AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg trenger en supergod sportsbh for løping. Hvilken er den beste du vet om? Jeg liker triumph sine triaction,- som på sett og his separerer brystene. Er ikke like fan av disse som ikke har skål,- men jeg vi definitivt ikke ha padding! Kan ikke bruke triumph sine lenger da jeg har gått ned i vekt og nå må ha 75A som de ikke har. Noen gode forslag? Anonymkode: 6ef0a...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Nå har jeg kanskje andre behov enn deg (G-cup), men jeg sverger til Shock Absorber sine. De separerer også brystene litt i tillegg til god hold Anonymkode: 5b031...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Må du ha skål, da? Har du prøvd uten? A-cup tilsier jo ikke allverden som må holdes på plass... Anonymkode: 0548d...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå