Gå til innhold

Er dette turn off?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35, har en datter på 2 år og skal ha delt omsorg med faren hennes. 

Jeg er slank, får ofte høre at jeg er søt, og høyt utdannet/ har bra jobb. 

Tror jeg er relativt snill og omsorgsfull og hadde ingen problemer med å fate tidligere. Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Anonymkode: 3fbc7...b52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvis du ser deg rundt ser du at de fleste med barn fra før får seg nye kjærester. Barn er jo ingen hindring om man møter den man vil ha. 

Anonymkode: 8a6e6...77b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men troll kommer de sikkert inn og snakker skit og stiller også lignende spørsmål for å provosere. Skjønner at folk har lite å gjøre i sommer. Vil anbefale å ta en tur ut i den virkelige verden ;) 

Anonymkode: d2ac3...943

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror jeg er relativt snill og omsorgsfull og hadde ingen problemer med å fate tidligere. Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Hadde blitt mer overrasket hvis jeg traff noen på 35 uten et forhold / barn i bagasjen . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Å herregud for en sutrete offermentalitet du har... Det er turnoff det.

Anonymkode: 8e9d7...65c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, det stemmer selvfølgelig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å herregud for en sutrete offermentalitet du har... Det er turnoff det.

Anonymkode: 8e9d7...65c

Jeg føler meg ikke som noe offer, men greit å ha ok forventninger.