AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #161 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): I verste fall blir det kun jeg som slikker, og det kan jeg leve fint med 😅 Er ikke snakk om å avlyse TS Anonymkode: 001d8...db7 Hva med dildo? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #162 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med dildo? Anonymkode: 9b254...21a Vi har ikke introdusert leketøy i sexen enda, men har snakket om at vi ønsker det. Så det kommer Er det noen bi/lesbiske her som har tips? Det gikk fint første runden i dag, både å bli slikket og å sakse litt etterpå. På runde to kjentes det litt sårt ut igjen, men jeg klarte å fullføre TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #163 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi har ikke introdusert leketøy i sexen enda, men har snakket om at vi ønsker det. Så det kommer Er det noen bi/lesbiske her som har tips? Det gikk fint første runden i dag, både å bli slikket og å sakse litt etterpå. På runde to kjentes det litt sårt ut igjen, men jeg klarte å fullføre TS Anonymkode: 001d8...db7 Dere må da være helt rå i senga. Anonymkode: 9b254...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #164 Del Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere må da være helt rå i senga. Anonymkode: 9b254...21a Hehe 😅 Jeg føler meg, om ikke bedre i senga, så hvert fall at jentesex passer meg bedre enn heterofil sex. Det føles mer naturlig for meg, og gjør meg ekstremt mye mer kåt også 🙈 Ikke misforstå; jeg har jo alltid nytt sex med menn, men jeg har ikke gått og gledet meg og vært våt av spenning i timene før sånn som jeg er nå TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #165 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe 😅 Jeg føler meg, om ikke bedre i senga, så hvert fall at jentesex passer meg bedre enn heterofil sex. Det føles mer naturlig for meg, og gjør meg ekstremt mye mer kåt også 🙈 Ikke misforstå; jeg har jo alltid nytt sex med menn, men jeg har ikke gått og gledet meg og vært våt av spenning i timene før sånn som jeg er nå TS Anonymkode: 001d8...db7 For en herlig lesning, Ts. Koselig å høre at dere koser dere. Men du snakker veldig mye om slikking. Men er litt nysgjerrig på hvordan dere ser ut ellers. Er dere begge glattbarbert? Liker dere å kose med puppene? Har dere store pupper? Anonymkode: a1eb3...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #166 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 3.43): For en herlig lesning, Ts. Koselig å høre at dere koser dere. Men du snakker veldig mye om slikking. Men er litt nysgjerrig på hvordan dere ser ut ellers. Er dere begge glattbarbert? Liker dere å kose med puppene? Har dere store pupper? Anonymkode: a1eb3...a60 😅 Skal svare siden jeg er grei. Begge er glattbarberte og vi koser mye med puppene ja. Jeg har ganske små pupper og hun kanskje en størrelse større Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #167 Del Skrevet 21. august 2022 I morgen reiser jeg på kurs og blir borte en uke, det er det lengste vi har vært borte fra hverandre etter dette startet.. Spent på hvordan det går siden vi har hatt sex så å si hver dag i det siste 😅 Jeg venter liksom på at jeg skal bli lei/mett, men jeg får bare lyst på mer av henne dess mer vi ligger sammen. Beklager at jeg går på repeat, har bare aldri vært så kåt før. Det er helt sykt 🙈 TS Anonymkode: 001d8...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #168 Del Skrevet 21. august 2022 Drømmer om noe slikt selv. Jeg er gift så tviler det vil skje,men jeg har så lyst å pule med en dame. Anonymkode: 435ca...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #169 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I morgen reiser jeg på kurs og blir borte en uke, det er det lengste vi har vært borte fra hverandre etter dette startet.. Spent på hvordan det går siden vi har hatt sex så å si hver dag i det siste 😅 Jeg venter liksom på at jeg skal bli lei/mett, men jeg får bare lyst på mer av henne dess mer vi ligger sammen. Beklager at jeg går på repeat, har bare aldri vært så kåt før. Det er helt sykt 🙈 TS Anonymkode: 001d8...db7 Skjønner jo godt det er litt spesielt, og rart for deg. Slik er det bare. Men dere har jo kontakt utenom også, så dere fikser nok det greit vil jeg tro. Og så dere roet dere helt ned til dere møtes igjen i slutten av uka. Hvordan gikk det forresten, når du hadde så øm og nesten litt sårt rundt og på klitoris? Ga du nok tid til at det ble bra igjen? Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #170 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I morgen reiser jeg på kurs og blir borte en uke, det er det lengste vi har vært borte fra hverandre etter dette startet.. Spent på hvordan det går siden vi har hatt sex så å si hver dag i det siste 😅 Jeg venter liksom på at jeg skal bli lei/mett, men jeg får bare lyst på mer av henne dess mer vi ligger sammen. Beklager at jeg går på repeat, har bare aldri vært så kåt før. Det er helt sykt 🙈 TS Anonymkode: 001d8...db7 anbefaler deg å ha sex med mann nå. Anonymkode: 9b254...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #171 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjønner jo godt det er litt spesielt, og rart for deg. Slik er det bare. Men dere har jo kontakt utenom også, så dere fikser nok det greit vil jeg tro. Og så dere roet dere helt ned til dere møtes igjen i slutten av uka. Hvordan gikk det forresten, når du hadde så øm og nesten litt sårt rundt og på klitoris? Ga du nok tid til at det ble bra igjen? Anonymkode: 02854...a99 Det var nesten helt bra igjen dagen etterpå, kjente det kun litt på runde to etter det har jeg ikke merket noe AnonymBruker skrev (9 timer siden): anbefaler deg å ha sex med mann nå. Anonymkode: 9b254...21a Hvorfor? 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #172 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det var nesten helt bra igjen dagen etterpå, kjente det kun litt på runde to etter det har jeg ikke merket noe Hvorfor? 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 fordi du også kan nyte sex med mann... Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #173 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): fordi du også kan nyte sex med mann... Anonymkode: 9b254...21a Det har jeg gjort veldig mye av opp gjennom årene nå nyter jeg dette istedenfor TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #174 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det var nesten helt bra igjen dagen etterpå, kjente det kun litt på runde to etter det har jeg ikke merket noe TS Anonymkode: 001d8...db7 Blir en lang hvile nå da, for det kjennes godt når en har vert opphisset over tid og fått ”behandling”😄 Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #175 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): fordi du også kan nyte sex med mann... Anonymkode: 9b254...21a Helt tydelig at du bruker dette som en runketråd hvor du håper at ts skal gjøre som du fantaserer om. Anonymkode: e705b...913 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #176 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt tydelig at du bruker dette som en runketråd hvor du håper at ts skal gjøre som du fantaserer om. Anonymkode: e705b...913 Ikke ødelegge tråden nå da. Anonymkode: a1eb3...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tungurknivur Skrevet 23. august 2022 #177 Del Skrevet 23. august 2022 Du har snakket litt om slikking, men hva synes du om saksing? Har det vært mulig å få orgasme på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #178 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det har jeg gjort veldig mye av opp gjennom årene nå nyter jeg dette istedenfor TS Anonymkode: 001d8...db7 Det er bra. Anonymkode: 9b254...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #179 Del Skrevet 24. august 2022 Tungurknivur skrev (På 23.8.2022 den 10.47): Du har snakket litt om slikking, men hva synes du om saksing? Har det vært mulig å få orgasme på den måten? Har nevnt saksing flere ganger i tråden. Vi kommer begge av det TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #180 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har nevnt saksing flere ganger i tråden. Vi kommer begge av det TS Anonymkode: 001d8...db7 Smaker dere forskjellig? Jeg hadde også jevnlig sex med ei venninne da vi gikk på videregående, vi synes begge at vi smakte og luktet ganske likt. Dette er lenge siden, det var den gang det var vanlig med full busk. Men gode deilige minner. Anonymkode: a1eb3...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå