Gå til innhold

Er dette turn off?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Lurer virkelig på hvor du har lest det. 

Anonymkode: ae060...676

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (18 timer siden):

Nei, men det du bør belage deg på er at det trekker ned slik at menn som har valget mellom deg og en barnløs kvinne som ellers er som deg vil velge henne.

Det er vel det samme som å være tjukk eller noe som helst annet som de fleste ser på som negativt, i det at det nedjustert litt hva slags mann du kan forvente å få. Det at du er slank gjør deg mer attraktiv enn du ville vært om du var tjukk, og det at du har barn virker motsatt. Ingen dødsdom, men det blir litt vanskeligere og forventningene må kanskje litt ned.

I tillegg tror jeg antallet barn kan trekke ytterligere ned dessverre. Jeg har tre barn, og samme utgangspunkt som deg, slank, petit, høy utdanning osv. Men det at jeg har tre barn har skremt et par menn bort.. ofte dem som enten føler dem har «nok» selv eller dem uten barn.

Anonymkode: 53a1b...841

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

I tillegg tror jeg antallet barn kan trekke ytterligere ned dessverre. Jeg har tre barn, og samme utgangspunkt som deg, slank, petit, høy utdanning osv. Men det at jeg har tre barn har skremt et par menn bort.. ofte dem som enten føler dem har «nok» selv eller dem uten barn.

Anonymkode: 53a1b...841

Er hun ung og vil ha mange barn men har ett fra før så er det en ting. Ender man opp med å få 3 barn med henne så er det jo 75% dine barn du betaler for og bruker tid på så da er det ikke så big deal. Men har hun 3 så vil det være mye arbeid og penger man må bruke og du vil i hovedsak investere ressursene dine i en annen manns barn, så den blir ganske mye vanskeligere. Funker mye bedre hvis han har noen fra før. Du har 3, han har 2, så dere samarbeider om å ta dere av de 5 og ingen blir utnyttet.

Men for en barnløs mann så tror jeg 3 er en tough-sell. Hvis han vil ha barn selv er det dårlig odds for at en kvinne med 3 fra før vil gi ham mange flere, så da ender han opp med en annen manns barn istedet for sine egne og det vil nok svi. Og vil han ikke ha barn, så er det rimelig drøyt at han ender opp med å måtte forholde seg og sikkert stille opp en del for 3 barn mer enn han skulle ønske.

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (På 9.7.2022 den 19.23):

... for en barnløs mann så tror jeg 3 er en tough-sell. Hvis han vil ha barn selv er det dårlig odds for at en kvinne med 3 fra før vil gi ham mange flere, så da ender han opp med en annen manns barn istedet for sine egne og det vil nok svi. Og vil han ikke ha barn, så er det rimelig drøyt at han ender opp med å måtte forholde seg og sikkert stille opp en del for 3 barn mer enn han skulle ønske.

Ja, det er jo akkurat det samme for meg som dame. Sjansen for at 3-barnsfedre er interessert i 1-3 barn med ei barnløs dame som meg, er nært 0. Så det blir jo gjerne å stille opp for barn man ikke får rettigheter overfor. Og risikere å aldri få egne barn. 

Anonymkode: 8bdfa...8b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...