AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg har abonnement på de fleste sider. Viaplay, Netflix, HBO, Disney... You name it. Hvilken serie bør jeg begynne å se på? Er åpen for alle sjangre. Har operert ryggen og kjeder meg så sjukt.... Har forresten fullført White Collar. Anbefales!! 😁 Anonymkode: 18325...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Dopesick, hvis du ikke allerede har sett den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Tokyo Vice 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 8. juli 2022 #4 Del Skrevet 8. juli 2022 The White Lotus. Utrolig bra! HBO. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juli 2022 #5 Del Skrevet 8. juli 2022 Olive_North skrev (1 time siden): Tokyo Vice 🤩 Godt forslag. Den var ganske god Siste sesong av "Rarere Ting" var jo ikke så gÆli den heller... "Best Å Ringe Saul" er jo frØktlig bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Del Skrevet 8. juli 2022 Umulig å svare på siden vi ikke vet hva du har sett og hva slags type serier du liker. Anonymkode: 5fcd7...2e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Del Skrevet 8. juli 2022 Ja, det spørs selvfølgelig hva slags smak du har. De siste jeg har sett er Euphoria og Fringe. Begge på HBO. Hvis du ikke har sett The Wire eller Sopranos så er det to serier jeg mener man må se i løpet av livet. Anonymkode: c2380...0fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #8 Del Skrevet 9. juli 2022 Litt gammel, men syns den er morsom og spennende- Suits Dag og natt på tv2 play Bridgerton på Netflix Om du liker Jane Seymour og engelsk Krim, så har hun fått ny serie på tv2play. Husker ikke navnet nå. Jeg elsker 911 og 911 Lone star. Anonymkode: a8b6e...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #9 Del Skrevet 9. juli 2022 Abefaller : Stranger things netflix chicago fire ( er pd og med ) men de liker jeg ikke, kanskje du gjør viaplay Supernatural viaplay Anonymkode: 0cbf9...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9. juli 2022 #10 Del Skrevet 9. juli 2022 Stranger Things 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Del Skrevet 9. juli 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Umulig å svare på siden vi ikke vet hva du har sett og hva slags type serier du liker. Anonymkode: 5fcd7...2e1 Rart at alle andre enn deg klarer å hoste opp et svar da. Jeg anbefaler It´s Bruno på Netflix. Hysterisk morsom. Anonymkode: 01ad4...679 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har abonnement på de fleste sider. Viaplay, Netflix, HBO, Disney... You name it. Hvilken serie bør jeg begynne å se på? Er åpen for alle sjangre. Har operert ryggen og kjeder meg så sjukt.... Har forresten fullført White Collar. Anbefales!! 😁 Anonymkode: 18325...ce1 Et sted å høre til, på NRK. Eller Pørni Anonymkode: 84e29...2c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Del Skrevet 9. juli 2022 Outlander 💕 Anonymkode: 172ad...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 9. juli 2022 #14 Del Skrevet 9. juli 2022 Ozark! Hvorfor: Fordi den er fengende, har god skuespillerstall, og god storyline. Plot: Den handler om en familien som havner på feil side av loven og begynner å hvitvaske penger for et kartell. Hvem: Bateman & Garner! Begge to er gode skuespillere. Men alle gjør sin del i denne serien. Garner vant Emmy for sin prestasjon. https://m.imdb.com/title/tt5071412/?ref_=fn_al_tt_0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 9. juli 2022 #15 Del Skrevet 9. juli 2022 Glemte å nevne "The Boys", TS! God bedring, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #16 Del Skrevet 9. juli 2022 The Dropout. Basert på sann historie. Går på Disney+. Fått veldig bra anmeldelser også. Anonymkode: c25f1...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #17 Del Skrevet 9. juli 2022 Peppa Gris. Kan strømmes på Nrk Super. Anonymkode: f3f12...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoksenApekatt Skrevet 9. juli 2022 #18 Del Skrevet 9. juli 2022 Anbefaler: Chernobyl på HBO Breaking Bad på Netflix Better Call Saul på Netflix Killing Eve på HBO Severance på Apple+ Gentleman Jack på HBO Sherlock på NRK The Tourist på HBO The Landscapers på HBO God serietitting 😊🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 9. juli 2022 #19 Del Skrevet 9. juli 2022 Netflix Jeg heter Anne Breaking bad Clark Quicksand The good doctor Chicago fire Kastanjemannen The orange is the new black Viaplay Lykkevika The fosters Supernatural Californication (elsker denne) Disney + Ghost whisperer (aldri sett før, selvom den er gammel. Jeg er hekta!!) HBO max Shameless Euphoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 9. juli 2022 #20 Del Skrevet 9. juli 2022 Og Netflix Dicte Rita Danske serier. Rita er kjempe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå