Gå til innhold

Hadde sex med venninne og nå er alt forandret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis det bare er sexen som tiltrekker deg, er du ikke lesbisk, nei.

Selv er jeg bifil. Jeg er biromantisk (og seksuell forsåvidt), dvs at jeg kan forelske meg i både kvinner og menn. Når jeg forelsker meg i en kvinne er det bare henne for meg, hun fyller hele min verden, og da er jeg ikke interessert i menn. Seksuelt er det selvsagt også helt magisk når man er nyforelsket, men det er bare en del av det.

Jeg har vært sammen med jenter som er biseksuelle men heteroromantiske,  og det er en annen greie. De er først og fremst ute etter å eksperimentere seksuelt med kvinner, men forelsker seg i menn. (Ganske irriterende forresten, med mindre man er ute etter det samme.)

Anonymkode: 63a79...cec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På samme måte fant jeg ut at jeg er bifil, satt sammen med bestekompis i ung alder, vi drakk en del og endte opp med å suge hverandre, etter dette fikk jeg ikke tankene vekk fra kuk.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke om du har lest hele tråden, men vi skal være sammen hele helga. Så jeg venter på henne nå.. har vært pinlig kåt i hele dag 🤐

Anonymkode: 001d8...db7

da har du masse spenning i vente, fantastisk. Nyt helgen. 

Anonymkode: 9b254...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selv er jeg bifil. Jeg er biromantisk (og seksuell forsåvidt), dvs at jeg kan forelske meg i både kvinner og menn. Når jeg forelsker meg i en kvinne er det bare henne for meg, hun fyller hele min verden, og da er jeg ikke interessert i menn. Seksuelt er det selvsagt også helt magisk når man er nyforelsket, men det er bare en del av det.

Jeg har vært sammen med jenter som er biseksuelle men heteroromantiske,  og det er en annen greie. De er først og fremst ute etter å eksperimentere seksuelt med kvinner, men forelsker seg i menn. (Ganske irriterende forresten, med mindre man er ute etter det samme.)

Jeg er ikke opptatt av merkelapp, det er så unødig.

Ser på det som usikkerhet å måtte sette seg i bås :) 

Anonymkode: 9ff15...f42

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå må du gi deg. Det er ikke noe som heter biromantisk.

Det heter bifil. Og det er det samme som biseskuell. Som altså ikke er en egen greie som mange liker å tro. Det er ikke noe forskjell mellom heterfil og heteroseksuell heller. Og det er i alle fall ingenting som heter heteroromantisk.

Anonymkode: 221eb...8ea

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det heter bifil. Og det er det samme som biseskuell. Som altså ikke er en egen greie som mange liker å tro. Det er ikke noe forskjell mellom heterfil og heteroseksuell heller. Og det er i alle fall ingenting som heter heteroromantisk.

Dette er bare tøv.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har nok sakket litt bakut når det gjelder begreper. Ikke så rart egentlig for det skjer en rivende utvikling på dette området. Man deler gjerne inn i romantisk og seksuell legning. Feks er jeg hetroromantisk og hetroseksuell. Mens en venn av datteren er biseksuell, men homoromantisk. Han har sex med begge kjønn, men har forhold med menn. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff, hun har bare vært her siden sent i går, men nå er jeg ute av tellinga på slikkerunder 😅 vi gjør egentlig bare på én ting. Visste det ville bli sex, men ikke i denne mengden. Jeg tror faktisk aldri jeg har vært så kåt sammen med en mann før, som jeg er med henne.

Kan det være fordi dette er helt nytt og litt "forbudt"? 

Hun dusjer nå, så jeg venter tålmodig på mer 🙈

TS

• Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Huff, hun har bare vært her siden sent i går, men nå er jeg ute av tellinga på slikkerunder 😅 vi gjør egentlig bare på én ting. Visste det ville bli sex, men ikke i denne mengden. Jeg tror faktisk aldri jeg har vært så kåt sammen med en mann før, som jeg er med henne.

TS

Glad for å høre dere har det fint sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Blir du ikke sår? 😅

Anonymkode: 27603...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har egentlig ikke et problem,,,du vet det, ikke sant? 

Jeg misunner deg faktisk litt,,,dvs mye...

Er snart 50. Elsker sex med menn,men kvinner er de vakreste,  mest kompliserte og utilnærmelige.  

For meg kun en uinnfridd fantasi. Om hun dukker opp ,så er min favn åpen . 

Anonymkode: 4f891...dd7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS

Dette er en runketråd fra en mann, sann mine ord.

Ingen kvinne hadde giddet å skrive noe mer enn HI. Hadde ikke kommet med oppdateringer hele tiden. I så fall har man en skrue løs.

Anonymkode: 9c17b...36d

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Syns rett og slett det er komisk med alle disse merkelappene som settes i dag. Ikke rart ungdommen blir forvirret. 

Lærte forresten et nytt ord idag. Omnifil. Måtte selvsagt google det. Og måtte le litt for meg selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Syns rett og slett det er komisk med alle disse merkelappene som settes i dag. Ikke rart ungdommen blir forvirret. 

Lærte forresten et nytt ord idag. Omnifil. Måtte selvsagt google det. Og måtte le litt for meg selv. 

Jeg vet, helt håpløst. Hvorfor må man settes i bås? Tenker det handler om usikkerhet, å måtte definere seg.

Hvorfor kan man ikke bare gjøre som man føler for? Enten det er med menn eller kvinner.

Glad jeg startet å ha sex med samme kjønn, at jeg tok steget. Men for meg er det kun seksuellt.

Anonymkode: 9ff15...f42

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette er en runketråd fra en mann, sann mine ord.

Ingen kvinne hadde giddet å skrive noe mer enn HI. Hadde ikke kommet med oppdateringer hele tiden. I så fall har man en skrue løs.

Jeg regnet med denne kom, så da velger jeg å heller trekke meg ut av tråden. Jeg ville egentlig bare ha en plass å oppdatere om nye som er helt nytt for meg, siden dette er noe jeg ikke snakker om med venninner. Men ønsker ikke å få slike beskyldninger. Takk til dere andre som har svart :)

TS

• Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror du kanskje sliter med å oppfatte nyanser og forskjeller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg regnet med denne kom, så da velger jeg å heller trekke meg ut av tråden. Jeg ville egentlig bare ha en plass å oppdatere om nye som er helt nytt for meg, siden dette er noe jeg ikke snakker om med venninner. Men ønsker ikke å få slike beskyldninger. Takk til dere andre som har svart :)

TS

vi ønsker du skal fortsette... 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Ikke bry deg om de som ingenting forstår.  Du kaster perler for svin ❤ Forstår godt du avstår herifra. 

Anonymkode: 4f891...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

vi ønsker du skal fortsette... 

Hilsen en annen mann🤣

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...