AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Glasuren jeg lager til gulrotkake, synes jeg alltid smaker for mye av kremost, nesten litt kvalmende og emment 🤢 Dere som er rå på gulrotkake, hvordan blir glasuren best? Anonymkode: 7daca...091
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Prøvd med melis og krem? Anonymkode: 167a9...ead 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Tilsett sitron! Anonymkode: bc993...88a 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Lager med fløtekrem, som gjør den litt lettere. 1 pk philadelfiaost, 1 pk fløte, ca. 100 gr melis (smak til og tilsett litt mer om for lite søt), 1 ts sitronsaft, 1-2 ts vaniljesukker. Mikses til tykk og fluffy krem. Tåler varme litt dårligere enn krem uten fløte, men så mye mindre kvalmende! Anonymkode: a7a95...76b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Blander inn smeltet hvit sjokolade ❤️ Anonymkode: bdeee...ccb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå