendelser, så mange skuffelser opp gjennom årene. Og siden jeg er alene på mange ulike områder, så gjør jo dette ekstra vondt. Håpte derfor en klarsynt eller en som legger kort kunne se litt på situasjonen både her og nå, og i årene fremover❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sender tråden opp igjen en siste gang, til dere klarsynte og kortleggere❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...