Gå til innhold

Er dette turn off?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35, har en datter på 2 år og skal ha delt omsorg med faren hennes. 

Jeg er slank, får ofte høre at jeg er søt, og høyt utdannet/ har bra jobb. 

Tror jeg er relativt snill og omsorgsfull og hadde ingen problemer med å fate tidligere. Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Anonymkode: 3fbc7...b52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvis du ser deg rundt ser du at de fleste med barn fra før får seg nye kjærester. Barn er jo ingen hindring om man møter den man vil ha. 

Anonymkode: 8a6e6...77b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men troll kommer de sikkert inn og snakker skit og stiller også lignende spørsmål for å provosere. Skjønner at folk har lite å gjøre i sommer. Vil anbefale å ta en tur ut i den virkelige verden ;) 

Anonymkode: d2ac3...943

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror jeg er relativt snill og omsorgsfull og hadde ingen problemer med å fate tidligere. Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Hadde blitt mer overrasket hvis jeg traff noen på 35 uten et forhold / barn i bagasjen . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter å ha lest på Kvinneguiden virker det som om jeg bør belage meg på et liv alene fordi jeg har et barn fra før. Stemmer det?

Å herregud for en sutrete offermentalitet du har... Det er turnoff det.

Anonymkode: 8e9d7...65c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, det stemmer selvfølgelig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å herregud for en sutrete offermentalitet du har... Det er turnoff det.

Anonymkode: 8e9d7...65c

Jeg føler meg ikke som noe offer, men greit å ha ok forventninger.

Har det for øvrig veldig fint med jenta mi, nære og gode venner og familie, men å møte en ny en dag hadde vært fint, om ikke et "must. "

AnonymBruker
Skrevet

Til og med menn som står hardt for at de aldri skal bli sammen med en som har barn fra før kan bli rammet hardt av kjærlighet, og ombestemme seg. De fleste synes ekte kjærlighet er såpass vanskelig å finne at mye på ønskelista blir uvesentlig når de treffer en de får følelser for. 

Jeg hadde barn fra før, min mann skulle aldri bli sammen med en som hadde barn fra før. Det gikk som det gikk. 😄

Det er temmelig vanlig nå. 

Anonymkode: 2ea10...913

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Når selv jeg, en alenepappa som debuterte seksuelt latterlig sent kommer meg på date, er det virkelig håp for alle. Jeg tror ikke jeg kjenner noen med barn fra før som ikke har funnet en ny partner. Det er å forvente at voksne har barn.

Anonymkode: 495ca...f1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så lenge du er god i sengen spiller det ingen rolle om du har et barn fra før. 

Anonymkode: ed867...f4b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At du har et barn i en alder av 35 er ingen hindring i seg selv.

Det hele kommer som alltid an på om du kan tilby en mann du vil ha det han ønsker seg i en kvinne – med barn som uten.

Klart at du nok også kan treffe på menn som ikke vil ha en "alenemor" (jada, jeg ser at du har delt omsorg…), og spesielt siden ungen bare er 2 år. Men hva så?

Alle treffer på folk som ikke er interesserte.

Endret av ClausSaus
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg personlig ville ikke datet deg. 

Anonymkode: d8b5c...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Er på din alder. Vet om mange som ikke vil date meg fordi jeg IKKE har barn. Foreldre vil helst date andre foreldre. 

Anonymkode: 8bdfa...8b9

Skrevet
NiceOrNothing skrev (6 timer siden):

Hadde blitt mer overrasket hvis jeg traff noen på 35 uten et forhold / barn i bagasjen . 

Det er ikke «bagasje» :) 

Men TS:

Du kommer til å lesses ned i tilbud. KG er fullstendig kokko. 

Skrevet

For noen vil det være et pluss, for andre et absolutt minus, for mange er det bare et av mange aspekter som veier litt den ene eller andre veien uten å være avgjørende i seg selv. Som det meste annet...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker ikke å forsørge eller oppdra andres barn.

Anonymkode: e4345...e28

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

For noen vil det være et pluss, for andre et absolutt minus, for mange er det bare et av mange aspekter som veier litt den ene eller andre veien uten å være avgjørende i seg selv. Som det meste annet...

Du, det ble litt for "balansert", altså... Her på KG velger vi kun "en side", enten det er svart eller hvitt, og vi er ikke det minste åpne for noe i "midten" (evt. grått) :opplyser: :kghjerte:  Skam på deg! :fnise:

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, men det du bør belage deg på er at det trekker ned slik at menn som har valget mellom deg og en barnløs kvinne som ellers er som deg vil velge henne.

Det er vel det samme som å være tjukk eller noe som helst annet som de fleste ser på som negativt, i det at det nedjustert litt hva slags mann du kan forvente å få. Det at du er slank gjør deg mer attraktiv enn du ville vært om du var tjukk, og det at du har barn virker motsatt. Ingen dødsdom, men det blir litt vanskeligere og forventningene må kanskje litt ned.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke bry deg med dem som ikke takler/aksepterer/interessert i at du har et barn, de siler du ut tidlig.

Så  ikke tenk noe på om det er turn off....for noen er det sikkert det, men de skal du ikke bry deg med uansett.

Anonymkode: 5ad71...25e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (10 minutter siden):

Du, det ble litt for "balansert", altså... Her på KG velger vi kun "en side", enten det er svart eller hvitt, og vi er ikke det minste åpne for noe i "midten" (evt. grått) :opplyser: :kghjerte:  Skam på deg! :fnise:

Beklager, jeg skal ta med meg min rasjonelle, grå logikk og sette meg i skammekroken :fnise: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...