AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Alle tightsene holder inn over magen, men jeg trenger hold in på siden over rumpa ( sidevalkene). Livene er for høyt opp, skulle ønske det var litt lengre nede.. vet noen om det finnes? Anonymkode: 190e1...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Må kjøpe deg en god kompresjonstights da, som holder inn hele veien 🙂 jeg liker tightsene til bara, de har ypperlig kvalitet etter min mening. Eller har du de mer kjente merkene også, de fleste merker har kompresjonstights også. Anonymkode: b06e8...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Del Skrevet 13. juli 2022 Bara har lett kompresjon i hele tightsen, glatter fint ut rundt hele hos meg, selvom livet er høyt så blir det glatt under også. Anonymkode: 64ae4...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Del Skrevet 13. juli 2022 Det hørtes utrolig ubehagelig ut. Hvorfor pressen kroppen inn i en slik "tvangstrøye"? Det er da mye deiligere å trene i noe som er løst og ledig! Anonymkode: bf216...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hørtes utrolig ubehagelig ut. Hvorfor pressen kroppen inn i en slik "tvangstrøye"? Det er da mye deiligere å trene i noe som er løst og ledig! Anonymkode: bf216...2c5 Ikke for alle. Alle kropper er forskjellige. Noen liker sports bher også, andre har ikke pupper og trenger ikke. Og noen liker at ting flyr veggimellom, men de fleste ikke 🙄😳 Anonymkode: f1f29...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 19.16): Må kjøpe deg en god kompresjonstights da, som holder inn hele veien 🙂 jeg liker tightsene til bara, de har ypperlig kvalitet etter min mening. Eller har du de mer kjente merkene også, de fleste merker har kompresjonstights også. Anonymkode: b06e8...504 Jeg har bara og flere andre, men det breiet livet ender liksom så langt opp at det hjelper ikke😅 må jo bare gå ned i vekt, men skulle bare ønske det holdt inn rett over rumpen/siden også. Anonymkode: 190e1...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå