AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #1 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg kjeder meg om dagen og kunne tenke meg f eks å male et bilde. Samtidig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med de tingene jeg lager, som ikke blir bra nok til å ha framme. men det er heller ikke målet - hva gjør man når man vil skape for å skape og ikke skal bruke tingene man lager...? Håper noen skjønner problemstillingen min 🙈 Anonymkode: e0f28...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 9. juli 2022 #2 Del Skrevet 9. juli 2022 Forstår godt hva du mener. Jeg bygger modellfly/biler/båter, maler, syr, tegner, dekorerer, lager ting i hytt å pine ... Ja, noe står fremme, noe går i søpla og noe gies bort. Men for meg så er gleden av å lage noe liksom nok. Enten er jeg fornøyd eller så har jeg lært noe. Bare kos deg sier nå jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg pleier å lage ting som kan brukes og kan gis bort, men jeg holder meg for det meste til sying og strikking, da er det litt lettere enn med maling. Anonymkode: 9b6bf...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 9. juli 2022 #4 Del Skrevet 9. juli 2022 Hva med å lage ting som brukes? Strikking og hekling for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 9. juli 2022 #5 Del Skrevet 9. juli 2022 Vet ikke om det kom helt frem av innlegget mitt, men jeg synes at du skal male et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Del Skrevet 9. juli 2022 Maler du med akryl? For da er det bare å male på nytt oppå det gamle igjen! Det blir dessuten fantastiske fine teksturer av slikt Anonymkode: c75c8...45b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 10. juli 2022 #7 Del Skrevet 10. juli 2022 Bli del av et skaperverksted? I Oslo så finnes Bitraf f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #8 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg syr ting til bunader (som for eksempel bringeduk, belte, skjortelinninger) og selger på finn. God fortjeneste og jeg slipper å ha ting liggende Anonymkode: fb8d6...2ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #9 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg strikker og gir til bruktbutikker. Anonymkode: 96805...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 12. juli 2022 #10 Del Skrevet 12. juli 2022 Hva er målet med å "lage noe"? Enklere når det er på plass. Eg har strikket og kreert i mange år, noe gir eg bort, andre ting går gjerne også i bosset. For et år siden okkuperte eg det ledige soverommet og laget meg tidenes Hobbyrom. Der lager eg alt eg har lyst til, mye lages uten mål og mening bare fordi eg syns det er gøy å lage. Når noe er ferdig så er eg ferdig med prosjektet. Er det salgbart selger eg det, er noen innom og syns det er fint får de det. Min mening er at du bør bare lage det du har lyst til, hva som skjer videre med det du lager får du tenke på når du er fornøyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 12. juli 2022 #11 Del Skrevet 12. juli 2022 Hvis jeg føler for å strikke og ikke trenger noe selv strikker jeg en av genserne som jeg vet jeg får solgt på Finn.no😊. Evt tar på meg å strikke på bestilling for venner. Har noen kreative sjeler i familien som har malt bilder, og jeg er vokst opp med at de «alltid» har hengt på veggen og har et nostalgisk forhold til dem. Synes de er mye finere enn masseproduserte bilder fra IKEA etc som folk henger opp. Men det er jo de fineste bildene da, det gikk sikkert endel i søpla også😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. august 2022 #12 Del Skrevet 8. august 2022 Putte bildene i en koffert og legge på loftet til dine etterkommere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Del Skrevet 9. august 2022 Dette har jeg også lurt på. Jeg er ikke så flink kreativt sett. Men artig å prøve innimellom. Har tenkt litt på å lage ting som jeg faktisk bruker. Har kommet på kjøkkenkluter (hekle eller kjøpe mikrofiber og sy kant), sy mikrofiber-trekk til mopp, slike "dørsmell-beskyttere" man fester på dørhåndtak slik låsemekanismen forsvinner (fint til barnerom så man ikke vekker de), sy gaveposer til feks vin, strikke og tove sitteunderlag (og for nybegynner), presse blomster i glassramme, redesigne/male ting jeg har fra før som potter, vaser ol. Lage julepynt og påskepynt. Lage gaver som såpe, syltet løk, syltetøy, saft, sukkerskrubb, vri lys, kort. Anonymkode: 8fe46...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Del Skrevet 9. august 2022 Kan du ikke selge det på feks Epla? Anonymkode: 2d7e8...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå