AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Enten i form av dekket treningsavgift på treningssenter, annen aktivitet, fri til å trene i arbeidstiden, eller andre tiltak? Hva/hvor mye får dere dekket, og hva er vilkårene? Jeg jobber i en offentlig etat hvor vi ikke får dekket noe som helst... Anonymkode: 03c02...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi40 Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Trur ikke det er vanligt å få dekket slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NORAH.C.IV Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Får ikke dekket noe treningsavgift fra arbeidsgiver, men har mulighet for å kunne trene på et treningsstudio i samme bygg som jeg jobber i mot en redusert månedspris. Jobber selv i et cateringfirma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enten i form av dekket treningsavgift på treningssenter, annen aktivitet, fri til å trene i arbeidstiden, eller andre tiltak? Hva/hvor mye får dere dekket, og hva er vilkårene? Jeg jobber i en offentlig etat hvor vi ikke får dekket noe som helst... Anonymkode: 03c02...b54 Får dekket 2000 kr i treningsavgift pr år. Må selvfølgelig skatte av det Anonymkode: 8f16b...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Del Skrevet 8. juli 2022 Vi får dekket treningsavgift inntil 500 kr/mnd, 1 time trening i arb tid i uka, 3000 kr/år i treningstøy og startkontigenter inntil 5000 kr/år. god investering i folkehelse og trivsel, så ledelsen hos oss var greie å få med på dette da det ble ytret ønske om det for noe år siden.. 😊 Anonymkode: 0b05d...a21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Del Skrevet 8. juli 2022 Bygget jeg jobber i har treningsstudio vi får bruke gratis, og vi får trene én time i uka i arbeidstida (trenger ikke være på bygget). Anonymkode: a5a12...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Del Skrevet 9. juli 2022 Jobber i staten og vi har 1 time trening i arbeidstida i uka. Vi kan også få 5-600,- i treningsavgift, men det er så lite at jeg husker aldri på å kreve det. 😂 Anonymkode: 71b57...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. juli 2022 #8 Del Skrevet 9. juli 2022 Ja, vi får dekket x antall kroner på ab. på treningssenter, det er treningsrom og garderobe i kjelleren i bygget vi er i + det er er en joggegruppe som drar ut sammen noen ganger i uken midt på dagen + de har ordnet rabatter på sykkel og utstyr for de som sykler til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #9 Del Skrevet 10. juli 2022 Jobber i staten, vi har én time trening i uka og tilgang til treningsrom på jobb med vekter, tredemølle osv. Anonymkode: 75198...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #10 Del Skrevet 10. juli 2022 Mitt arbeidssted har avtale med to ulike treningssenter, som gir 20% rabatt på månedsavgift 👌 Anonymkode: 4da93...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #11 Del Skrevet 12. juli 2022 Arbeidsplassen har avtale om at hvis man dokumenterer at man har trent 4 ganger i mnd så får man refundert 200kr av medlemsavgiften. Anonymkode: 41a39...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 12. juli 2022 #12 Del Skrevet 12. juli 2022 Heidi40 skrev (På 8.7.2022 den 23.41): Trur ikke det er vanligt å få dekket slike ting Å jo da. AnonymBruker skrev (På 10.7.2022 den 20.37): Jobber i staten, vi har én time trening i uka og tilgang til treningsrom på jobb med vekter, tredemølle osv. Anonymkode: 75198...85a Samme her, bare at jeg jobber i privat sektor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #13 Del Skrevet 12. juli 2022 Jepp. Kan ta meg én time betalt pause fra jobb for å trene én gang i uka. Anonymkode: 8a8a0...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. juli 2022 #14 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 23.37): Enten i form av dekket treningsavgift på treningssenter, annen aktivitet, fri til å trene i arbeidstiden, eller andre tiltak? Hva/hvor mye får dere dekket, og hva er vilkårene? Jeg jobber i en offentlig etat hvor vi ikke får dekket noe som helst... Anonymkode: 03c02...b54 Jobber som personlig trener, så ja 😅 Har noen kunder som får dekket opptil 10000 i året (ca vidt nok til 12 PT-timer). Har også en søster som jobber i en bedrift hvor de SKAL trene minimum en time i uka og de har treningsrom/utstyr på kontoret. Samboeren min får dekket noen utgifter til trening (tror det er snakk om 15-2000 i året) som kan være utstyr eller treningsstudio osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Del Skrevet 12. juli 2022 Nope. Lederen min «tror ikke på» at fysisk aktivitet reduserer sykefravær eller bidrar til økt trivsel eller effektivitet, så vi får null, nada niks. Det var en periode vi fikk en time (eller var det en halvtime) i uka til å trene midt på dagen, etter press fra de ansatte, men ordningen ble raskt avviklet. Anonymkode: 92421...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Del Skrevet 13. juli 2022 Vi har mulighet for å bruke en time i uka til trening. De færreste benytter seg av tilbudet. Anonymkode: d7b5f...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alabaster Skrevet 13. juli 2022 #17 Del Skrevet 13. juli 2022 Ja, får dekket inntil 350kr i mnd i valgfri treningsavgift, men de har avtale med et spesifikt studio så får rabatt der. Kan bruke to timer trening i arbeidstid i uken. Og likevel får jeg ikke tid til å trene... 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Del Skrevet 13. juli 2022 Ja. Er usikker på taket. Men jeg får dekket Sats. Vet at andre har valgt for eksempel Barrys i stedet. De betaler også avgifter, klær og reise, om vi stiller som lag på ulike idrettsarrangement og løper under firmanavnet. Skatter av avgiften. Ingen trening i arbeidstiden. Men de oppfordrer til walk-and-talk for faglige diskusjoner, møter der du stort sett hører inn, og så videre. Anonymkode: 2c89b...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #19 Del Skrevet 13. juli 2022 Ja, de dekker 50% av månedsprisen på treningssenteret, skatter så klart av det. Eller om det var maks 300 i mnd, 50% er 300 på mitt abonnement. Hvis vi stiller lag på ulike løp dekker de også startkontingent og profiltøy. Vi har også egen gruppe på Strava hvor vi "konkurrerer" mot hverandre, prøver å få med så mange som mulig der, og være aktive i hverdagen. Anonymkode: 4b8c4...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #20 Del Skrevet 13. juli 2022 Vi får ingenting. Ledelsen mener at slike tilbud kun brukes av de som ville trent uansett. Anonymkode: 63a15...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå